۴۵۰۱۸۶
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

طنز؛... باشد که کلاً کنسرت ور بیفتد!

فریور خراباتی در روزنامه ایران نوشت:

یکی از متفکرین و اندیشمندان دلواپس در مصاحبه‌ای اعلام کرده:‌ «می‌خواهند جوانان را با کنسرت سرگرم کنند تا جیب‌هایشان را از حقوق‌های نجومی پر کنند!»
در گذشته جمله پایه و پیرو به یکدیگر مربوط بودند، یا یک چیز با ربطی به یک چیز دیگر رابطه علت و معلولی داشتند، اما باور کنید بنده هر چه از صبح به مغزم فشار می‌آورم، زور می‌زنم ارتباط برگزاری کنسرت و حقوق‌های نجومی را نمی‌فهمم.
هرچند شما مجموع همین حقوق‌های نجومی را اگر روی هم جمع کنید و مثلاً جلوی استاد«ب.ز.» و دیگر برگ‌های زرین دولت سابق بگذارید پوزخندی زده و می‌گویند: «زرشک! برو این دام بر سیمرغی دگر نِه!» یعنی اصلاً زیر بار این اعداد و ارقام ریز و مایه خجالت نمی‌روند.
تازه دولت آمده و با همین شندرغاز هم برخورد کرده و جلوی آن را گرفته و پول بیت المال را از نجومی بگیرها پس گرفته. البته اگر واقعاً دولت می‌خواهد با برگزاری کنسرت جوانان را سرگرم کند تا حقوق‌های نجومی لاپوشانی شوند که واقعاً سخت در اشتباه است!
زیرا وقتی جوانان سرگرم شوند، حواس‌شان علاوه بر این از املاک نجومی و دکل نفتی و فروختن فرودگاه و میراث فرهنگی که از معجزات روزگار هاله نور است هم پرت می‌شود که این منطقاً به ضرر دولت فعلی است.
بدتر از همه اینها باید بگویم که اساساً جوانانی که به کنسرت می‌روند تا سرگرم شوند تصمیم گیرنده و کاره‌ای نیستند، آنهایی هم که کاره‌ای هستند، ظاهراً به کنسرت نمی‌روند یا از ترس دوستان در استان خراسان جرأت ندارند بروند!
در نتیجه این برنامه‌ریزی به صورت اتوماتیک با شکست مواجه خواهد شد. یک سری جوان هم داریم که حواس‌شان به همه چیز است و برخی از آنها حتی در رشته«پرتاب مهر و تسبیح!» فعالیت می‌کنند و در سخنرانی‌های مسئولان خودشان را برای مسابقات المپیک آماده کرده و تمرین‌های خود را آنجا انجام می‌دهند.
به نظرم تفاوت دولت فعلی و سابق در همین جمله عیان خواهد شد، زیرا در این دولت نهایتاً فردی بتواند با حقوق نجومی جیب‌هایش را پر کند اما شما حساب کنید که سه هزار میلیارد تومان را در چه جور جیبی می‌شود جا کرد؟
حتی شنیده شده در یکی از مسابقات«بیست سؤالی» میهمان برنامه از مجری برنامه سؤال کرد: «تو جیب جا میشه؟!» که مجری برنامه پاسخ داد:‌«نه!» و میهمان برنامه گفت: «پول نفتی که ب.ز برده؟!» صدا و سیما هم طبق روال معمولش از اینجای مسابقه را کل یوم سانسور کرد و به جای شرکت‌کننده یک «آباژور» گذاشت که سوت بلبلی می‌زد.
خلاصه اینکه اگر دلواپسان با همین دست فرمان و با ناوبری جناب کریمی قدوسی پیش بروند، جوانان کشور صبح تا شام گوش به زنگ می‌مانند تا محرمانه - مستقیم تازه‌ای رونمایی شود و دور هم خوش باشند. کنسرت می‌خواهند چه کنند؟!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب بود سپاس

    • بدون نام

      ما که خوب میفهمیم ربطشو باهم... شماهم دست از تعصب اصلاح طلبیت بردار تا چشمات بازشه داداش...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج