جاباما
۴۵۴۳۶۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

جذاب ترین انتقال ۲۰۱۷ چه کسی خواهد بود؟

در سال ۲۰۱۷ به سان سال های اخیر، احتمالا بازار نقل و انتقالات شاهد انجام انتقال بزرگ و گران قیمتی در سطح جهان خواهد بود.

ورزش سه: با شروع سال جدید و آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی، ممکن است ستارگان بزرگی در تیم های متمول جا به جا شوند و در باشگاه های جدیدی شاهد درخشش آنها باشیم. نشریه تلگراف، به ۱۰ انتقال محتمل در این زمستان یا تابستان پیش رو پرداخته است.

۱-آنتوان گریزمان

ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید در سال های اخیر درخشش فوق العاده ای داشته و بعید به نظر می رسد در آینده او را در پیراهن مادریدی ها ببینیم.


جذاب ترین انتقال 2017 چه کسی خواهد بود؟

از منچستریونایتد و چلسی به عنوان جدی ترین مشتریان گریزمان نام برده شده اما با توجه به رابطه خوب او و پوگبا و اعتراف خود او به علاقه به بازی کردن زیر نظر مورینیو، احتمال مهاجرت او به اولدترافورد بیش از دیگر تیم هاست. با توجه به اینکه در سال 2016، بعد از مسی و رونالدو از گریزمان به عنوان سومین بازیکن برتر جهان نام برده شد، ممکن است باز هم شیاطین سرخ رکورد گرانترین بازیکن جهان را جا به جا کنند

2- ایسکو

ستاره جوان و اسپانیایی رئال مادرید هنوز هم در مورد ماندن در اسپانیا مردد است و با توجه به حضور متناوب در ترکیب کهکشانی ها، ممکن است شاهد مهاجرت او به انگلیس باشیم.


جذاب ترین انتقال 2017 چه کسی خواهد بود؟

منچسترسیتی، چلسی و آرسنال در بین گزینه هایی هستند که به شدت به دنبال جذب ایسکو هستند و اگر زیدان تا انتهای فصل هم او را در بین ۱۱ بازیکن ثابت لوس بلانکوس قرار ندهد، ممکن است بازیکنی که به عنوان جانشین اوزیل در سال ۲۰۱۳ به رئال پیوست، همبازی این ستاره آلمانی شود.

۳- مارکو وراتی

هافبک خلاق و ایتالیایی پاری سن ژرمن بارها از حضور در فرانسه ابراز رضایت کرده اما اگر روند نتیجه نگرفتن پی اس جی در اروپا ادامه پیدا کند، بعید است این هافبک آینده دار در لاشامپیونه باقی بماند.


جذاب ترین انتقال 2017 چه کسی خواهد بود؟

اینتر و یوونتوس از همین حالا رقابت خود برای جذب وراتی را آغاز کرده اند و حتی در زمستان نیز احتمال بازگشت او به ایتالیا وجود دارد. اما به جز مشتریان هموطن، کونته و چلسی از علاقمندان سبک بازی او هستند و ممکن است صدرنشین فعلی لیگ برتر، مقصد بعدی مارکو وراتی باشد.

4- تونی کروس

ستون اصلی خط میانی تیم زیدان، در ماه نوامبر قرارداد خود را با کهکشانی ها تمدید کرد و جدایی او احتمالا بسیار دشوار خواهد بود.


جذاب ترین انتقال 2017 چه کسی خواهد بود؟

اما من سیتی و من یونایتد، دو غول متمول فوتبال انگلیس برای جذب او به شدت تلاش می کنند و هم گواردیولا و هم مورینیو از او به عنوان هدف اصلی برای تقویت خط میانی خود نام برده اند.

کروس در سال ۲۰۱۳ به رئال ملحق شد، بارها از ابراز علاقه خود برای ماندن در اسپانیا صحبت کرده اما ممکن است پیشنهادات پرطمطراق تیم های پولدار منچستر، تونی کروس را مجاب به مهاجرت به انگلیس کند.

۵- نیمار

ستاره برزیلی بارسلونا روزهای خوبی را در نوکمپ سپری نمی کند و ضعیف ترین آمار گلزنی سال های اخیر خود را در پایان سال ۲۰۱۶ ثبت کرد.
جذاب ترین انتقال 2017 چه کسی خواهد بود؟

مشکلات تمام نشدنی مالیاتی نیمار در اسپانیا و پیشنهادات گران قیمت پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد، ممکن است ستاره ناراضی بارسلونا را مجاب به جدایی از بلوگرانا کند.

اما مبلغ سنگین آزادسازی نیمار باعث می شود تا مشتری های وی کار دشواری برای جذب او داشته باشند اما مالکان متمول پاری سن ژرمن به کرات ثابت کرده اند برای جذب ستارگان، ترسی از پرداخت مبالغ کلان ندارند.

6- لئوناردو بونوچی

در تابستان امسال و بعد از پیوستن آنتونیو کونته به چلسی، بونوچی تا آستانه انتقال به چلسی پیش رفت اما بیماری فرزند وی اجازه نداد تا او ایتالیا را ترک کند.


جذاب ترین انتقال 2017 چه کسی خواهد بود؟

حالا فرزند بونوچی بهبود زیادی یافته و علیرغم پیوستن داوید لوییز در انتهای تابستان به جمع آبی های لندن، هنوز هم کونته در رویای جذب بونوچی است و این مدافع باتجربه می تواند با قراردادی ۵۰ میلیون پوندی، لقب گرانترین مدافع تاریخ فوتبال جهان را از آن خود کند. با توجه به خداحافظی احتمالی جان تری و بالا رفتن سن کیهیل، بونوچی همچنان گزینه ای جذاب برای خط دفاعی چلسی به شمار می آید.

۷- پیر آمریک اوبامیانگ

ستاره اهل گابن دورتموند، در سال های اخیر آمار گلزنی خیره کننده ای در فوتبال آلمان از خود بر جای گذاشته و احتمالا طبق سنت سال های اخیر مبنی بر ترک ستاره ها، او نیز زنبورها را ترک خواهد کرد.


جذاب ترین انتقال 2017 چه کسی خواهد بود؟

علیرغم ابراز علاقه اوبامیانگ به رئال مادرید و احتمال مهاجرت این ستاره جوان به اسپانیا، اخبار حاکی از علاقه شدید گواردیولا به سبک بازی وی است و احتمالا دورتموند در این میان به پیشنهاد گران قیمت تر پاسخ مثبت خواهد داد.

اوبامیانگ تا سال 2021 با دورتموند قرارداد دارد و اگرچه مادریدی ها او را جانشینی در دراز مدت برای رونالدو می دانند، اما باید اذعان داشت که سیتیزن ها نیز از پرداخت مبالغ زیاد ترسی ندارند.

8- خامس رودریگز

گرچه پدر این ستاره کلمبیایی مدتی پیش تاکید کرد که احتمال جدایی خامس در زمستان وجود ندارد، اما نمی توان کتمان کرد که رابطه او با زیدان به سردی گراییده و این هافبک 25 ساله هرگز جایی در بین انتخاب های اول زیزو ندارد.


جذاب ترین انتقال 2017 چه کسی خواهد بود؟

پاری سن ژرمن، چلسی و من یونایتد به عنوان مهم ترین مشتریان جذب این هافبک گلزن شناخته می شوند اما با توجه به بند آزاد سازی کلان او، احتمال دارد این جدایی به تابستان آینده موکول شود.

اما به هر ترتیب به نظر می رسد با توجه به نیمکت نشینی های متوالی آقای گل جام جهانی ۲۰۱۴، به زودی شاهد جدایی او از لوس بلانکوس باشیم.

۹- ادنیسون کاوانی

اگرچه بعد از جدایی زلاتان از پی اس جی، محوریت کاوانی در تیم فرانسوی به شدت افزایش یافته و او تبدیل به مهاجم هدف تمام حملات تیم اونای امری شده، اما نتایج ضعیف پاری سن ژرمن ممکن است او را مجاب به ترک پاریس کند.


جذاب ترین انتقال 2017 چه کسی خواهد بود؟

شیاطین سرخ در رویای تکرار زوج کاوانی و زلاتان در اولدترافورد هستند و آرسنال و ونگر نیز در سال های اخیر بارها برای جذب او پیشقدم شده اند. با توجه به نیاز شدید تیم فرانسوی به کاوانی، بعید است در زمستان شاهد جدایی او باشیم و احتمالا همه چیز به تابستان موکول خواهد شد.

10- کریم بنزما

گرچه در سال های اخیر از این مهاجم گلزن به عنوان بازیکن مورد علاقه پرز یاد شده و حتی ایگواین نیز در رقابت با او ترجیح داد راه جدایی پیش گیرد، اما زیدان در این یک سال ثابت کرده در صورت عدم نیاز به بازیکنی، به هیچ وجه به او بازی نخواهد داد.

جذاب ترین انتقال 2017 چه کسی خواهد بود؟

در صورت پیوستن گریزمان یا اوبامیانگ به رئال مادرید، احتمالا شاهد جدایی این مهاجم پرحاشیه در تابستان بعدی خواهیم بود و احتمالا چلسی یا آرسنال مقصد بعدی او خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین لطفی

      دروغ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج