جاباما
۴۵۴۲۸۲
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

بهترین بازی های ۲۰۱۶ با گرافیک خیره کننده

پیشرفت در گرافیک یکی از ملموس‌ترین و ساده‌ترین پارامترهایی است که می‌توان به کمک آن میزان پیشرفت بازی‌های ویدیویی را تشخیص داد. در سال ۲۰۱۶ شاهد عرضه چندین عنوان زیبا بودیم که در زمینه گرافیک یک سر و گردن از سایرین بالاتر بودند، چه از نظر تکنولوژی به کار رفته در آن‌ها یا از نظر هنری.

وب‌سایت فارنت - هومن محمدزاده: قطعا یکی از فاکتورهای انتخاب بازی برای بسیاری از افراد سطح گرافیک آن است. حداقل انتظاری که از بازی دارند، ارائه گرافیکی قابل قبول است. با ما در ادامه همراه باشید تا برترین گرافیک‌های سال ۲۰۱۶ را بشناسید…

گرافیک جزئی جداناپذیر از بازی‌های ویدیویی است. در عبارت بازی‌ ویدیویی، کلمه بازی مهمتر است اما بازی بدون تکه تکه‌های ویدیویی که به یکدیگر پیوسته و معنای بازی را شکل می‌دهند، وجود نخواهد داشت.
پیشرفت در گرافیک یکی از ملموس‌ترین و ساده‌ترین پارامترهایی است که می‌توان به کمک آن میزان پیشرفت بازی‌های ویدیویی را تشخیص داد. پس جای تعحب نیست وقتی مردم در مورد گرافیک بازی‌ها صحبت می‌کنند، حساس و هیجان‌زده می‌شوند. در سال ۲۰۱۶ شاهد عرضه چندین عنوان زیبا بودیم که در زمینه گرافیک یک سر و گردن از سایرین بالاتر بودند، چه از نظر تکنولوژی به کار رفته در آن‌ها یا از نظر هنری.

نامزدهای دریافت جایزه برترین گرافیک سال 2016

Battlefield ۱
بهترین بازی های 2016 با گرافیک خیره کننده

DICE و EA همیشه به داشتن گرافیک سطح بالا و مسحورکننده شهرت داشته‌اند و بازی بتلفیلد 1 نیز از این قاعده مستثنی نیست. بازی به معنا واقعی کلمه شگفت‌انگیز به نظر می‌آید و موتور Frostbite تمام توانایی‌های خود را بر روی این بازی رو کرده است. این واقعیت که بازی بر روی هر سیستمی فارغ از توان آن، زیبا به نظر می‌رسد، گواهی دیگر بر اثبات این ادعاست.


Final Fantasy ۱۵
بهترین بازی های 2016 با گرافیک خیره کننده

شهرت سازندگان ژاپنی معمولا به خاطر تسلط بر جنبه‌های تکنیکی بازی‌ها نیست اما شرکت Square Enix یک بازی نقش‌آفرینی و جهان آزاد خیره‌کننده با نام Final Fantasy 15 خلق نموده است. تکنولوژی بصری به کار رفته در بازی به خودی خود عالی است اما دلیل انتخاب این بازی گرافیک هنری خارق‌العاده آن است.


Uncharted ۴: A Thief's End
بهترین بازی های 2016 با گرافیک خیره کننده

جای تعجب است که عنوانی از شرکت ناتی داگ در لیست بهترین گرافیک سال قرار بگیرد؟ در حالی که شاید بازی آنچارتد 4 در زمینه وعده‌هایش به همه آنچه که می‌خواست نرسید اما درنهایت توانست گرافیکی چشم‌نواز ارائه کند که بدون شک در بین بازی‌های کنسولی برترین گرافیک بصری را دارا است. ناتی داگ تمامی توان خود را بر روی بازی آنچارتد 4 گذاشت تا بتواند چنین اثر خلاقانه‌ای را روانه بازار کند.


DOOM
بهترین بازی های 2016 با گرافیک خیره کننده

شرکت id Software زمانی به خاطر پیش‌دست بودن در زمینه تکنولوژی‌های گرافیکی برتر شهرت بالایی داشت و عناوین آن به داشتن برترین گرافیک در زمان خودشان معروف بودند. با عرضه شدن بازی DOOM، باری دیگر شاهد هنر این شرکت بوده و عنوانی را تجربه کردیم که هم از نظر بصری و هم از نظر هنری در سطحی خارق‌العاده قرار داشت.


Call of Duty: Infinite Warfare
بهترین بازی های 2016 با گرافیک خیره کننده

سال‌ها از آخرین باری که یک بازی کالاف دیوتی از نظر گرافیکی مایه حیرت همگان شده است، می‌گذرد اما در نهایت امسال با حذف شدن دو کنسول نسل هفتمی Xbox 360 و PS3 از لیست کنسول‌های هدف، شرکت Infinity Ward توانست برترین بازی سری کالاف دیوتی از نظر بصری را روانه خانه طرفدارانش کند. البته گرافیک آن به حدی زیبا کار شده که در لیست برترین گرافیک‌های سال 2016 قرار می‌گیرد.


Quantum Break
بهترین بازی های 2016 با گرافیک خیره کننده

کمپانی Remedy با عرضه بازی Quantum Break حتی پا فراتر از واقعیت گذاشته است. در حالی که خود بازی نمی‌تواند در لیست بازی‌های شاهکار قرار گیرد اما نمی‌توان انکار کرد که گرافیک آن به واقع اعجاب‌انگیز بوده و در بعضی قسمت‌ها حتی نزدیک به واقعیت قرار گرفته است. افکت‌ها و سایه‌پردازی‌های بازی در یک کلام شگفت‌انگیز است و بدون هیچ شکی این بازی می‌توان برترین بازی کنسول اکس‌باکس وان از نظر گرافیک دانست.


Gears of War ۴
بهترین بازی های 2016 با گرافیک خیره کننده

سری Gears of War همیشه دارای گرافیکی سطح بالا در زمان خودش بوده و نباید انتظار چیزی غیر از ادامه این سنت را از جدیدترین نسخه این سری، Gears of War 4 داشت. با به کارگیری موتور Unreal Engine 4 بر روی کنسول ضعیف‌تر نسل هشتم، چیزی که اکس‌باکس وان به آن مشهور شده است، شرکت The Coalition توانسته یکی از برترین گرافیک‌های نمایش داده شده بر روی اکس‌باکس را برای طرفدارانش به ارمغان بیاورد. همچنین گرافیک این بازی شایستگی حضور در بین برترین گرافیک‌های سال 2016 را دارد.

برنده جایزه برترین گرافیک سال ۲۰۱۶

بازی Uncharted 4: A Thief's End
بهترین بازی های 2016 با گرافیک خیره کننده

سازندگان استودیو ناتی داگ به واقع جادوگرانی هستند که می‌توانند هر قسمتی از سخت‌افزار را به ساز خود برقصانند، بنابراین اینکه آنچارتد ۴ دارای گرافیکی عالی باشد نباید زیاد مایه تعجب گردد. کیفیت بصری بازی به حدی بالاست که به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها شاهد گرافیکی مانند آن در عنوانی دیگر باشیم. با داشتن بافت، نورپردازی، سایه‌پردازی و انیمیشن‌های حیرت‌انگیز و نمایش این موارد در کیفیت ۱۰۸۰p و فریم‌ریتی ثابت، بازی Uncharted ۴: A Thief's End دارای برترین گرافیک سال ۲۰۱۶ است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج