۴۵۳۰۸۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اطلاعات جدید از نینتندو سویچ لو رفت

شرکت نینتندو تا این لحظه تنها کنسول «سویچ» (Switch) را نشان داده و چیزی از مشخصات سخت افزاری و بازی‌های زمان عرضه‌ی آن نگفته است. این موضوع باعث شده که شایعات مختلفی درباره‌ی میزان باتری، نوع پردازنده، مقدار رم، اندازه صفحه نمایش و سایر موارد منتشر شود.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت نینتندو تا این لحظه تنها کنسول «سویچ» (Switch) را نشان داده و چیزی از مشخصات سخت افزاری و بازی‌های زمان عرضه‌ی آن نگفته است. این موضوع باعث شده که شایعات مختلفی درباره‌ی میزان باتری، نوع پردازنده، مقدار رم، اندازه صفحه نمایش و سایر موارد منتشر شود.
اطلاعات جدید از نینتندو سویچ لو رفت

حالا اطلاعات جدیدی از این کنسول بازی به بیرون درز کرده‌اند. در این اطلاعات گفته شده که باتری این کنسول بازی ۳ ساعت دوام می‌آورد. همچنین گفته شده که کنسول بازی نینیتندو به USB Type-C مجهز شده که سرعت شارژ باتری را افزایش می‌دهد.

این کنسول بازی ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد و روی کنترلر آن دکمه‌ی Share قرار گرفته که باعث می‌شود کاربران بتوانند از بازی خودشان عکس و فیلم بگیرند. همچنین مشخص شده که می‌توان میزان حافظه‌ی داخلی این کنسول را به وسیله‌ی کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت ارتقا داد.

حتی درباره‌ی بازی‌های عرضه شده برای این کنسول هم خبرهای مختلفی منتشر شده است. به نظر می‌رسد که دو بازی Mass Effect Andromeda و Red Dead Redemption ۲ فعلا برای این کنسول عرضه نمی‌شوند. حالا باید منتظر اطلاعات رسمی از طرف نینتندو باشیم. به احتمال زیاد تا چند وقت دیگر قطعا با مشخصات نهایی این کنسول رو‌به‌رو خواهیم شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج