۴۵۲۸۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خیال منصوریان بابت نیم فصل دوم راحت شد

کادر فنی استقلال امیدوار است که در نیم فصل دوم عملکرد این تیم به مراتب بهتر از نیم فصل نخست باشد. به خصوص که یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم هم به آمادگی می‌رسد.

خبرگزاری مهر: انگیزه‌های علیرضا منصوریان برای یک شروع تازه در نیم فصل دوم با استقلال زیاد است. به خصوص که او از اطراف و اکناف تیم استقلال شناخت کافی پیدا کرده است و حالا به خوبی می داند از تک تک بازیکنان، اعضای کادر فنی اش و دیگران چه می خواهد و چه انتظاری دارد.

سید محسن کریمی هافبک سرعتی تیم استقلال، در نیم فصل اول هر زمان بود، فوق العاده بود و تنها مشکل او این بود که با ابتلا به مصدومیت‌های متعددی شد که گریبانش را می‌گرفت، کمتر از انتظار فرصت بازی به او می‌رسید. این بازیکن با استفاده از چهار هفته استراحت و درمان و تعطیلی نیم فصل، شرایط مطلوبی پیدا خواهد کرد به گونه‌ای که سرمربی استقلال با شروع نیم فصل دوم می‌تواند به صورت تمام و کمال روی او حساب کند.

اما بهترین خبر برای سرمربی استقلال بازگشت روزبه چشمی به شرایط مسابقه است. این هافبک جوان که فصل گذشته در اوج آمادگی با مصدومیت مواجه شد و بازی‌های زیادی را از دست داد و خیلی‌ها معتقد بودند اگر این اتفاق برای چشمی نمی‌افتاد حتی استقلال قهرمان لیگ برتر می شد، حالا به شرایط مطلوب بازگشته است. البته باید گفت روزبه چشمی از هفته هجدهم می‌تواند استقلال را در مسابقات همراهی کند.

در اختیار بودن دو بازیکن جوان و تعیین کننده مثل روزبه چشمی و محسن کریمی و اضافه شدن آنها به تیم استقلال از جمله عواملی است که منصوریان را به نیم فصل دوم بسیار امیدوار کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج