۴۵۲۷۲۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

چلسی بهترین تیم لیگ برتری در سال ۲۰۱۶

در سالی که شب گذشته به پایان رسید، آبی‌پوشان لندنی، سرخپوشان مرسی‌ساید و شیاطین سرخ به ترتیب بهترین تیم‌های لیگ برتر بودند.

خبرگزاری تسنیم: در حالی که انتقاداتی به عملکرد کلی منچستریونایتد در چند سال اخیر مطرح است، نتایج این تیم در سال ۲۰۱۶ نشان می‌دهد که شیاطین سرخ در سالی که به پایان رسید، یکی از بهترین تیم‌های انگلیس بوده‌اند. سرخ‌پوشان منچستر در سال ۲۰۱۶ در ۳۸ بازی لیگ برتری که به میدان رفتند، ۲۱ پیروزی، ۹ تساوی و ۸ شکست کسب کردند و با ۷۲ امتیاز سومین تیم برتر لیگ برتر انگلیس بالاتر از تیم‌های تیم‌های تاتنهام، منچسترسیتی و آرسنال بودند.

در فهرست بهترین تیم‌های سال ۲۰۱۶ لیگ برتر، چلسی با کسب ۷۹ امتیاز صدرنشین است و در ۳۸ بازی، ۲۳ برد، ۱۰ تساوی و ۵ شکست کسب کرده است. لیورپول هم با ۷۳ امتیاز در مکان دوم و بالاتر از منچستریونایتد، رقیب سنتی خود ایستاده است. سرخپوشان مرسی‌ساید که با یورگن کلوپ متحول شده‌اند در ۳۸ بازی، ۲۱ برد، ۱۰ تساوی و ۷ شکست را تجربه کرده‌اند.

تاتنهام هم با ۷۱ بازی و یک بازی کمتر در رده چهارم این فهرست جای دارد. اسپرزها در ۳۷ بازی، ۲۰ پیروزی، ۱۱ تساوی و ۶ شکست کسب کردند. آرسنال ۶۹ امتیازی هم در مکان پنجم جای خوش کرد، آنها در ۳۷ بازی، ۱۹ پیروزی، ۱۲ تساوی و ۶ شکست را تجربه کردند. منچسترسیتی هم با ۶۹ امتیاز در رده ششم قرار گرفت. آبی‌های شهر منچستر در ۳۸ بازی، ۲۰ برد، ۱۰ تساوی و ۹ شکست کسب کردند.

در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ برتر، چلسی با ۴۹ امتیاز صدرنشین است، لیورپول ۴۳ امتیازی و منچسترسیتی ۳۹ امتیازی دوم و سوم هستند. آرسنال با ۳۷ امتیاز در مکان چهام جای دارد. تیم‌های تاتنهام با ۳۶ امتیاز (تفاضل گل ۲۰+) و منچستریونایتد با ۳۶ امتیاز (تفاضل گل ۱۰+) هم به ترتیب در رده‌های پنجم و ششم هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چلسی دمش گرم۴۰ ۳۰ مر۳۰

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج