۴۴۹۸۰۳
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

آرامش بر بازار میوه حاکم است

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: قیمت انواع میوه و صیفی به سبب کاهش تقاضا و کسادی بازار نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است.

باشگاه خبرنگاران: رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: قیمت انواع میوه و صیفی به سبب کاهش تقاضا و کسادی بازار نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است.

حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به اینکه رکود بر بازار حاکم است، اظهار داشت: قیمت انواع میوه و صیفی به سبب کاهش تقاضا و کسادی بازار نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است.

وی با اشاره به اینکه عرضه پرتقال در میدان همچنان بالا است، گفت: سرمازدگی اخیر باغات مازندران منجر به عرضه بالا و کاهش قیمت محصول در بازار شده که در صورت استمرار افزایش عرضه وضعیت قیمت ها تغییری نخواهد داشت.

مهاجران نرخ هر کیلو پرتقال شمال را ۶۰۰ تا ۲ هزار تومان اعلام کرد و اضافه کرد: قیمت هر کیلو پرتقال رسمی جنوب هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان،نارنگی ۲ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان،گریپ فروت توسرخ هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی با اشاره به اینکه نرخ هر کیلو سیب قرمز از هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار تومان است، افزود: هر کیلو سیب سفید از ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰،موز ۳ هزار و ۲۰۰ تا ۳ هزار و ۸۰۰ و خیار بوته ای و گلخانه ای هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از استمرار کاهش قیمت گوجه در بازار خبر داد و گفت: با توجه به آنکه نرخ هر کیلو گوجه ۶۰۰ تا هزار و ۵۰۰ تومان است اما کارخانه ها حاضر به خرید محصول نیستند.
به گفته وی نرخ هر کیلو سبزی خوردن 2 هزار و 500 تومان و سبزی جور(پلو،آش،قورمه) 2 هزار تومان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا معطلین اینجارم بهم بریزین

    • بدون نام

      خوبه ما که انچنان غنی واز مسولین واقازادها نیستیم که ماهی یکبار گوشت بخریم میوه هم گران مانده وتکان هم نمیخوره ولی باز میشه شبها اخر شب برویم میوهای پلاسیده داخل جعبع را بخریم دست شما درد نکنه ما به این هم راضی هستیم شاید روزی روزگاری شد از ان انارهای درشت خرمالو های زرد رنگ ویا نارنگی درشت ما هم خوردیم خدا را چه دیدی

    • بدون نام

      حالا این میوه هایی که همش با کودهای شیمیایی بزرگ میشن و سرطانزا هستند واسه این مردم بدبخت زیاد میبینین که میگین گرون نشده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج