۴۵۵۶۶۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

شب پر حادثه آتش‌ نشانی تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از وقوع ۳ حادثه طی ۷ ساعت خبر داد و گفت: این حوادث خسارت جانی به دنبال نداشت.

خبرگزاری آنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از وقوع ۳ حادثه طی ۷ ساعت خبر داد و گفت: این حوادث خسارت جانی به دنبال نداشت.
جلال ملکی با بیان اینکه ساعت ۱:۳۵ دقیقه بامداد امروز وقوع یک فقره آتش‌سوزی در یک کارگاه کفاشی در بزرگراه آزادگان، علی‌آباد قاجار اعلام شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه این آتش‌سوزی در محدوده چهاردانگه بوده، دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: محل وقوع حادثه یک گاراژ با ۳ کارگاه ۲۵۰ متری بود که یکی از این کارگاه‌ها مختص تولید کفش و کتانی بود.
ملکی با بیان اینکه محل حادثه مسقف و مملو از مواد اولیه تولید کفش همچون تینر و چرم در حجم زیاد بود، اضافه کرد: در کنار کارگاه کفاشی، یک کارگاه «ام‌دی‌اف» وجود داشت که هر لحظه امکان آتش گرفتن آن وجود داشت، چرا که آتش در کارگاه کفاشی کاملا شعله‌ور شده بود.
وی ادامه داد: با اقدام به موقع ماموران آتش‌نشانی و کنترل آتش، اطفاء حریق ساعت ۳:۰۲ دقیقه بامداد به پایان رسید، اما این حادثه که خسارت مالی زیادی برجای گذاشت، خوشبختانه خسارت جانی نداشت.
کازگرفتگی در خانه قدیمی
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی درباره حادثه دومی که در ساعت ۳:۱۰ بامداد اتفاق افتاد، افزود:در این حادثه وقوع گازگرفتگی در یک ساختمان مسکونی در خیابان دوم نیروهوایی اعلام و بلافاصله ایستگاه ۳۱ به محل اعزام شد.
به گفته ملکی پس از حضور ماموران آتش نشانی مشخص شد که در طبقه سوم یک ساختمان قدیمی نشت گاز اتفاق افتاده و یک آقا و خانم حدودا ۴۰ ساله با دو دختر ۳ و ۴ ساله دچار مصدومیت شدند که خوشبختانه با حضور به موقع آتش‌نشان‌ها و همسایه‌ها این حادثه هم خسارت جانی به دنبال نداشت.
ملکی تصریح کرد: با حضور کارشناسان آتش‌نشانی، علت حادثه جدا شدن دودکش بخاری از دهانه دیوار اعلام شد، بنابراین لازم است که شهروندان هر چند روز یکبار محل اتصالات را چک کنند.
آتش سوزی در پارکینگ
ملکی با اشاره به حادثه سوم در ساعت ۷:۱۲ دقیقه صبح توضیح داد: صبح امروز وقوع یک آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در نبرد جنوبی به ما اعلام شد که بلافاصله ۳ ایستگاه به محل اعزام شدند، محل حادثه یک خانه ۲ طبقه بود که در پارکینگ آن ۳ دستگاه خودروی پراید، ال‌۹۰ و ۴۰۵ و مقدار زیادی انواع ضایعات وجود داشت.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان با تقسیم شدن به دو گروه عملیات را آغاز کردند، تصریح کرد: گروهی از آتش‌نشانان با رفتن به داخل ساختمان آقا و خانم حدودا شصت ساله و گرفتار در میان دود و آتش را نجات دادند و آنها را به عوامل اورژانس تحویل دادند و گروه دیگر از آتش‌نشانان نیز در پارکینگ موفق به اطفای حریق و جلوگیری از سرایت آتش به ساختمان‌های مجاور و خودروها شدند. همچنین عملیات در ساعت ۸:۴۰ به پایان رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خواهش می کنم گاز گرفتگی ها را جدی بگیرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج