جاباما
۴۵۷۸۹۹
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

اخبار جدید از فیلم Pirates of the Caribbean ۵

والت دیزنی در پیش نمایش فیلم‌های سال ۲۰۱۷ خود اطلاعاتی کوتاه از فیلم پنجم دزدان دریایی کاراییب: مردان مرده قصه نمی گویند (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales)، منتشر کرد که نشان می‌دهد، باز هم کاپیتان اسپارو در مخمصه‌ای جدید گرفتار شده‌است.

وب سایت سینما گیمفا: والت دیزنی در پیش نمایش فیلم‌های سال ۲۰۱۷ خود اطلاعاتی کوتاه از فیلم پنجم دزدان دریایی کاراییب: مردان مرده قصه نمی گویند (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales)، منتشر کرد که نشان می‌دهد، باز هم کاپیتان اسپارو در مخمصه‌ای جدید گرفتار شده‌است.
اخبار جدید از فیلم Pirates of the Caribbean 5

در این اطلاعات جدید، باز هم نشانی از اورلاندو بلوم (Orlando Bloom) که حضورش در این فیلم تایید شده‌بود، دیده نمی‌شود. همچنان اسمی از بازیگران نسبتا مهمی مانند جفری راش (Geoffrey Rush)، استیفن گراهام (Stephen Graham) و کوین آر.مکنالی (Kevin R. McNally) در جزییات جدید فیلم دیده نمی‌شود.

در فیلم جدید، کاپیتان جک اسپارو با بازی جانی دپ که نمادی از محبوب‌ترین و بزرگترین ضدقهرمان‌های تاریخ سینماست، دوباره در ماجراجویی بزرگ حضور یافته‌است و باز هم بادهای بدشانسی به شدت به سمت کاپیتان جک اسپارو می‌آیند. در این ماجراجویی پرهیجان کاپیتان سالازار با بازی خاویر باردم (Javier Bardem) از دشت شیطان فرار می‌کند و قسم می‌خورد که تمام دزدان دریایی را از بین ببرد. حالا تنها راه نجات کاپیتان اسپارو استفاده از عصای سه دندانه‌ای پوسایدون است. اما مشکلی که کاپیتان برای به دست آوردن آن دارد، این است که باید با یک دریانورد لجباز سلطنتی به نام کارینا اسمیت با بازی کایا اسکادلاریو (Kaya Scodelario)، هم پیمان شود. او حالا با کشتی قدیمی خودش در دریاها باید برای جان خودش بجنگد.

فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales در ۲۶ می سال ۲۰۱۷ به سینما‌ها می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج