۴۵۲۹۲۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

هاشمی نسب: سیاه جامگان دنبال شلوغ کاری نیست

سرپرست تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: تیم ما به دنبال شلوغ‌کاری در فصل نقل و انتقالات نیست و به دنبال این هستیم که تجربیاتمان را به جوان‌ها منتقل کنیم.

خبرگزاری فارس: مهدی هاشمی‌نسب در خصوص آخرین وضعیت سیاه‌جامگان اظهارداشت: خدا را شکر چند روزی است تمرینات را شروع کرده‌ایم و روی بازیکنان کار روحی و روانی انجام داده و البته نیز تمرین بدنی برای آنها در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: فرصت چندانی نداریم و از نظر فنی و مهره کمبودهایی داریم. امیدوارم در این فرصت خیلی از ضعف‌هایمان را برطرف کنیم.

هاشمی‌نسب در خصوص اینکه قرار است در چه سمتی در سیاه‌جامگان فعالیت کند، گفت: من سرپرست تیم هستم و در کنار خداداد عزیزی به او کمک می‌کنم. مهم نیست در چه سمتی کار کنم مهم این است که در کنار دوست خوبم حضور داشته باشم.

وی همچنین در خصوص نکیسا گفت: نکیسا هم به جمع ما اضافه شده و او هم در کنار ما حضور خواهد داشت.

هاشمی‌نسب در خصوص آخرین وضعیت موسی ترائوره بازیکن آفریقایی این تیم گفت: اگر شما این بازیکن را دیدید ما هم او را دیدیم! از روزی که کارمان را آغاز کردیم او به تمرینات نیامده و گفته می‌شود چون سه اخطاره است کمی دیرتر اضافه می‌شود. در هر صورت من وضعیت او را نمی‌دانم و اصلا نمی‌دانم آیا خداداد عزیزی روی او نظری دارد یا خیر؟

وی در خصوص جدایی بازیکنان در تعطیلات نیم‌فصل از سیاه‌ جامگان گفت: هر جا رفته‌اند خدا پشت و پناهشان باشد. بعد از بازی با پرسپولیس خداداد به همه گفت هر کس دوست دارد می‌تواند برود. فقط مهم این است که ما ۱۱ بازیکن جوان داشته باشیم و تیم را به زمین بفرستیم. اتفاقا عزیزی روی حرفی که زد خیلی ایستادگی کرد و با قاطعیت اعلام کرد هر کس می‌خواهد برود مشکلی وجود ندارد. برخی‌ها خودشان جدا شدند و برخی‌ها هم با نظر کادر فنی رفتند. قرار است یکی دو نفر هم به جمع ما اضافه شوند تا نیم‌فصل دوم را خوب شروع کنیم.

هاشمی‌نسب در پاسخ به این سوال که آیا قرار است بازیکن نامی هم به تیم‌شان اضافه شود یا خیر؟ گفت: یکسری بازیکن قرار است به تیم ما اضافه شود اما شرایط ما با تیم‌های بزرگ و پرسر و صدا فرق می‌کند. ما سیاه‌جامگان هستیم و بعید است دنبال شلوغ‌بازی باشیم. آمده‌ایم که روی بحث روحی و روانی بازیکنان کار کنیم و معجزه هم نمی‌توان کرد. هدف‌مان نظم و انضباط است و فقط امیدوارم بازیکنان هم به درک متقابل با کادر فنی برسند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دیگر هوس نکرده به فوتبال برگردد، گفت: وقتی لیگ شروع شد از بازیکنان وضعیت بدنی من را سوال کردند. هیچ سالی به اندازه زمانی که در ابومسلم و پیام حضور داشتم استرس نکشیدم چون خداداد روی نیمکت بود و می‌خواستم بهترین عملکرد را داشته باشم اما به خاطر همان استرس همه چیز خراب می‌شد. وقتی خداداد روی نیمکت است نمی‌توانم بازی کنم.

سرپرست سیاه‌جامگان در پاسخ به این سوال که آیا این باشگاه بازیکنی از استقلال و پرسپولیس را مدنظر دارد یا خیر؟ گفت: شما چه فکر می‌کنید. هدف ما در اینجا این است که نظم و انضباط سرلوحه جوان‌ها باشد حتی اگر یک بازیکن بزرگ بی‌انضباطی کرد آن را زیرسبیلی رد نمی‌کنیم و این را به عینه خواهید دید. خیانتی که برخی از مربیان در زمان فوتبالم به من کردند را با این جوان‌ها نمی‌کنم. ای کاش آن زمان با مربیان مقابله می‌کردند ولی همین جا می‌گویم ما از اصول‌مان کوتاه نمی‌آییم و چیزی را که در فوتبال بازی کردن یاد گرفتیم به جوان‌ها منتقل می‌کنیم و در نظم و انضباط هم شوخی نخواهیم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرشید

      تا زمانیکه شما و خداداد باشین،جایی واسه کسی نمیمونه که بخواد شلوغ کنه

      ماشالا جور همه رو یک تنه میکشین باتفاق خداداد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج