جاباما
۴۵۴۷۳۰
۱۶ نظر
۵۰۱۳
۱۶ نظر
۵۰۱۳
پ

قاتل: من قاتل نیستم، همسرم خیانت کرد

متهم به قتل همسر و فرزندش است، اما می گوید قاتل نیست و همسرش دست به خودسوزی زده است. مداوم از توهم خیانت همسرش حرف می زند.

خبرگزاری میزان: متهم به قتل همسر و فرزندش است، اما می گوید قاتل نیست و همسرش دست به خودسوزی زده است. مداوم از توهم خیانت همسرش حرف می زند.
فکر می‌کردم او با کسی رابطه دارد و مدتی بود به او مظنون شده بودم، اما نرگس بسیار زیرکانه عمل می‌کرد و من هیچ‌وقت نتوانستم مدرکی علیه او به دست آورم.برای گفت‌وگو با بهرام که به اتهام قتل همسر و فرزندش در زندان روزگار می‌گذراند، راهی زندان شدم. بهرام مدعی بود که همسر و فرزندش خودسوزی کرده‌اند و او در قتل آنان نقشی نداشته است، اما دلایل و مدارک موجود در پرونده‌اش خلاف گفته‌هایش را نشان می‌داد و جرم او در دادگاه به اثبات رسیده بود و اولیای‌دم برایش تقاضای صدور حکم قصاص کرده‌ بودند‌. در ادامه گفت‌وگو با مرد جنایتکار را می‌خوانید.

چند سال با همسرت زندگی کردی؟

حدود ۶ سال. ما زندگی خوبی داشتیم و من همسرم را دوست داشتم.

چطور با هم آشنا شدید؟

خانواده‌اش از آشنایان قدیمی من بودند. مدت‌ها بود که آنها را می‌شناختم و با توجه به این آشنایی، به خواستگاری نرگس رفتم و با هم ازدواج کردیم.

زندگی خوبی داشتید؟

بله، من همسرم را دوست داشتم و ما زندگی خیلی خوبی داشتیم و همه چیز برای ما عالی بود. سایه که به دنیا آمد وضعیت ما خیلی هم بهتر شد و زندگی شادی داشتیم.

پس چرا آنها را کشتی؟

من آنها را نکشتم، مگر انسان می‌تواند کسی را که دوست دارد به قتل برساند. من آنها را دوست داشتم و به همین خاطر هم کوچک‌‌ترین آسیبی به آنها وارد نکردم.

پس چه کسی همسرت را آتش زد؟

او خودسوزی کرد. من در دادگاه هم گفتم که چه اتفاقی افتاد. نرگس از دست من عصبانی بود، نتوانست خودش را کنترل کند و به همین خاطر روی بدن خود، بنزین ریخت و خودش را سوزاند، دخترم که کنار او بود آتش گرفت و سوخت، من آنها را نکشتم.

اما همسایه‌ها می‌گویند تو را دیده‌اند که بارها با همسرت درگیری داشتی؟

من مدت‌ها بود که با همسرم مشکل پیدا کرده بودم و با هم جر و بحث می‌کردیم، اما هرگز تصمیم نگرفتم که او را بکشم.

در مورد روز حادثه بگو؟

روز حادثه من و همسرم مطابق روند معمول، با هم جر و بحث کردیم. مدتی بود که با هم مشکل داشتیم و مدام با یکدیگر دعوا می‌کردیم. در آخرین باری که با او دعوا کردم، همسرم را بسیار کتک زدم، اما پس از این درگیری از عمل عجولانه و احمقانه خود، پشیمان شدم، ولی دیگر فایده‌ای نداشت و او خیلی ناراحت بود. با خودم گفتم چند ساعتی که بگذرد آرام می‌شود، او همیشه بعد از دعواهایی که با یکدیگر می‌کردیم، ناراحت می‌شد و پس از اندک زمانی نیز آرام می‌گرفت.

چند ساعتی که از ماجرای دعوایمان گذشت من به او گفتم سفره را پهن کند تا غذا بخوریم، در حالی که نرگس وسایل سفره را آماده می‌کرد و در حال رفت و آمد به آشپزخانه بود، من به یک باره دیدم که آتش از داخل آشپزخانه شعله‌ور شد، شتابان به طرف آنجا رفتم‌. همسرم خودش را به آتش کشیده بود.

چطور متوجه نشدی چه تصمیمی دارد؟

او روی خودش بنزین ریخته بود، من هم فکر نمی‌کردم این کار را بکند. این همه عصبانیت در نرگس برایم غیرقابل تصور بود.

دلیل اختلاف با همسرت، بر سر چه بود؟

من فکر می‌کردم که او با کسی رابطه دارد و مدت زمانی بود که به او مظنون شده بودم.

توانستی ادعای خود را ثابت کنی؟

هرگز، چون نرگس خیلی زیرکانه عمل می‌کرد و من به هر دری که زدم موفق نشدم، مدرکی علیه او به دست آورم.

چرا چنین اتهامی به او وارد کردی؟

زیرا رفتار همسرم نشان می‌داد که دیگر من را دوست ندارد، او به من اهمیتی نمی‌داد و می‌گفت که دیگر چندان علاقه‌ای به من ندارد و من نیز به همین خاطر به او مظنون شده بودم و یقین داشتم که پای فرد دیگری در میان است.

چگونه به این یقین رسیدی و به همسرت شک کرده بودی در حالی که هیچ‌کس به غیر از تو در زندگی او نبود؟

تا جایی که اطلاعات به دست آورده بودم می‌دانستم که دو نفر از دوستانم با همسرم رابطه دارند.

کسی هم این موضوع را تائید کرده بود؟

بله دختر کوچکم، چندین بار این موضوع را تائید کرد. بارها از او پرسیدم که در نبود من چه کسی به خانه می‌آید؟ و او در پاسخ می‌گفت که در نبود من دو نفر از دوستانم به منزلمان می‌آیند.

با دوستانت صحبت کردی؟

بله، ولی آنها وجود چنین رابطه‌ای را انکار کرده و بعد هم من را مسخره کردند می‌گفتند که تو لیاقت نرگس را نداری.

چرا تو را مسخره می‌کردند، مگر تو چه مشکلی داشتی؟

من اعتیاد داشتم و بیشتر وقتم را صرف مصرف مواد می‌کردم و دلیل اصلی اختلاف من و همسرم نیز بر سر همین بلای خانمانسوز بود.

پس دلیل اصلی اعتیاد بود نه خیانت؟

نرگس بارها در زمینه اعتیاد و عواقب ناگوار آن برای آینده فرزندمان، به من هشدار داده بود، او از این بابت خیلی ناراحت بود و من هم نمی‌توانستم مواد را کنار بگذارم، بارها با حمایت‌های نرگس مدتی ترک می‌کردم، ولی به دلیل نبود اراده‌ای قوی در وجودم، دوباره به سمت مواد برمی‌گشتم.

چند بار ترک کردی و دوباره مصرف مواد را از سر گرفتی؟

بارها به کمپ رفته و ترک کرده بودم. چند وقت قبل از این حادثه نیز در کمپ بستری بودم و پس از بازگشت به خانه، بسیارعصبی و به هم ریخته بودم.

سوءظن تو نسبت به همسرت در این مدت به وجود آمد؟

بله، در مدتی که در منزل نبودم و در کمپ بستری بودم، فکر می‌کردم همسرم با فرد دیگری در ارتباط است، تا هنگامی که از دخترم جویای ماجرا شدم و او هم به من گفت که در غیاب من دو نفر به خانه ما رفت و آمد دارند و با این حرف فرزندم، دیگر شک من به یقین تبدیل شد.

اما تحقیقات نشان داده نرگس هیچ‌وقت به تو خیانت نکرده است. همسایه‌ها هم این موضوع را تائید کرده‌اند.

همسایه‌ها که از من به همسرم نزدیک‌تر نبوده‌اند. بله، من نیز می‌دانم که نرگس زنی پاکدامن بود، اما این اواخر به او مظنون شده بودم.

مدرکی هم در این خصوص داشتی؟

هیچ‌وقت مدرکی به دست نیاوردم، به همین خاطر هم هیچ‌گاه کسی حرفم را باور نکرد، همه فکر می‌کردند که من به خاطر اعتیادم دچار سوءتفاهم و توهم شده‌ام و همسرم زن خوبی است و من بیهوده به او تهمت می‌زنم، در حالی که این‌گونه نبودو من اطمینان داشتم که او با کسی در ارتباط است.

نرگس چطور بنزین تهیه کرد؟

بنزین متعلق به من بود و آن را برای این‌که داخل باک موتورم بریزم خریداری کرده و در کنار آشپزخانه گذاشته بودم تا در صورت نیاز از آن استفاده کنم، اما آن روز همسرم بنزین را برداشت و روی خودش ریخت.

چرا سعی نکردی به او کمک کنی؟

چون غافلگیر شدم و به دلیل مصرف شیشه در حال طبیعی نبودم. نمی‌دانستم که باید چه بکنم، دود و آتش فضای خانه را فرا گرفته بود و داشتم خفه می‌شدم، یک لحظه به حیاط رفتم تا نفس بگیرم و بعد هم برای نجات دخترم به داخل خانه بازگشتم. دستش را گرفتم و بیرون کشیدم، اما فایده‌ای نداشت او سوخته بود. دیگر فرصتی نبود که همسرم را نجات دهم.

چرا در را روی همسایه‌ها که برای کمک به تو و خانواده‌ات آمده بودند، باز نکردی؟

چون ترسیده بودم و فکر می‌کردم که اگر در را باز کنم اتفاق بدی خواهد افتاد و مورد حمله آنها قرار خواهم گرفت و ممکن است با یکدیگر درگیر شویم، اما این دلیلی بر آن نیست که من نرگس و فرزندم را به آتش بکشم.

همسایه‌ها گفته‌اند که تو چند بار همسرت را به قتل تهدید کرده بودی؟

درست است، من بارها با نرگس درگیر شدم، اما هیچ‌گاه او را تهدید به مرگ نکرده بودم. زیرا او مادر فرزندم بود و من او را بسیار دوست داشتم.

فکر نمی‌کنی که گفته‌هایت در پرونده تناقض دارد و غیرقابل قبول است؟

چون من نرگس را نکشته بودم و دیگران هریک به نوعی سعی داشتند به من چنین القا کنند که من این کار را کرده‌ام، به همین دلیل من هم به تناقض‌گویی در سخنانم روی آوردم.

فکر نمی‌کنی این تناقض‌گویی‌ها، فقط راهی برای پنهان کردن حقیقت است؟

هرگز، من از ابتدا واقعیت را به همه گفتم و توضیح دادم که چه بر سر نرگس آمد، اما آنها قبول نکردند و من هم مجبور بودم تناقض‌گویی کنم. اما واقعیت همان چیزی بود که بارها توضیح داده بودم.

به قصاص محکوم شده‌ای. به حکم مجازاتت اعتراض کرده‌ای؟

بله پرونده‌ام به دیوان‌عالی کشور رفته است امیدوارم که از گناه نکرده تبرئه شوم و به‌زودی آزاد بشوم و بتوانم بر سر مزار عزیزانم بروم. زیرا می‌دانم که هرگز سر بی‌گناه به بالای دار نخواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • موسی محمدی

      به نظرمی آید اوقاتل نباشد وازطرفی اینکه می گوید همسرش به اوخیانت کرده چندان هم تعجبی ندارد اما چون اعتیادداشته کسی حرفش راقبول نمیکرده
      وهمسرش هم ازموقعیت سواستفاده می نبوده

    • بدون نام

      کسی که شیشه مصرف کنه دیگه مغزش تعطیل میشه.به هرچی وهمه چی شک میکنه رفتارهای ناشایست انجام میده اینایی که شیشه میکشند خیلی خطرناکند.مطمئن هستم که کاراین شیشه کش بوده که همسروفرزندش رو آتش زده!بایدقصاص بشه وبس...

    • شراره هدایتی

      با توجه به گفتگو با این متهم واضح است که خودش این کار را انجام داده. مرگ بر تو. فقط اعدام . خدا تقاص اون طفل معصوم را که قربانی روان پریشی و افکار پلید تو آدم معتاد شد را از تو بگیرد

    • بدون نام

      اگر خانوادت را کشته باشی خیلی بدبختی حق ات باید اعدام شوی

    • بدون نام

      قاتل کثافته صدرصد خودش زن وبچش کشته اعدام کنیداین انگل رو خدالعنتت کنه

    • بدون نام

      بزرگترین دروغش نگهداری بنزین تو آشپزخونه هست
      چه توهم داستان سازی داری استاد
      شرم نکردی کشتی و از خدا نترسیدی الان از حکم و بنده خدا میترسی

    • user

      خیالش راحته هیچی نمی کنند چون اولیاء دم بچه خودشه برای زن هم که اعدام نمیشه

    • بدون نام

      نکته اولا در خانه هرگز بنزین ومواد اتش زا نگهداری نکنید میتوانید بزاری پشت بام بخصوص خانه ای که در ان مثل این ادم و مرده متحرک معتاد هست ودایم دعوا هست معلومه یکی بنزینو میریزه روش

    • صدف

      قاتل خودشه والسلام بیچاره زنه هم کشته شدهم بهش تهمت زده شداگه زنه آتیش گرفته عمرادخترش نمیتونسته بهش نزدیک شه که بمیره چه داستانسرایی کرده بیشرف بایداعدام شه

    • ashena

      اعدامش کنین این قاتل دروغگورو ..میگه زنم و بسیار دوست داشتم چون‌مادر بچه ام بود ولی همیشه کتکش میزدم و این حد عصبانیتش و درک‌نمیکردم !!!!!!!عوضیییی دروغگوووووو

    • بدون نام

      بی شرف معتاد کثیف

    • بدون نام

      معتاد کثیف

    • دکتر علیرضا باقری

      انگل جامعه،مفت خور کثیف

    • بدون نام

      دراون موضوع آتش کشیدن پل توسط معتاد مردم طرفداری معتادرو میکردند!این هم ازاین حادثه که همه دارند معکوم میکنند!امان ازدست این مردم که یکجورنیستند.

    • بدون نام

      قاتل خودشه

    • بدون نام

      هیچ آدم عاقلی بنزین در آشپز خانه نگهداری نمیکند ،مخصوصا این فرد کثیف کار خودش است، قصاص شدید شود بچه بیگناه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج