۴۵۸۳۴۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

اعتراض فولاد به انتقال رفیعی به پرسپولیس

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان از ادامه پیگیری های حقوقی در رابطه با تعهدات سروش رفیعی به این باشگاه خبر داد.

ورزش سه: به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، برای اطلاع از موضع رسمی باشگاه فولاد خوزستان در خصوص عقد قرارداد همکاری بین باشگاه پرسپولیس و سروش رفیعی بازیکن باشگاه فولاد خوزستان که به دلیل انجام خدمت مقدس سربازی به تیم تراکتورسازی پیوسته بود و همچنین شفاف سازی هرچه بیشتر این موضوع برای افکار عمومی و خصوصا هواداران باشگاه فولاد خوزستان به سراغ علیرضا اژدری زاده رفتیم.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در این رابطه می گوید: بنده امروز (۲۰ دی ماه) در فاصله یک روز از زمان پایان خدمت سربازی سروش رفیعی از شنیدن این خبر بسیار متعجب شدم چراکه تمامی تیم ها و اهالی فوتبال از دعوای حقوقی ما با این بازیکن خبر داشته و مطلع بودند که یک قرارداد بین این باشگاه و بازیکن نام برده وجود دارد و باشگاه فولاد خوزستان با احترام به حکم کمیته انضباطی تا پایان خدمت سربازی این بازیکن سکوت کرده بود، ضمن آنکه این بازیکن در جلسه کمیته انضباطی و مصاحبه با رسانه ها هرگز منکر قرارداد خود با باشگاه فولاد خوزستان نشده و تقاضای رسیدگی درخواست فولاد بعد از اتمام خدمت سربازی نموده اند. همچنین یک نسخه از رای ابلاغی کمیته انضباطی در باشگاه فولاد خوزستان موجود می باشد که در آینده نزدیک آنرا در اختیار عموم قرار خواهیم داد.
علیرضا اژدری زاده در تشریح این رای اینگونه توضیح داد: مطابق این رای باشگاه فولاد خوزستان تصمیم داشت و دارد که لایحه شکوائیه خود را به کمیته انضباطی پس از انقضای خدمت سربازی بازیکن ارائه نماید و تعجب من از آن است که باشگاه پرسپولیس و بازیکن نامبرده یک روز پس از اتمام خدمت سربازی بلافاصله اقدام به عقد قرارداد نموده اند و هیچ توجهی به جاری بودن دعوایی که چند ماه پیش در کمیته انضباطی طرح شده بود و همچنان قابل پیگیری است، ننموده اند. لذا باشگاه فولاد خوزستان حق خود می‌داند برای استیفای حقوق خود اقدامات لازم و پیگیری های قانونی را انجام دهد و نتیجه اقدامات قبل و آینده را به صورت شفاف در اختیار افکار عمومی و هواداران خونگرم خود قرار دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مافیای لنگ با پول هر کاری میکنه!!!

    • بدون نام

      اگه به شکایت باشه ،باید شکایت شما را کرد و به زندان انداخت که با کارت خدمت تقلبی که برای بازیکنانتان گرفتید قهرمان لیگ شدید و خجالت هم نمی کشید

    • بدون نام

      هواداران خونگرم؟؟؟جمع کن باو کلا صدنفر شاید هوادار داشته باشی

    • یاس

      پول مفت بیت المال که زیاده. لابد چند میلیارد از اون پول ها میدن فولاد رو راضی میکنن. همون طور که باشگاه ترکیه ای رو راضی کردند

    • شش قلب قرمز

      جفنگ میفرمائید جناب! یعنی اگه پرونده شکایت باشگاهی از بازیکنی در جریان باشه، اون بازیکن باید یه لنگ در هوا بایستد تا دادرسی پایان یابد؟!
      میشه بفرمائید چنین حقی را برای باشگاه وزینتان از کدام منبع حقوقی استنتاج نموده اید؟
      راستی ساسان را تمرینات پرسپولیس به بار نشاند و ثمرش را مفت و مجانی به شما بخشید. نوش جانتون، امّا حرف مفت نزنید دیگه!

    • بدون نام

      بروبنده ی خداا.. برو

    • امین

      یعنی بشینن نگاه کنن که شکایت مسخره شما آخرش کیِ و چی میشه؟

    • بدون نام

      برو جمع کن بابا تو دیگه چی میگی

    • ناصر

      چرا زور میگویید.آقا دوست ندارد برای شما بازی کند.چون یک پرسپولیسی اصیل است واز بچگی عاشق پرسپولیس بوده.شما باید بابت سالهایی که برای شما بازی کرده قدردانش باشید.نه اینکه از او شکایت کنید.در دنیای حرفه ای بازیکن هر جا که دوست داشته باشد بازی میکند.بعد هم عضو بهترین ،محبوبترین،پر طرفدارترین تیم ایران وآسیا شده پس بهش گیر ندین واعصابشو به هم نربزین.

    • بدون نام

      به گلوتون گیر میکررررد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج