جاباما
۴۵۷۷۶۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

الگری: تا زمانی که بیرونم نکنند، جدا نمی‌شوم

سرمربی یوونتوس پس از پیروزی مقابل بولونیا در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص شرایط مسابقه به صحبت پرداخت.

طرفداری: یوونتوس با برتری ۳-۰ مقابل بولونیا در هفته نوزدهم سری‌آ به رکورد تازه ای در سری آ رسید و ۲۶ بازی متوالی را با پیروزی در این استادیوم پشت سرگذاشت. الگری پس از بازی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

پیروزی مهمی بود و دوباره فاصله را حفظ کردیم. بازی های مشکلی پیش رو داریم و نمی توانستیم ریسک از دست دادن امتیاز در چنین بازی را بپذیریم. به همه بازیکنانم بابت درک درستشان تبریک می گویم و همیشه بازی آنطور که شما می خواهید شروع نمی شود و شما باید سعی کنید که برنامه خود را تغییر دهید و امروز آن ها به خوبی این کار را انجام دادند و این هم به لطف کارهای تاکتیکی بود که در تمرینات انجام می دهیم و به خصوص تنوع تاکتیکی که در غیاب بازیکنان مشخصی داریم. وقتی در طول بازی بتوانیم تغییر تاکتیک بدهیم، برای حریف غیرقابل پیش بینی می شویم.

الگری: تا زمانی که بیرونم نکنند، جدا نمی‌شوم

این نخستین بازی یوونتوس پس از شکست در سوپرکاپ ایتالیا در اواخر سال ۲۰۱۶ میلادی بود، الگری درباره دیبالا که در آن مسابقه پنالتی اش را از دست داد، امّا در دیدار امشب موفق به گل کردن ضربه پنالتی اش شد، گفت:

آن جا می دانستم پنالتی را از دست می دهد، امّا این جا مطمئن بودم که گلزنی می کند. از کجا می دانستم؟ آخر فصل به شما می گویم. ما امروز شرایط را تحت کنترل داشتیم و مطمئن بودیم که بولونیا نمی تواند به ما گل بزند. راستش را بگویم، این فصل هیچ وقت موفق به چنین کاری نشده بودیم. ما سعی کردیم توپ و میدان را داشته باشیم، این با کنترل بازی فرق زیادی دارد. هدف ما مطمئناً اسکودتو است، امّا رم و ناپولی پا به پای ما می آیند و به نظرم به 85 امتیاز برای قهرمانی نیاز خواهیم داشت. لیگ قهرمانان؟ در لیگ شما فرصت های زیادی خواهید داشت، امّا در اروپا شما یک بار فقط فرصت دارید و باید از آن نهایت استفاده را ببرید.

الگری درباره شایعات حضورش در آرسنال گفت:

من خیلی وقت است به دنبال یاد گرفتن زبان انگلیسی هستم. واقعا باورنکردنی است، من با دخترم به لندن رفتم و وقتی که به فرودگاه رسیدم، عکس بزرگی از خودم را در روزنامه Sun دیدم با تیتر اینکه من به آرسنال می پیوندم. لعنتی. فکر می کردم واقعا این اتفاق افتاد. در یوونتوس بسیار خوشحالم و تا زمانی که بیرونم نکنند، از تیم نمی روم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج