۴۵۲۷۳۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اصفهانیان: در داوری‌ها اشتباهاتی بود اما نه تاثیرگذار

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: در مجموع قضاوت داوران در نیمه‌نهایی جام حذفی را مثبت ارزیابی می‌کنم اما اگر هم اشتباهاتی بوده اشتباهات تاثیرگذاری نبوده است.

خبرگزاری فارس: فریدون اصفهانیان در مورد ارزیابی‌اش از کلاس‌های توجیه داوران فوتسال و اینکه خروجی آن چه خواهد بود، گفت: این کلاس‌ها توجیهی است و از نظر فنی خروجی خوبی دارد اما یکسری مسائل به برخی باشگاه‌ها و سالن‌های برگزاری مسابقات برمی‌گردد چراکه برخی سالن‌ها استاندارد نیستند. از طرف دیگر فشاری که در مسابقات فوتسال روی تیم داوری می‌آید زیاد است و باید امکانات به گونه‌ای باشد که تیم داوری به خوبی قضاوت کند. ما در این کلاس‌ها مدرسان خوبی داریم که در آسیا و حتی فیفا تدریس می‌کنند. از طرف دیگر امیدوارم سالن‌های استانداردی داشته باشیم تا داوران کار راحت‌تری برای قضاوت داشته باشند.

وی درباره اینکه داوران فوتسال انتقاد دارند که چرا باید کلاس‌های آنها در تهران برگزار شود اما داوران فوتبال به کیش بروند، اظهار داشت: از ابتدا قرار نبود که داوران فوتبال را به کیش ببریم اما ما هزینه‌هایی که برآورد کردیم متوجه شدیم که برگزاری کلاس در کیش برای ما کمتر از تهران آب می‌خورد. از طرف دیگر مدرس خارجی هم برای داوران فوتبال دعوت کردیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد شایعه‌ درگیری برخی کارشناسان داوری به دلیل عدم سفر به جزیره کیش، افزود: من در این باره چیزی نشنیده‌ام. حتی با کامرانی‌فر صحبت کرده بودم که گویا یکی از داوران شهرستانی مدعی بوده که حق آنها ضایع شده و بعد از صحبت با دبیرکل به نظرم مشکل خاصی نبود.

اصفهانیان در مورد داوری‌های انجام شده در نیمه نهایی جام حذفی و اعتراض‌هایی که هر ۴ تیم انجام داده‌اند، گفت: در بازی دیروز ذوب‌آهن خودم حاضر بودم. در کل عملکرد داوران را مثبت ارزیابی می‌‌کنم اما به هر حال اشتباهاتی هم وجود دارد اما این اشتباهات تاثیرگذار نیست.

وی درباره اخراج علی دایی توسط بنیادی‌فر در بازی سپاهان- نفت و اینکه داور شجاعت نداشت تا دایی را از زمین بیرون بفرستد، افزود: به هر حال داور یک وظیفه‌ای دارد و مربی و مدیر هم یک وظیفه دیگر. قطعا هر کسی به وظیفه خود عمل کند حق به حق‌دار می‌رسد. البته زمان می‌برد تا این حاشیه‌ها از بین رفته و حرفه‌ای تر شویم. داور کار خودش را انجام داده و دایی را اخراج کرده و تا اینجا وظیفه داور انجام شده است. کسی هم که اخراج می‌شود باید از زمین بیرون برود اما اگر مربی بیرون نرفت باید داور از کاپیتان تیم بخواهد تا مربی بیرون برود. من فیلم بازی را ندیدم اما اینکه برخی مدعی هستند بازی خوابیده به حاشیه‌ها برمی‌گردند.

عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا بازی ایران- مراکش لغو شده است، گفت: تا الان که با شما صحبت می‌کنم بازی قرار است برگزار شود.

اصفهانیان در مورد سفر کی‌روش به دبی و سفر تاج به خارج از کشور و اینکه آیا این مسائل با هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال هماهنگ می‌شود، افزود: من عضو هیات‌رئیسه هستم و وظایف مدیریتی در حیطه خود مسئولان فدراسیون است. تصمیمات در هیات‌رئیسه مطرح می‌شود و ما نظر می‌دهیم اما در رفت و آمد مدیریت نقشی نداریم.

وی در مورد اینکه آیا تاج شما را در جریان سفرش قرار داده، گفت: به ما چیزی گفته نشده اما ما جلسه‌ای با وزیر ورزش داشتیم که جا دارد از او به دلیل دید مثبتی که به همه ورزش‌ها به خصوص فوتبال دارد تشکر کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج