جاباما
۴۵۷۹۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمایت آمریکا از طرح ایران در «همبستگی جهانی برای کشتی»

فدراسیون کشتی آمریکا اعلام کرد از طرح برگزاری مسابقات "همبستگی جهانی برای کشتی" حمایت می کند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از فدراسیون کشتی، فدراسیون کشتی آمریکا در نامه ارسالی خود ضمن حمایت از طرح ایران اعلام نموده برای جزئیات برنامه از جمله چگونگی برگزاری مسابقات، طرفین مذاکره نمایند.

طرح ارسالی ایران به نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی به شرح زیر است:

از جمله کارهای سخت و فشرده برخی کشورها در سال ۲۰۱۳ میلادی برای حفظ کشتی در المپیک، برگزاری مسابقات سه جانبه بین تیم های ایران، روسیه و آمریکا در ایستگاه تاریخی راه آهن نیویورک با حمایت همه جانبه خانواده کشتی جهان ، به منظور جلب توجه عمومی به ورزش ما (کشتی) بود. برگزاری این مسابقات نمادین تاثیر زیادی در حفظ کشتی داشت. امروز ورزش ما به چنین برنامه های نمادین در برنامه های سالیانه خود نیاز دارد. در این راستا فدراسیون کشتی ایران پیشنهاد برگزاری مسابقاتی با عنوان "همبستگی جهانی برای کشتی" را ارائه می‌دهد.

این رقابت در کشتی آزاد بین تیم های ایران، روسیه و آمریکا، در کشتی فرنگی بین تیم های ایران، روسیه و ترکیه و در کشتی زنان بین تیم های ژاپن، آمریکا و روسیه برگزار می گردد.

این مسابقات در هر کشور در یکی از مکان‌های ملی و اصلی آن کشور، همچون برج میلاد تهران، میدان سرخ مسکو، میدان تایمز نیویورک و یکی از میادین اصلی کشورهای ترکیه و ژاپن انجام خواهد شد.این رقابت ها تلاش های خانواده کشتی برای عمومی کردن این رشته تاریخی و حفظ همیشگی آن در المپیک را نشان می دهد.

این مسابقات در هشت وزن و با دو کیلوگرم ارفاق وزن به صورت تیم به تیم برگزار خواهد شد. فدراسیون کشتی ایران با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی قاره‌ای در ماه می سال آینده میلادی( ۲۰۱۷) پیشنهاد می‌دهد این مسابقات در ماه می تا اواسط ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ میلادی در کشتی آزاد وزنان در آمریکا، کشتی فرنگی در ترکیه، کشتی زنان در ژاپن، و سپس آزاد و فرنگی در روسیه و ایران برگزار گردد و این مسابقات در هر کشور، در طی یک روز برگزار می‌شود.

در پایان این پیشنهاد آمده است" از آنجا که این رویداد جهانی و نمادین است، شایسته است اتحادیه جهانی کشتی محوریت هماهنگی انجام این رقابتها را بر عهده گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج