۴۵۲۷۹۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نقطه ضعف پرسپولیس نیمکت ضعیفش است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بازی دادن به بازیکنان جوان باید کم کم در پرسپولیس اتفاق بیافتد، گفت: نقطه ضعف پرسپولیس نیمکت ضعیفش است.

خبرگزاری مهر: جمشید شاه محمدی با اشاره به عملکرد پرسپولیس در ۱۵ هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: امسال پرسپولیس یکی از سالهای خوبش را سپری می کند و برانکو نیز بازیکنان را به نحوی تربیت کرده که فقط برای پیروزی پای به زمین مسابقه می گذارد از طرفی مدیریت هم شرایط را به گونه ای فراهم کرده که بازیکن در زمین مسابقه فقط دغدغه اش موفقیت تیم است.

وی افزود: اما نقطه ضعف پرسپولیس اینجاست که این تیم روی نیمکت ضعف دارد و بازیکن قوی ندارد. این تیم می توانست بازیکنان بهتری بگیرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: نقطه ضعف دیگر نیز این است که برانکو از بازیکنان جوانش استفاده نمی کند و بازی را تنها به ۱۶ بازیکن محدود کرده است. این موضوع باعث می شود تا انگیزه از بازیکنان جوان گرفته شود.

شاه محمدی اضافه کرد: پرسپولیس در خط حمله مشکل دارد این در حالی است که برانکو چند بازیکن جوان خوب را روی نیمکتش دارد و می توانست از آنها استفاده کند. طارمی در چند مسابقه واقعا خوب نبود و برانکو با بازی دادن به جوانها به مهاجمش نشان می داد که گزینه هایی برای جانشینی آن وجود دارد تا هم انگیزه طارمی را بالا ببرد و هم به بازیکنانش جوانش انگیزه بدهد.

وی در رابطه با اینکه آیا پرسپولیس می تواند قهرمان شود یا خیر گفت: کار برای قهرمانی سخت است و تقریبا دیگر همه تیم ها می دانند که پرسپولیس چگونه می خواهد بازی کند. به اعتقاد من برانکو باید شکل و شمایل کارش را تغییر دهد.

سرمربی تیم امید پرسپولیس در رابطه با آکادمی این باشگاه نیز افزود: آقای قنبرپور از زمانی که به پایه های پرسپولیس آمده به دلیل اینکه خودش در پایه ها فعالیت می کند امکانات خوبی در اختیار تیم های پایه قرار داده است اما من از مسئولان باشگاه گله دارم و انتظار دارم که کمی بیشتر از نظر مالی به بازیکنان انگیزه بدهد.

وی در رابطه با تعامل برانکو با تیم امید اظهار کرد: ۳۰ سال قبل علی پروین چند بازیکن را از تیم های امید به بزرگسالان می برد و به آنها بازی هم می داد خود من از پایه های پرسپولیس به بزرگسالان اضافه شدم اما برانکو به جوانهایی که در تیم خودش حضور دارند هم بازی نمی دهد تا کسب تجربه کنند و بین بازیکنان بزرگسال و جوان فرق می گذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درست همه میدانند پرسپولیس چگونه بازی میکند ولی اگر همین بازیکنان به بلوع تاکتیکی برسن هیچ تیمی جلوو دار جلو دارشدن نخواهد بود به شرطی که لیگ تعطیل نشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج