جاباما
۴۵۱۶۱
۱۵ نظر
۵۰۸۵
۱۵ نظر
۵۰۸۵
پ

شخصیت شناسی مردان از روی لباس

زنان براي فهم روحیات و خصوصیات مردان بايد به هزار حيله متوسل شوند و شش دانگ حواسشان را جمع كنند تا بتوانند شناخت كافي نسبت به مرد زندگي‌شان به دست بياورند. شما هم اگر جزو خانم‌هايي هستيد كه مي‌خواهيد همسر يا نامزدتان را بهتر بشناسيد...

شخصیت شناسی مردان از روی لباس

مجله ایده آل : زنان براي فهم روحیات و خصوصیات مردان بايد به هزار حيله متوسل شوند و شش دانگ حواسشان را جمع كنند تا بتوانند شناخت كافي نسبت به مرد زندگي‌شان به دست بياورند. شما هم اگر جزو خانم‌هايي هستيد كه مي‌خواهيد همسر يا نامزدتان را بهتر بشناسيد، مي‌توانيد از نوع لباس پوشيدنش به ويژگي‌هاي اخلاقي او پي ببريد و بهترين و درست‌ترين عكس‌العمل را در مقابل او انجام دهيد. به‌خاطر داشته باشيد هرچه شناخت شما كامل‌تر و درست‌تر باشد و انتخاب بهتری داشته باشید، زندگي مشترك شيرين‌تري را تجربه خواهيد كرد.

رنگ رخسار خبر مي‌دهد از سر درون

در بحث روانشناسي مبحثي به نام «روانشناسي رنگ» وجود دارد كه شديدا در روحيه انسان تاثيرگذار است. به‌عنوان مثال رنگ قهوه‌اي يك رنگ مرده و بي‌جان بوده كه در تضاد با رنگ قرمز است، يا رنگ آبي آرام‌بخش است. به خاطر همين است كه مي‌گويم دريا آرام‌بخش است. رنگ مشكي را من به عنوان رنگ عزا قبول ندارم، به نظر من رنگ مشكي هيبت و زيبايي خاص خودش را دارد. رنگ سفيد واقعا به نظرم صلح مي‌آورد و ناخودآگاه آرامش را به شما هديه مي‌دهد. به همين دلايل مي‌شود از روي رنگ لباس افراد به ويژگي‌هاي اخلاقي‌شان پي برد. طبيعتا كسي كه از رنگ‌هاي شاد استفاده مي‌كند آدم فعال و شادي است و روحيات دروني‌اش زنده است و بالطبع هر كه از رنگ‌هاي سرد و بي‌روح استفاده كند آدم شاد و سرحالي نيست.

شخصیت شناسی مردان از روی لباس

روانشناسی از روی لباس

آنهایی که تي‌شرت‌ها و پوليورهاي يقه هفت می پوشند

در پوليورهای يك مرد جنس و نوع آن به اندازه تركيب و بافتش اهميت دارد. مرداني كه از اين مدل لباس‌ها استفاده مي‌كنند، مردان خودخواهي هستند كه در درجه اول به خودشان اهميت مي‌دهند و بيش از آنكه به شما عشق و محبت بدهند هدف‌شان اين است كه از شما عشق و محبت بگيرند. زودرنج هستند و بالطبع خيلي هم زود به آنها برمي‌خورد، توقع دارند كه شما احترام‌شان را نگه داريد و تحمل كوچك‌ترين بي‌احترامي را ندارند.

آنهایی که تي‌شرت‌ و پيراهن‌هاي گشاد روي شلوار انداخته مي پوشند

مردهایی که به این نوع پوشش علاقه دارند خيلي راحت‌طلب هستند و زندگي آرام و بي‌سروصدايي دارند و حرف مردم برايشان مهم نيست و اصلا افراد دهن‌بيني نيستند. از كنار مشكلات به‌راحتي رد مي‌شوند و آنها را جدي نمي‌گيرند. بيش از هرچيزي در زندگي به دنبال آرامش هستند و براي رسيدن به آرامش از هيچ كاري دريغ نمي‌كنند. در پول خرج كردن هم خيلي راحت هستند و پول را براي خرج كردن مي‌دانند نه براي جمع كردن.

بلوزهاي يقه اسكي و پيراهن‌هاي يقه ايستاده

مردهایی که به این نوع پوشش علاقه دارند، خيلي محافظه‌كار هستند و در کل با مسائل منطقي برخورد مي‌كند، اصلا احساساتي نيست اما در عين حال عاشق خانواده و همسرش است. سياستمدار است و با حساب و كتاب كار مي‌كند. بدون فكر حرف نمي‌زند و بدون فكر عمل هم نمي‌كند. خيلي دير قول مي‌دهد اما وقتي قولي را به شما بدهد محال است آن را زير پا بگذارد.

مردانی که دستمال گردن می‌بندند

مرداني كه از دستمال گردن استفاده مي‌كنند افرادي با اعتمادبه‌نفس هستند و در ضمن سخاوتمندند. اهل تجملات و پول خرج كردن هستند و علاقه خاصي به ماديات دارند. به‌طور كلي پول در زندگي اين افراد نقش بسيار مهمي را ايفا مي‌كند. اصولا به سلامت بدنشان خيلي اهميت مي‌دهند و در زندگي به دنبال رفاه هستند و همسري را انتخاب مي‌كنند كه مثل خودشان باشد. آنها به رستوران‌هاي پرزرق و برق علاقه دارند و از لباس‌هاي كلاسيك استقبال مي‌كنند.

شخصیت شناسی مردان از روی لباس

كفش‌هایی که شخصیت مردان را آشکار می‌کنند

هيچ چيزي در مرد گوياتر از كفش او نيست، يك ضرب‌المثل ايتاليايي است كه مي‌گويد: «اگر مي‌خواهي مردي را بشناسي اول به كفش او نگاه كن.» از آنجاكه مدل‌هاي متفاوتي از كفش‌هاي مردانه در بازار وجود دارد ما آنها را به بخش‌هاي كلي تقسيم كرديم؛

كفش‌هاي نوك چهارگوش

اين كفش‌ها پا را بزرگ‌تر از حد واقعي نشان مي‌دهند. مردي كه اين مدل كفش را انتخاب مي‌‌كند مردي صادق، راستگو و قابل اعتماد است و از لحاظ روحي هيچ مشكلي ندارد. اعضاي خانواده او را دوست دارند اما مرد فداكاري نيست و به ديگران تاحدي كمك مي‌كند كه خودش به دردسر نيفتد.

با مردي كه كفش چهارگوش مي‌پوشد چگونه برخورد كنيم؟

شما به راحتي مي‌توانيد به او اعتماد كنيد. اگر انتقادي از او داريد مستقيما به او نگوييد چون از انتقاد خوشش نمي‌آيد. براي اين كار بهتر است ابتدا يكي از نكات قوت او را برايش بازگو كرده سپس خيلي آرام از او انتقاد كنيد. اما اگر مي‌خواهيد از او تشكر و قدرداني كنيد، بهتر است اين كار را خيلي مستقيم انجام دهيد. گذشته از اين موارد او مردي است كه مي توانيد به او تكيه كنيد و مطمئن باشيد كه پشت شما را خالي نخواهد كرد.

كفش‌هاي نوك گرد

كفش‌هاي نوك گرد نشانه قدرت و مردانگي است. مرداني كه به اين مدل كفش علاقه دارند كمي ديكتاتور هستند و هميشه با ديسيپلين زندگي مي‌كنند. زندگي آنها قوانين خاص خودش را دارد كه به هيچ عنوان نبايد زيرپا گذاشته شود. اين مرد، لاك تنهايي دارد و هروقت كه دلش بخواهد در آن لاك فرو مي‌رود. پس در اين شرايط بهتر است از او دوري كنيد.

با مردي كه كفش نوك گرد به پا مي‌كند چگونه برخورد كنيم؟

مهم‌ترين نكته در مورد اين مرد، رعايت قوانين زندگي‌اش است، بنابراين پيش از هرچيز لازم است كه با قوانين او آشنا شويم و حتي‌المقدور آنها را رعايت كنيد. اگر هم با يكي از قوانين او مشكل داريد بايد با حرف او را متقاعد كنيد. شما با اين كار مي‌توانيد به هدف‌تان برسيد مشروط به اينكه تا به حال تخطي نكرده باشيد.

كفش‌هاي ورزشي

مرداني كه علاقه به كفش‌هاي ورزشي دارند و غالبا كفش‌هاي ورزشي به پا مي‌كنند، خيلي عاشق طبيعت هستند، اهل شلوغي نيستند و از مكان‌هاي شلوغ فراري‌اند و هيچ چيزي به اندازه طبيعت آنها را آرام نمي‌كند. مهم‌ترين زن در زندگي آنها مادرشان است و اما خودشان تمايلي به تشكيل خانواده و ازدواج ندارند، ولي ممكن است در سنين بالا تن به ازدواج بدهند.

با مردي كه كفش ورزشي مي‌پوشد چگونه برخورد كنيم؟

اين مرد بيش از هرچيزي در زندگي به دنبال يك دوست صميمي است تا بتواند درددل‌هايش را با او بازگو و بتواند به‌راحتي با او صحبت كند بدون اينكه توقعي داشته باشد. اگر مي‌خواهيد به او نزديك شويد بايد كاري كنيد كه با شما راحت باشد. به او پيشنهاد دهيد با هم به پيك‌نيك برويد و هروقت مي‌خواهيد هديه‌اي برايش بخريد هيچ‌وقت سراغ گل‌هاي مصنوعي نرويد. اين مرد همانقدر كه به طبيعت علاقه‌مند است، از چيزهاي مصنوعي متنفر است.

كفش‌هاي نوك باريك و ظريف

مرداني كه اين مدل كفش را انتخاب مي‌كنند مردانی كم‌جرات و محافظه‌كار هستند. اين مردها اهل رفيق‌بازي‌اند و اصلا مسئوليت‌پذير نيستند و تا جايي كه مي‌توانند از بار مسئوليت شانه خالي مي‌كنند. زندگي مجردي را به زندگي متاهلي ترجيح مي‌دهند اما چون دم‌دمي مزاج هستند در دوران مجردي دوست دارند متاهل باشند و در دوران متاهلي هم دوست دارند، مجرد باشند.

با مردي كه كفش نوك باريك و ظريف مي‌پوشد چگونه برخورد كنيم؟

هيچ‌وقت سعي نكنيد او را مجبور به انجام كاري كنيد چون نتيجه‌اي جز پشيماني ندارد، اجازه دهيد خودش به نتيجه درست برسد. هرچند كه زندگي كردن با اين مرد خيلي سخت است اما اگر كمي صبور باشيد مي‌توانيد از ويژگي‌هاي منفي او ويژگي‌هاي مثبتي خلق كنيد. تنها كاري كه بايد انجام دهيد اول از همه صبر است و بعد از آن كمي خلاقيت!

شخصیت شناسی مردان از روی لباس

مردان جسور

كلاه نزد مرد نشانه جسارت و جرات اوست و گاهي نيز نشانه عدم سلامت مزاج است. اما آنچه خيلي اهميت دارد، اندازه كلاه است، چون رابطه مستقيمي با ميزان احساس مسئوليت مرد دارد. هرچه كلاهي كه همسر شما روي سرش مي‌گذارد بزرگ‌تر باشد، نشان‌دهنده اين است كه او مردي استقلال‌طلب و حاكم است.

با مردي كه تي‌شرت گشاد مي‌پوشد چگونه برخورد كنيم؟

در ساده‌ترين كلام بگوييم؛ هركاري دلتان مي‌خواهد انجام دهيد اما آرامش او را نگيريد و اجازه بدهيد راحت زندگي كند. براي اين كار بايد به طور كلي با غر زدن خداحافظي كنيد و گلايه را كنار بگذاريد. مزاحم خواب و خوراك او نشويد، خوابش بايد به اندازه باشد و غذايش هم بايد سروقت آماده شود. خلاصه كلام اينكه هركاري از دست‌تان براي فراهم كردن آرامش او برمي‌آيد، انجام دهيد.

با مردي كه از دستمال گردن استفاده مي‌كند چگونه برخورد كنيم؟

اگر همسر شما جزو اين گروه از مردان است بايد بدانيد كه به هيچ‌وجه دوست ندارد شما را در حالت نامرتب و بي‌حوصله ببينيد. اين مرد اعتقاد دارد كه براي زندگي كردن به دنيا آمده است بنابراين سعي مي‌كند در تمام لحظات زندگي شاد و خوش باشد. اگر روزي بيمار شديد اصلا نبايد از او انتظار پرستاري داشته باشيد او قطعا شما را نزد پزشك مي‌برد و اگر احتياج داشته باشيد برايتان پرستار هم مي‌گيرد اما به‌طور قطع خودش پرستاري از شما را به عهده نخواهد گرفت.

با مردي كه بلوز يقه اسكي و پيراهن‌هاي يقه ايستاده مي‌پوشد چگونه برخورد كنيم؟

از آنجا كه او اهل مشورت كردن است بايد در انجام كارها با او مشورت كنيد و هيچ تصميمي را بي‌هماهنگي با او اتخاذ نكنيد. اين مهم‌ترين اصل كنار آمدن با چنين مردي است. اهل جروبحث نيست اما از تبادل‌نظر و گفتمان خوشش مي‌آيد، بنابراين به راحتي مي‌توانيد با صحبت كردن نظر خودتان را به او بقبولانيد. چون خودش نسبت به قول‌هايي كه به شما مي‌دهد پايبند است درنتيجه از شما نيز توقع دارد كه روي حرف‌هايتان بايستيد.

با مردي كه كلاه سرش مي‌گذارد چگونه برخورد كنيم؟

از آنجاكه مردي استقلال‌طلب است بايد در هرشرايطي طوري رفتار كنيد كه او احساس نكند استقلالش تحت‌الشعاع قرار مي‌گيرد. او مردي است كه از رياست خوشش مي‌آيد اما تشنه آن نيست، بنابراين مي‌توانيد با استفاده از سياست‌هاي زنانه‌تان او را آرام نگه داريد. اين مرد را مي‌توانيد به‌راحتي آرام كنيد اما بحث كردن با او هيچ فايده‌اي نخواهد داشت.

من آدم مهرباني هستم و به دنبال جنگ و جدل نيستم. عاشق آرامش و سفرم حتي در مواقعي كه عصباني ‌مي‌شوم، عصبانيتم را در خودم فرو مي‌برم و آن را بروز نمي‌دهم. خانواده‌دوست هستم و براي رفيق هركاري كه از دستم ساخته باشد، انجام مي‌دهم. اگر کسی از من کمک بخواهد شك نكنيد كه تا ته خط با او خواهم رفت. عاشق سفرهاي خارج از كشور هستم و اهل ماشين بازي‌ام.

مردانی که عاشق ساعت مچی هستند

مردي كه ساعت مچي گران قيمت به دست دارد و آستين لباسش را به اندازه‌اي كه ساعتش مشخص شود بالا مي‌زند مثل قهرمان جنگي است كه هميشه بايد آن علامت قهرماني را به سينه بزند. اين مرد فاقد اعتمادبه‌نفس است و در اين ساعت گران قيمت به دنبال اعتمادبه‌نفس گمشده‌اش مي‌گردد. او در انتخاب همسر هم همين‌طور رفتار مي‌كند و همسر آينده‌اش بايد شخصي باشد كه اعتمادبه‌نفس او شود و او بتواند با افتخار همسرش را به همه معرفي كند.

كساني كه دنبال مارك و برند هستند

خوش‌پوش بودن، تميز بودن و مرتب بودن براي انسان يك حسن است اما ملاك اصلي براي زندگي نيست و اين كار اشتباهي است كه بعضي‌ها تمام زندگي‌شان را صرف خريد لباس‌هاي مارك و برند مي‌كنند. اينكه شما حس زيبايي‌شناسي داشته و براي لباس‌هايي كه مي‌پوشيد از قبل طراحي ذهني داشته باشيد، خيلي خوب است اما نه در حدي كه ديگر بخش‌هاي زندگي‌را تحت‌الشعاع قرار دهد.

باید باتوجه به استايل و قد بلند يا قد كوتاه بودن يا چاغ و لاغر بودن مدل لباسي را كه مي‌پوشيم انتخاب كنيم يا حتي مدل مو مهم است كه با استايل و شخصيت شما هماهنگ باشد. فرهنگ لباس زيبا پوشيدن چندسالي است كه در جهان اپيدمي شده، به‌خصوص در ايران رشد بيشتري داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرد بايد سنگين بپوشه اگر از مرد بودنش سير نشده

    • مرد

      مردی که کفش نوک چارگوش بپوشه مرد فداکاری نیس مردی که کفش نوک گرد بپوشه دیکتاتوره مردی که کفش پنچه باریک بپوشه کم جراته..مردی که یقه 7 بپوشه خودخواهه مردی که پیرنشو بندازه رو شلوارش راحت طلبه. پس بای این حساب مردای خوب احتمالا لباس نمیپوشن!!یا گیوه و دمپایی پاشون میکنن.

    • بدون نام

      شکم این مدل خیلی ضایعه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مهدی امینی خواهه؟

      • MORTEZA111

        واقعاشکم ضایعی داره مثل اینکه تحریم تومدل هاهم اثرکرده

      • بدون نام

        تو همه عکساشم زشت افتاده

      • بدون نام

        راست ميگي منم به همين فكر مي كردم خيلي ضايع است

    • arash

      با شکم مردم چیکار داری

    • بدون نام

      چه مطلب جالبی بوووووووووووود مرسی

    • saeed

      حقيقتا اشتباهه البته اينم يكي از سياست هايي هست كه بعضيها ميخواهن ذهن جوانها رو به سمتي كه خودشون دوست دارن منحرف كنن اما كور خوندن جوونهاي ايراني نسلي هستن كه هرچندمحروم ازخيلي چيزها شده اند اما خيلي زرنگ تر از اين حرفا هستن
      آزادباشين و سربلند

    • اني

      همش درس بود ممنون

    • ali

      چه اعتماد بنفسی لامصب. عند مانکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        e

    • بنده خدا

      به دختران هشدار مي دهم هر مردي كه خيلي به قروفرش ميرسه بدنبال تاييد زنان هست اين افراد اصلاً براي زنشان هيچ ارزشي قائل نيستند به ادب ظاهريشان نگاه نكنيد.

    • حسین

      هیچدحسی به اندازه وطن پرستی و نژاد پرستی به آدم حال نمیده.واقعا خداییش خوبه.مخصوصا که حالت خاصی از کلاه را هم به سر داشته باشی که مخصوص قدرتمندان تاریخ بوده.مثلا کلاه پشمی روسی.حالت قذرتمندی دست میده به ادم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج