۴۵۷۲۲۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

انتقاد حجت اشرف‌زاده از سامانه فروش بلیت

سومین روز از نشست‌های خبری گروه‌های تلفیقی شرکت‌کننده در جشنواره موسیقی فجر ظهر امروز در تالار وحدت برگزار شد.

خبرگزاری ایلنا: سومین روز از نشست‌های خبری گروه‌های تلفیقی شرکت‌کننده در جشنواره موسیقی فجر ظهر امروز در تالار وحدت برگزار شد.

در نشست خبری گروه‌های موسیقی تلفیقی که ظهر امروز، ۱۸ دی ماه، برگزار شد؛ حجت اشرف‌زاده با بیان اینکه فستیوال فجر یک دورهمی بزرگ برای موزیسین‌های ایران است، گفت: با توجه به همه گلایه‌هایی که وجود دارد ما با یک میل قلبی برای حضور در کنار دوستان و بزرگان موسیقی آمده‌ایم. امیدوارم به رغم همه کاستی‌ها اجرایمان به دل همه دوستان بنشیند.
انتقاد حجت اشرف‌زاده از سامانه فروش بلیت

اشرف‌زاده در خصوص بخش تلفیقی جشنواره اظهار کرد: طبقه‌بندی درستی به لحاظ علمی برای این ترکیب اعلام نشده است. آن که درباره موسیقی تلفیقی می‌دانم این است که موسیقی تلفیقی ترکیبی از موسیقی ایرانی با ژانرهای مختلف موسیقی و با توجه به علاقمندی مردم به این سبک از موسیقی و استقبالی از آن می‌شود؛ بهتر است به آن بیشتر پرداخت شود.

او با گلایه از فروش بلیت در سایت تیوال گفت: متاسفانه بدون تبلیغ مناسب و پشتوانه تبلیغاتی خوب، سایتی را که در حوزه فروش بلیت‌های موسیقی تخصصی ندارد؛ انتخاب کرده‌اند و معتقدم که سایت تیوال در فروش بلیت‌ها به شدت ضعیف عمل کرده است البته بخش اطلاع رسانی از روزهای آینده فعال می‌شود.

او ادامه داد: توقع ما از جشنواره موسیقی فجر در سال‌های آینده این است که ستاد جحشنواره به گروه‌های تلفیقی اعتماد بیشتری داشته باشند و با این احتمال ممکن است این گروه‌ها فروش خوبی نداشته باشند از ارائه یک سایت مناسب برای فروش یا سالن مناسب برای اجرا خودداری کنند

اشرف‌زاده تاکید کرد: ‌ باور داشته باشید گروه‌های تلفیقی توان رقابت با گروه‌های پاپ را دارند و باید به آن‌ها اعتماد شود. ما انتخاب کردیم که در جشنواره باشیم به هر حال کمبود‌ها و کاستی‌ها را می‌پذیریم و امیدواریم که با یک روند به رشد هر سال جشنواره بهتر برگزار شود.

او به اجرای قطعه شب یلدا در جشنواره موسیقی اشاره کرد و گفت: قطعه شب یلدا به تهیه کنندگی شرکت ایران گام آماده شده که با این قطعه و آلبوم برف آمد و چند قطعه جدید دیگر را به همراه بازخوانی قطعاتی از اجراهای گذشته در اجرای جشنواره خواهیم داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج