۴۵۲۸۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ذوالفقاری: بازیکنان ما شاهکار کردند

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: بازیکنان ما در بازی دیروز شاهکار کردند و توانستند عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه دهند.

خبرگزاری فارس: ایوب ذوالفقاری در مورد پیروزی تراکتورسازی مقابل ذوب آهن، گفت: بازیکنان تیم روز گذشته شاهکار کردند و دل کل‌ آذری‌های سراسر ایران شاد شد. این پیروزی بسیار لذت بخش بود و تیم را به فینال رقابت‌های جام حذفی رساند.

وی افزود:‌ بازیکنان تیم روزگذشته لحظه‌ای عقب نشینی نکردند و تا آخرین دقایق مسابقه جنگیدند. گلزنی در دقیقه ۹۱ و ۱۲۰ نشان می‌دهد که بازیکنان تا آخرین لحظه به فکر کسب موفقیت و تلاش هستند.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه در مورد اینکه تیمش در هر دو جام مدعی است، خاطرنشان کرد: با این شرایط ما هر دو جام را می‌خواهیم و باید تلاش کنیم تا به موفقیت برسیم.

ذوالفقاری در مورد اینکه هیجان بازی دیروز بسیار بالا بود، عنوان کرد: هیجان و استرس بازی در دقایق پایانی مسابقه بسیار بالا بود. بعد از گل دقیقه ۹۰ و گل دقیقه ۱۲۰ دو هوادار تیم‌مان دچار هیجان زیاد و افت فشار شدند که خوشبختانه بعد از اقداماتی که انجام شنیدم حال آنها خوب است و دیروز از بیمارستان مرخص شدند.

وی در مورد مشکلاتی که دیروز برای هواداران تیمش به وجود آمد اظهار داشت: متاسفانه با پرتاب سنگ شیشه اتبوس حامل هواداران ما را شکستند.نمی‌دانم چرا این اتفاقات افتاد. هواداران باید بیشتر صبوری کنند و مسئولان برقراری نظم هم باید شرایط مناسب تری را برای هواداران تیم میهمان در نظر می‌گرفتند. وقتی با من تماس گرفتند و این مسئله را گفتند به آنها اعلام کردم که صبر نکنند و با همان شرایط به راه خود ادامه دهند تا مشکلات بیشتری به وجود نیاید.

سرپرست تراکتورسازی در مورد رفتا‌ر‌های جاسم کرار و اینکه امیر قلعه‌نویی اعلام کرده با او برخورد می‌کند، گفت: کرار دیروز زمان خداحافظی وقتی قصد بیرون آمدن داشت بازیکن ذوب سمت او آمد و بعد از اینکه کرار را هل داد به او حرفی زد که باعث عصبانیت این بازیکن شد. وقتی از کرار دلیل رفتارش را پرسیدیم او گفت به من و کشورم اهانت کرده و عصبانی شده‌ام.

وی در مورد اینکه قلعه‌نویی گفته با این بازیکن به طور جدی برخورد می‌کند، گفت: در آن وضعیت همه از دست کرار به خاطر رفتاری که انجام داد عصبانی بودند.

ذوالفقاری در مورد دعوت محمد ایرانپوریان به تیم ملی، اظهار داشت: خیلی وقت بود که منتظر دعوت این بازیکن به تیم ملی بودیم. ایرانپوریان بازیکن بسیار خوبی است که کیفیت بالای خود را در این مدت نشان داده است. او در لیگ عملکرد بسیار خوبی دارد و می‌دانستیم باید به تیم ملی دعوت شود.

سرپرست تراکتورسازی در مورد اینکه گفته می‌شود سروش رفیعی اضافه خدمت خورده است، گفت: در جریان این مسئله نیستم. در این مورد باید از مسئولان باشگاه و سپاه عاشورا سوال کنید.مدارک سربازی بازیکن در پادگان است و آنها باید در این مورد اظهار نظر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج