۴۵۶۵۹۶
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

اولین کسی که کودکش را قبل از به دنیاآمدن دید!

چندی پیش ایده ای به ذهن سامولی کنتل رسید : خیلی عالی می شد که با استفاده از تکنولوژی چهاربعدی فراصوتی از کودکش که هنوز متولد نشده یک تجربه به صورت واقعیت مجازی ایجاد کند.

برترین ها: چندی پیش ایده ای به ذهن سامولی کنتل رسید : خیلی عالی می شد که با استفاده از تکنولوژی چهاربعدی فراصوتی از کودکش که هنوز متولد نشده یک تجربه به صورت واقعیت مجازی ایجاد کند. اگرچه کمی عجیب و ترسناک به نظر می رسید ولی این موضوع را مطرح کرد.
چطور چنین چیزی اتفاق می افتد؟ وی به جستجوی موارد مشابه پرداخت ولی چیزی پیدا نکرد. تنها چیزی که توانست پیدا کند مواردی درباره استفاده از تصاویر سونوگرافی برای پرینت سه بعدی کودکی که هنوز متولد نشده بود. بنابراین این اولین بار در جهان بود که چنین کاری انجام می شد. خوشبختانه افرادی در مرکز پزشکی آوا به این ایده علاقه مند شدند و برای پیشبرد کار کمک کردند. هم چنین با شرکت جنرال الکتریک تولیدکننده سیستم های چهار بعدی التراسونیک تماس گرفته شد و آن ها برای استخراج درست فایل ها از دستگاه التراسونیک شرکت به او توصیه هایی کرد.
صبح یک پنجشنبه مه الود در ماه اگوست آن ها برای ایکن چهار بعدی به مرکز پزشکی آوا رفتند. در این موقع کودک برای انجام یک اسکن کامل کمی بزرگ بود ولی بعد از یک ساعت اطلاعات لازم برای انجام کار به دست آمد. از اطلاعات به دست آمده اولین مدل سه بعدی ساخته شد. در ابتدا به نظر جالب نمیرسید ولی با کمک یکی از دوستان یک مدل سه بعدی زیبا درست شد.
او وقتی برای اولین بار عینک واقعیت مجازی را به چشم گذاشت ، نفسش بند آمد. با وجود اینکه می دانست آن تنها یک مدل سه بعدی است ولی در حقیقت این مدل که بر اساس کودک متولد نشده بود و قدرت تجربه همه جانبه آن او را تحت تاثیر قرار داده بود. در ده دقیقه آغازین فقط نشست و مجذوب تماشای کودک در کنارش که در هوا غوطه ور بود شد. با وجود اینکه واقعی نبود اما این صحنه خیلی آرامش بخش و احساسی بود .
آیا این آینده اولتراسوند است؟ ایا همه ما به زودی قادر خواهیم بود که کودکان متولد نشده مان را به صورت یک واقعیت مجازی ببینیم؟ به نظر در آینده ای نزدیک این خدمات قابل ارائه باشد اما هم اکنون کیفیت اسکن هنوز مناسب نیست و فرایند کار شامل موارد زیادی است که به صورت دستی باید انجام شود.

اولین کسی که کودکش را قبل از به دنیاآمدن دید!
اولین کسی که کودکش را قبل از به دنیاآمدن دید!
اولین کسی که کودکش را قبل از به دنیاآمدن دید!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج