۴۵۱۸۶۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

باتری کنسول نینتندو سوییچ قابل تعویض نیست

به‌تازگی کمپانی FCC پس از مشاهده نمونه اولیه کنسول نینتندو سوییچ، اعلام کرده است که باتری کنسول نینتندو سوییچ غیر قابل تعویض خواهد بود.

وب سایت تک شات: به‌تازگی کمپانی FCC پس از مشاهده نمونه اولیه کنسول نینتندو سوییچ، اعلام کرده است که باتری کنسول نینتندو سوییچ غیر قابل تعویض خواهد بود.

باتری کنسول نینتندو سوییچ قابل تعویض نیست

از زمان معرفی کنسول جدید نینتندو به اسم «نینتندو سوییچ»، اطلاعاتی بسیار اندک از این کنسول خانگی / هیبریدی منتشر شده‌ و تنها تا همین حد می‌دانیم که این کنسول قرار است از تکنولوژی تگرای کارت‌های گرافیکی انویدیا استفاده کند و البته می‌توان در یک چشم به هم زدن، آن را از یک کنسول خانگی به یک کنسول قابل حمل تبدیل کرد. در جدیدترین اطلاعات رسمی مربوط به این کنسول جذاب، مطلع شده‌ایم که نینتندو سوییچ دارای باتری غیر قابل تعویض خواهد بود؛ حداقل در هنگام عرضه!

گرچه برای خیلی‌ها این خبر، خبر مهمی نیست، اما اینکه باتری کنسول نینتندو سوییچ قابل تعویض نیست، می‌تواند بر نگرانی افرادی که به عمر باتری اهمیت زیادی می‌دهند بیافزاید. اگر به یاد داشته باشید، وقتی کنسول Wii U در بازار جهانی عرضه شد، دارای باتری بسیار کم‌عمری بود و چون باتری قابل تعویضی داشت، نینتندو توانست خیلی زود با عرضه‌ یک باتری-پک، عمر باتری را به ۸ ساعت افزایش دهد. نگرانی اصلی اینجاست که اگر برای سوییچ چنین مشکلی پیش بیاید، دیگر کاری از دست نینتندو بر نخواهد آمد.

البته نکته حائز اهمیت این است که این اطلاعات توسط کمپانی FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) و پس از مشاهده یک نمونه اولیه منتشر شده‌اند و این احتمال وجود دارد که نینتندو باتری قابل تعویض را در کنسول سوییچ جای دهد. حداقل تا اینجای کار مطمئن هستیم که سوییچ باتری غیر قابل تعویضی دارد و این موضوع می‌تواند نگران‌کننده باشد.

جالب است بدانید که اکتیویژن، بتسدا، کپ‌کام و ده‌ها شرکت مطرح دیگر در لیست توسعه‌ی بازی برای این کنسول هستند و همچنین به تازگی شایعه شده است که نینتندو سوییچ دارای یک صفحه‌نمایش مالتی‌تاچ ۶/۲ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج