جاباما
۴۵۲۷۱۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

تعیین تکلیف سروش بعد از اردوی تیم ملی

ماجرای سروش رفیعی پیچیده‌تر از قبل شده است؛ حالا دغدغه او انتخاب تیم آینده‌اش نیست، سروش باید برای بخشش اضافه خدمت سربازی‌اش تلاش کند.

ورزش سه: انگار قرار است سروش رفیعی خبرساز ترین بازیکن لیگ شانزدهم فوتبال ایران باقی بماند؛ رفیعی که ماه‌های گذشته تیتر یک اکثر رسانه های ورزشی بوده، خبر جدیدی درباره‌اش منتشر شده که طبق آن نمی‌تواند با هیچ تیمی در لیگ برتر قرارداد جدید امضا کند؛ نامه‌ای که رفیعی دو ماه قبل مبنی بر ۶ ماه اضافه خدمت دریافت کرده و قول بخشش آن را گرفته بود، حالا کار دستش داده و شاید او مجبور شود همچنان به عنوان سرباز به کارش در فوتبال ایران ادامه دهد.

خبر شوکه‌کننده

بعد از پیروزی دراماتیک تراکتورسازی مقابل ذوب‌آهن، در حالی که همه اعضای تیم تبریزی مسرور از صعود به فینال حذفی بودند، رفیعی چهره‌ای عبوس به خود گرفته بود؛ او از اتفاقی تلخ خبر داشت که طبق آن نمی‌تواند به تیم دیگری بپیوندد. ماجرا از این قرار است که حدود دوماه پیش نامه‌ای مبنی بر اضافه خدمت ۶ ماهه برای رفیعی به باشگاه تراکتورسازی رسید و مدیران باشگاه نیز رفیعی را در جریان این مساله قرار دادند. این بازیکن بعد از دریافت اطلاعات مربوط به این مساله تلاش‌های زیادی کرد تا مورد بخشش قرار بگیرد و مشمول اضافه خدمت نشود. رفیعی در این باره قول‌های لازم را از مسئولان مربوط دریافت کرد و تصورش بر این بود که بعد از بازی با ذوب‌آهن در جام‌حذفی بازیکن آزاد خواهد بود و می‌تواند با آسودگی به مذاکره با تیم‌های خواهنش بپردازد. او اما با خبری شوکه‌کننده مبنی بر بخشیده نشدن اضافه خدمتش مواجه شد و بر این اساس باید تا اردیهشت‌ماه به عنوان سرباز به کارش ادامه دهد.

قول آجورلو برای حل مشکل رفیعی

رفیعی بعد از بازی با ذوب‌آهن نزد مصطفی آجورلو رفت تا درباره مشکلش با مدیرعامل تراکتورسازی صحبت کند. در این جلسه سرپایی آجورلو برای حل مشکل رفیعی قول مساعد داد. مدیرعامل تراکتورسازی در این باره اظهار داشت: «ما به سروش نیاز داریم اما اینکه حقی از رفیعی ضایع شود راضی نیستیم و خدای نکرده نمی‌خواهیم به روش‌های غیراخلاقی او را نگه داریم. به رفیعی قول داده بودند ۶ ماه اضافه خدمتش بخشیده شود. به هرحال من از فردا صبح به دنبال کار رفیعی خواهم رفت و اگر سربازی او تمام شده باشد، اولین کسی هستم که کمک می‌کنم تا کارت پایان خدمتش را بگیرد.»

یک اتفاق عجیب

در شرایطی مشخص شده رفیعی ۶ ماه اضافه خدمت دارد که در گذشته قانون طوری بود که هیچ بازیکنی نمی‌توانست بیش از دو سال به عنوان بازیکن سرباز برای یک تیم نظامی به میدان برود.بدون احتساب اضافه خدمت، سربازی رفیعی آبان‌ماه ۹۵ تمام می‌شود. ابهام درباره او زمان اعزام به خدمتش است. اگر زمان اعزام به خدمت رفیعی را نیم فصل لیگ چهاردهم لحاظ کنیم و قانون مذکور نیز پابرجا باشد، او دیگر نمی‌تواند برای تراکتورسازی هم به میدان برود! در چنین شرایطی مشخص نیست چطور ادامه سربازی‌اش را پشت سر می‌گذارد.

چرا حالا؟

مساله دیگری که درباره سروش رفیعی وجود دارد، این است که چرا حالا که این بازیکن قرار بود آخرین بازی‌اش را برای تراکتورسازی انجام دهد، چنین موضوعی رسانه‌ای می‌شود. آجورلو در صحبت‌هایش اعلام کرده نامه اضافه خدمت این بازیکن را از دوماه قبل دریافت کرده اما آن را رسانه‌ای نکرده است. بهتر بود این نامه در همان زمان منتشر می شد تا تراکتورسازی و رفیعی بتوانند درباره اش تفکر کنند و تصمیمی بگیرند که به سود دوطرف باشد.

انتظار تا بعد از اردوی تیم ملی

رفیعی به عنوان یکی از دو بازیکن ملی‌پوش تراکتورسازی، از فردا باید در اردوی تیم ملی حضور پیدا کند. او که با انگیزه زیاد به جمع شاگردان کی‌روش می‌پیوندد، امیدوار است تا بعد از پایان اردوی تیم‌ملی مشکلش حل شود و بتواند در نقل و انتقالات زمستانی به عنوان بازیکن آزاد تیم آینده خود را انتخاب کند. او آینده‌ای مبهم پیش‌روی خود می‌بیند و مشخص نیست در کدام تیم‌ به فوتبالش ادامه می‌دهد. سروش حالا امیدوار به بخشش نیروهای مسلح است و از طرفی روی قول مصطفی آجورلو مدیرعامل تراکتورسازی حساب باز کرده است. آیا رفیعی می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد با تیم‌های خواهانش مذاکره کند؟ همه چیز بعد از اردوی تیم ملی مشخص می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فوتبال که نیست مافیاست

    • پرسپولیس فقط

      خجالت آورده بخدا ،بخاطر خودخواهی کادر فنی تراکتور،سروش بخاد اضافهذخدمت بخوره،جمع کنید کاسه وکوزه هاتون را

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج