۴۵۶۹۴۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کریمی: دینامو اجازه جدایی نمی‌دهد

علی کریمی، هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال ایران که نیم‌فصل در لیگ کرواسی و دیناموزاگرب بازی کرد، نتوانست شرایط چندان خوبی را در این کشور به دست بیاورد.

ایران ورزشی: علی کریمی، هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال ایران که نیم‌فصل در لیگ کرواسی و دیناموزاگرب بازی کرد، نتوانست شرایط چندان خوبی را در این کشور به دست بیاورد. اگرچه حضور یک بازیکن ایرانی در لیگ کرواسی و تیم بزرگ دیناموزاگرب اتفاق خوبی برای کریمی و فوتبال ایران محسوب می‌شود اما نیمکت‌نشینی هیچ بازیکنی را راضی نمی‌کند و علی کریمی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

کریمی 23 ساله که با دیناموزاگرب 3 سال دیگر قرارداد دارد، در تعطیلات نیم‌فصل لیگ کرواسی برای استراحت و دیدار با خانواده به ایران سفر کرد. او حدود دو هفته در ایران اقامت داشت و در این مدت شایعه‌های زیادی پیرامون حضورش در تیم‌های داخلی از جمله پرسپولیس و سپاهان منتشر شد. حتی گفته می‌شد او مذاکراتی نیز با تیم‌های خواهانش انجام داده است. در این رابطه مسوولان سپاهان اصرار به بازگشت کریمی دارند و در مصاحبه‌های خود از رایزنی با باشگاه کروات برای دریافت رضایتنامه این بازیکن دم می‌زنند. از سوی دیگر کریمی جمعه شب اصفهان را به مقصد زاگرب ترک کرد و این در حالی است که هنوز مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظار او است.

کریمی درباره شرایط کنونی‌اش می‌گوید: «واقعیت این است که من با دیناموزاگرب قرارداد دارم و این باشگاه هم اجازه جدایی به من نمی‌دهد. این در حالی است که پیشنهادهایی از تیم‌های ایرانی و اروپایی دریافت کردم ولی چون با باشگاه دینامو قرارداد دارم، باید به این قرارداد پایبند بمانم.»

او درباره شایعه حضورش در سپاهان یا پرسپولیس نیز صحبت می‌کند: «همانطور که گفتم پیشنهادهایی دارم؛ نه تنها تیم‌های ایرانی که چند تیم اروپایی نیز خواهان جذب من شده‌اند. از سوی دیگر باشگاه دیناموزاگرب باید درباره آینده‌ام تصمیم بگیرد. مساله‌ای که وجود دارد این است که من دوست دارم بازی کنم. اگر این شرایط در دیناموزاگرب فراهم شود و بتوانم بازی کنم، خوب است و اگر قرار به رفتن از دینامو باشد باز هم به تیمی خواهم رفت که بتوانم در ترکیب اصلی آن به میدان بروم.»

کریمی صحبت‌هایش را اینطور به پایان می‌برد: «من چند ساعتی بیشتر نیست که به کرواسی رسیده‌ام؛ هنوز نمی‌دانم آینده چطور رقم می‌خورد اما تکلیف نهایی‌ام ظرف چند روز دیگر مشخص خواهد شد.» به نظر می‌رسد اولویت کریمی ادامه حضور در فوتبال اروپا است اما اگر این اتفاق رخ ندهد می‌توانیم شاهد حضور این هافبک در لیگ‌های آسیایی نظیر چین و ایران باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج