۴۴۹۵۶۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

طنز؛ از دلیل تعطیلی فارسی۱ تا پیدا شدن ‌شریعتمداری در یک جزیره!

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

سخنگوی شورای هماهنگی اصولگرایان اعلام کرد اعضای این شورا ، در راستای انتخاب کاندیدای واحد برای انتخابات ریاست جمهوری، به روشی دست پیدا کرده که مورد اجماع تمام گروه‌ها و دسته‌های سیاسی اصولگرا است .

وی در توضیح این شیوه برای انتخاب کاندیدای واحد گفت: «در یک اتاق بزرگ، یک صندلی قرار می دهیم و بنده هم یک قاشق و یک قابلمه در دست می‌گیرم و با قاشق به قابلمه ضربه می‌زنم.

کاندیداهای معرفی شده توسط گروه‌ها و دسته‌های سیاسی‌مان، با شنیدن صدای برخورد قاشق با قابلمه، شروع می‌کنند دایره وار دور صندلی چرخیدن. هر موقع که این بنده حقیر، ضربه زدن به قابلمه را متوقف کردم، هر کس بتواند زودتر از بقیه روی صندلی بنشیند، کاندیدای نهایی و مورد تایید همه اصولگرایان است!»

وی در پاسخ یکی از خبرنگاران که پرسید:«پس چرا هنوز با این روش، کاندیدای واحد تان را مشخص نکردید؟» گفت:«متاسفانه هنوز مختصری اختلاف نظر بر سر این که جنس صندلی چی باشد، راحتی باشد یا استیل چوبش گردو باشد یا راش؟ جنس قابلمه، تفلون باشد یا مس یا چدن و این که قاشقی که روی قابلمه زده می شود قاشق چایی خوری باشد یا مربا خوری یا سوپ خوری یا ملاقه، بین اعضا اختلاف نظر وجود دارد!»

حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان که ۴۰ سال قبل در سانحه غرق شدن کشتی مسافری در اقیانوس آرام گم شده بود، توسط یک قایق ماهیگیری پیدا شد!

نامبرده که در طول این ۴۰ سال در یک جزیره دور افتاد به تنهایی زندگی می‌کرد، پس از پیدا شدن بلافاصله خودش را به دفتر روزنامه کیهان رساند و دو تا تیترِ یک به سردبیر روزنامه داد با این محتوا: «تورم دو نرخی ؛ دولتی ۸ درصد، جیب مردم ۵۳ درصد!» و « تورم دو نرخی؛ دولتی ۵۳ درصد، جیب مردم ۸ درصد!» و به سردبیر گفت: «من تازه از جزیره در اومدم، هنوز نمی‌دونم کی به کیه ... خیلی هم خسته‌ام، می‌رم خونه کمی استراحت کنم. تو هم اگه الان رییس جمهور از خودمونه، تیتر دوم رو چاپ کن! اما اگر از جناح رقیبه، تیتر اول رو چاپ کن!»

«سین . واو» از گردانندگان شبکه فارسی ۱ که چهل سال قبل به خاطر مشکلات مالی تعطیل شده بود، از دلیل واقعی تعطیلی این شبکه، پرده برداشت. «سین . واو» در حالی‌که در خانه سالمندان روی یک مبل صورتی رنگ نشسته بود و جدول ضرب مرور می‌کرد به خبرنگاری که با حفظ فاصله جانبی ، با وی گفت‌وگو می‌کرد گفت:«از دوران کودکی عاشق جدول ضرب و ضربدر بودم ... یادم هست یک روز خانم معلم کلاس دوم دبستانم به من گفت: «سین . واو» تو چرا هر چی مساله بهت می‌دم حل کنی ، همه عددها رو در هم ضرب می‌کنی؟

الان تو این مساله باید سیب‌ها رو به تعداد آدم‌ها تقسیم می‌کردی، نه ضربدر!» نامبرده در بخش‌های دیگری از گفت‌وگویش، از دلیل واقعی تعطیلی شبکه فارسی ۱ در چهل سال قبل هم پرده برداشت و گفت:«دیگه کار به جایی رسیده بود که وقتی زنگ می‌زدیم و ناهار پیتزا سفارش می‌دادیم، صاحب پیتزا فروشی می گفت هیچ کدوم از پیک هامون به شما اعتماد ندارن و احساس امنیت نمی‌کنن پیتزا براتون بیارن! ما هم که دیدیم خیلی تابلو شدیم جمعش کردیم، تا در آینده بتونیم باز با قدرت بیشتری، ضربدرش کنیم!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج