۴۵۶۶۶۸
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

اصفهانیان: مگر عابدینی باید استعفای کی‌روش را اعلام کند؟

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد سرمربی تیم ملی در صورت استعفا باید دلایل قانع کننده خود را برای این تصمیم بگوید.

خبرگزاری تسنیم: فریدون اصفهانیان در واکنش به استعفای کارلوس کی‌روش و تصمیم هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال فردا (یکشنبه) تشکیل جلسه خواهد داد و این موضوع از قبل اعلام شده بود، اما دستورجلسه مشخص نیست و اگر استعفایی در کار باشد در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

وی با انتقاد از اینکه امیر عابدینی، سرپرست سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال به صراحت استعفای کارلوس کی‌روش را مطرح کرده است، اظهار داشت: استعفای سرمربی تیم ملی را که آقای عابدینی نباید اعلام کند. اگر استعفایی وجود دارد باید به هیئت رئیسه بیاید، دلایل آن مشخص شود و رئیس فدراسیون، یک نفر از اعضای رسمی هیئت رئیسه یا سخنگویی هیئت رئیسه آن را اعلام کنند. الان هیچ‌کدام از این افراد در خصوص استعفا چیزی نگفته‌اند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: اگر استعفایی مطرح شده باشد، یک نفر نمی‌تواند در این خصوص تصمیم بگیرد یا نظر بدهد. باید این موضوع به هیئت رئیسه بیاید، کی‌روش در هیئت رئیسه دلایل خود را اعلام کند و بگوید به چه دلیل این استعفا را داده است.

اصفهانیان تأکید کرد: هنوز چیزی از استعفای کی‌روش به دست ما نرسیده و هیچ خبر رسمی هم در این خصوص وجود ندارد. چون همه می‌گویند کی‌روش استعفا کرده است، اما این موضوع را چه کسی گفته است؟ آیا تاج یا کفاشیان در این خصوص اظهارنظر کرده‌اند یا از اعضای هیئت رئیسه کسی چیزی گفته است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      استعفاي کيروش روباورنکنيدبازارگرميه کدوم کشوراورااستخدام ميکند اولياقت سرمربي گري جيبوتي روهم ندارد بااخلاق گندش

    • مهرداد

      من نه استقلالی هستم نه پرسپولیسی , ولی این بچه بازی برانکو برای تیم ملی بد شده , کیروش مگه چیکار کرده که اینقدر باهاش در افتادن ؟ چون یه کاری رو درست انجام میده , شده بد؟ کیروش باید بمونه

    • رهام

      کیروش رفت الکی

    • بدون نام

      آقا مهرداد شما که نه استقلالی هستی نه پرسپولیسی اول بگو طرفدار چه ورزشی هستی بعدشم شما میگی مگر کیروش چی گفته خوب شما بگو مگر برانکو چی گفته که این کارلوس خان بهش برخورده مگر غیراز اینه که برانکو گفته اردو دوبی تو برنامه نبوده حالا این اقا زود رنج یه حرفی دیگه است..

    • حامد

      خداکنه استعفایش راقبول کنندوماراازشراین دیوانه نجات بدهند

    • ایزج

      به درک بره .. هرگز برنگرده .. پررو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج