۴۵۵۹۳۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

تأکید برانکو به قهرمانی تیمش در لیگ و آسیا

در تمرین روز پنجشنبه پرسپولیس صحبت‌های مهمی بین بازیکنان و مربیان این تیم مطرح شد.

خبرگزاری تسنیم: تمرین روز گذشته (پنجشنبه) پرسپولیس در حالی در حضور بازیکنان ملی‌پوش این تیم برگزار شد که برانکو ایوانکوویچ قبل از آغاز این تمرین صحبت‌های مهمی را با ملی‌پوشان تیمش در حضور کلیه نفرات داشت.

برانکو که به خوبی می‌دانست بازگشت غیر منتظره هفت ملی‌پوش تیمش از اردوی تیم ملی ممکن است از نظر روحی به آنها آسیب وارد کند در مهم‌ترین بخش صحبت‌هایش به آنها گفت: «از شما می‌خواهم تمام اتفاقاتی را که در این چند روز رخ داد، فراموش کرده و با روحیه و تمرکز بالا در تمرینات شرکت کنید. من می‌دانم که شما بازیکنان حرفه‌ای هستید و خیلی خوب شرایط تیم را درک می‌کنید. من موافق برگزاری این اردوی تیم ملی نبودم، چرا که اعتقاد دارم در این مقطع حضور شما در تمرینات تیم بسیار ضروری است. ما نیم‌فصل سختی را پیش‌رو داریم و هدف‌مان قهرمانی در لیگ و آسیاست و نباید از این دو هدف بزرگ‌مان دور شویم».

سرمربی پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش به شاگردان خود تأکید کرد: «هیچ اتفاقی نباید ما را از اهداف بزرگ‌مان دور کند. همه ما برای دو هدف بزرگ اینجا هستیم و از امروز برای رسیدن به اهداف‌مان در بهترین شرایط و با انگیزه و تلاش فراوان تمرین خواهیم کرد».

نکته قابل توجه صحبت‌هایی که بازیکنان ملی‌پوش با همبازیان خود داشتند. بازیکنان پرسپولیس خیلی مشتاق بودند که بدانند کارلوس کی‌روش به چه شکل از ملی‌پوشان تیم‌شان بدرقه کرده است و در این راستا یکی از نفرات ملی‌پوش پرسپولیس خطاب به همبازیان خود گفت: «کی‌روش با بهترین شکل ممکن ما را بدرقه کرد و گفت؛ در شرایط موجود باشگاه بیشتر از تیم ملی به شما احتیاج دارد و بهتر است به تهران بروید. تمرینات خود را با روحیه و انگیزه بالا انجام دهید و امیدوارم بهترین عملکرد را از همه شما در بازی‌های آینده پرسپولیس و تیم ملی شاهد باشم».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرسپولیس....قهرمانی آسیا؟خخخخخخخخخ

    • محمد

      حالا کیسه ها نمی تونن چنین ادعایی داشته باشن برن از منصور ........بپرسن که میخواست بعداز باختهایش بره انگلستان تو لیگ برتر مربی بشه.آخ آخ مردم از خنده واییییییی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج