۴۵۲۸۴۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ابراهیمی: آنقدر برسرم کوبیدند که درد می‌کند!

مهاجم تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد بازی دیروز با ذوب آهن رمانتیک بوده و خداراشکر می کند که پیروزی را به دست آورده اند.

ورزش سه: محمد ابراهیمی درباره پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن، گلزنی خودش و موقعیتی که به مهدی شریفی پاس داد و خراب شد، دعوت ایرانپوریان به تیم ملی و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

بازی دیروز رمانتیک بود

بازی دیروز فوق العاده احساسی، رمانتیک، دیدنی و جذاب بود و همه آنهایی که مسابقه را دیدند، لذت بردند. کاش فینال جام حذفی بود؛ با احترام به همه تیم ها باید بگویم این مسابقه فینال گونه بود. خوشحالم که عملکرد خوبی داشتیم و شرمنده هواداران خوبمان نشدیم.

آنقدر به سرم کوبیدند که درد می کند!

گلی که من زدم، روی یک ضدحمله بود. وقتی توپ را گرفتم، یه لحظه تصمیم گرفتم خودم به داخل محوطه جریمه بروم و خوشبختانه تلاشم نتیجه داد و گل زیبایی هم شد. البته بعد از گل می خواستم یک شادی جدید انجام دهم که بچه ها من را گرفتند و آنقدر به سرم کوبیدند که همین الان هم سرم درد می کند!

دوست داشتم شریفی گل بزند

در هفته‌های گذشته صحبت هایی مبنی بر اینکه ابراهیمی پاس نمی دهد، مطرح شد. واقعیت این است که من خیلی وقت ها در موقعیت بودم و پاس دادم. دیروز در آن صحنه می توانستم خودم گل بزنم اما دوست داشتم شریفی بزند. صبر کردم تا شریفی بیاید و پاس دادم اما متاسفانه از دست رفت. خدا من و شریفی را دوست داشت که بازی را بردیم و شرمنده هواداران نشدیم.

برای ایرانپوریان خوشحالم

از دعوت شدن محمد ایرانپوریان خیلی خوشحال شدم. محمد حقش است در تیم ملی بازی کند. البته چند بازیکن دیگر هم در تیم ما حضور دارند که می توانند در تیم ملی بازی کنند. امیدوارم هرکسی از تراکتورسازی دعوت می شود، بهترین عملکرد را داشته باشد. ایرانپوریان می توانست زودتر از اینها دعوت شود و امیدوارم ماندگار شود

هواداران محبت کردند

امسال تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم بهترین بازیهایمان را انجام بدهیم. هواداران تراکتورسازی همواره نسبت به ما لطف داشتند و حمایت خوبی انجام دادند. آنها دیروز هم ما را تنها نگذاشتند و امیدوارم آخر فصل بتوانیم با کسب دو جام پاسخ محبت هایشان را بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      با سلام
      تا قبل از بازی دیروز خیلیها از دکل علی دایی بالا رفته بودند که اگه دایی قهرمان بشه انگار تیم ما قهرمان شده ولی الان با وجود امیر قلعه نوعی همه ماستها رو توی کیسه کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج