۴۵۰۰۸۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

شطرنج‌ سریع و برق‌آسای قهرمانی جهان - قطر

درخشش خادم‌الشریعه و صعود به رده دوم

روز دوم از رقابت‌های شطرنج سریع و برق آسای قهرمانی جهان در قطر با ثبت ۱۰ برد، ۹ تساوی و ۱۰ شکست در کارنامه نمایندگان کشورمان به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم: در روز دوم از مسابقات شطرنج سریع و برق آسای قهرمانی جهان در قطر ۶ نماینده کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند، که نتایج آنها به شرح زیر است:

- علیرضا فیروزجا در دور ششم برد، در دورهای هفتم و هشتم مساوی کرد و با پیروزی در دورهای نهم و دهم 5.5 امتیازی شد و موفق ترین نماینده مرد ایران تا روز دوم لقب گرفت

- پوریا درینی در دور ششم به نتیجه تساوی رسید، در دور هفتم شکست خورد و در دور هشتم باز هم به تساوی بسنده کرد. وی در دور نهم به پیروزی دست یافت و با شکست در دور دهم ۴ امتیازی شد.

- پرهام مقصودلو در دور ششم در یک دیدار تمام ایرانی مقابل قائم مقامی شکست خورد. او در دور هفتم به پیروزی رسید و در دور هشتم به تساوی رضایت داد. این شطرنج باز در دور نهم مغلوب شد و تساوی در دور دهم باعث شد با 4 امتیاز سومین نماینده مرد ایران در جدول رقابت‌ها باشد.

- احسان قائم مقامی در دور ششم مقابل مقصودلو به پیروزی رسید. او در دور هفتم به تساوی رسید اما در سه دور پایانی شکست خورد تا ۳.۵ امتیاز از این رقابت ها به دست آورد.

- آرین غلامی در دور ششم به پیروزی رسید، اما در دور هفتم شکست خورد. او در دور هشتم به تساوی دست پیدا کرد اما با قبول شکست در دورهای نهم و دهم 3 امتیازی باقی ماند.

- سارا سادات خادم الشریعه موفق ترین نماینده کاروان ایران در این رقابت ها در دور پنجم به تساوی رسید و با تداوم درخشش خود با پیروزی در دورهای ششم، هفتم و هشتم خود را به رده دوم مشترک (چهارم پس از پوئن شکنی) رساند تا بار دیگر آمادگی خود را در سطح جهانی به نمایش بگذارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج