۴۵۲۹۰۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

نجات ۱۳۰ ساکن یک ساختمان گرفتار شده در آتش

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از نجات ۱۳۰ ساکن ساختمانی که در میان دود ناشی از حریق خودرو گرفتار شده بودند، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی آتش‌نشانی تهران از نجات ۱۳۰ ساکن ساختمانی که در میان دود ناشی از حریق خودرو گرفتار شده بودند، خبر داد.

سیدجلال ملکی با اعلام خبر حریق در یک مجتمع مسکونی در میدان غیاثی درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: ساعت ۹:۳۴ امروز آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان شهید محلاتی میدان غیاثی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت مأموران سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با تشک نجات، خودروی تنفسی و نردبان هیدرولیک در محل اعلام خبر حاضر شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در چهار بلوک پنج طبقه‌ای بود، بلوکها به همدیگر راه داشتند، طبقه اول بلوکها پارکینگی بود که در آن بیش از ۱۵ دستگاه خودرو قرار داشت همچنین داخل پارکینگ یک دستگاه خودروی سمند دچار حریق شده بود و امکان سرایت به سایر خودروها وجود داشت؛ دود بسیار غلیظی از طریق راه‌پله‌ها هر چهار بلوک را فرا گرفته بود و تعداد زیادی از ساکنان داخل منازل محبوس شده بودند.

وی با بیان اینکه با سرعت عمل آتش‌نشانان در لحظات اولیه تعداد زیادی از ساکنان محل حادثه به پشت‌بام هدایت شدند، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان تعدادی از ساکنان را نیز از طبقات پایینی به بیرون از ساختمان خارج کردند؛ در مجموع ۱۳۰ نفر از ساکنان این ساختمان که اکثراً خانم و کودک بودند و تعدادی نوزاد در بین آنها وجود داشت، با کمک آتش‌نشانان از ساختمان خارج شدند و تمامی واحدها یک به یک بررسی شد؛ خوشبختانه در این حادثه مصدومیتی نداشتیم و عملیات پس از اطفای حریق و ایمن‌سازی‌ محل حادثه در ساعت ۱۱:۰۷ پایان یافت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • میلاد گرگان

      سلام خدا خیرتان بده واقعا نانی که میبرن واسه خانوادتان ازشیرمادر حلال تره.بایداز این عزیزان ناجی همیشه تقدیربشه چون بخاطرزحمتهای که شبانه روزی میکشن وجان ده ها یاصدها یابیشتربدست این عزیزان ناجی زندگی.ازخدا میخوام همیشه داخل ماموریتهاتون سالم سلامت برگردین پیش خانواده تون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج