۴۵۲۶۸۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

خانواده هاشمی، پشت روحانی را خالی نمی کنند

عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با تاکید بر اینکه «هیچ ‎یک از اصولگرایان توان رقابت با رییس دولت تدبیر و امید را ندارند»، گفت: خانواده آیت‎الله هاشمی به آقای روحانی رأی می‎دهند و محال است پشت او را خالی کنند.

خبرگزاری آنا: عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه با تاکید بر اینکه «هیچ ‎یک از اصولگرایان توان رقابت با رییس دولت تدبیر و امید را ندارند»، گفت: خانواده آیت‎الله هاشمی به آقای روحانی رأی می‎دهند و محال است پشت او را خالی کنند.

فاطمه هاشمي‌رفسنجاني درباره وضعيت اصولگرايان در انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده و معرفي گزينه نهايي براي رقابت با حسن روحاني، اظهار كرد: به عبارتي اصولگرايان با يكديگر در تعارض هستند و تا زماني كه به وحدت نرسند، نمي‎توانند در انتخابات رياست‌جمهوري سال ٩٦ كانديداي مشتركي معرفي كنند. بعيد مي‎دانم كه همه اصولگرايان نسبت به آقاي روحاني وحدت نظر داشته باشند، يعني همه احزاب اصولگرا در انتخابات سال آينده از شخص حسن روحاني حمايت نخواهند كرد.

وي درباره «احتمال كانديداتوري سعيد جليلي يا محمدباقر قاليباف به عنوان كانديداهاي اصولگرايان در انتخابات سال آينده»، توضيح داد: جليلي و قاليباف قدرت رقابت با رييس‎جمهوري را ندارند و براي آقاي روحاني رقيب جدي و سرسختي به حساب نمي‌‏آيند.

فاطمه هاشمي با بيان اينكه «فعلا هيچ‌يك از اصولگرايان نمي‌توانند رقيب جدي و سرسختي براي رييس دولت تدبير و اميد باشند»، تصريح كرد: همه بدانند كه محال است خانواده آيت‌الله هاشمي، آقاي روحاني را تنها بگذارند و پشت وي را خالي كنند. تا آخر كنار آقاي روحاني مي‎ايستيم و او را تنها نمي‏‌گذاريم و قطعا به ايشان رأي خواهيم داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      خانم هاشمی شما و کدخدا خون مردم ایران را به شیشه کردید هنور هم دیت از سر مردم بر نمیدارید حمایت شما از روحانی حکایت ان بنده خدایی را دارد که به ده راهش نمیدادند سراغ خانه کدخدا را میگرفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج