جاباما
۴۵۸۸۱۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فیروز کریمی: بازی با صبا غیرقابل پیش‌بینی است

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان می‌گوید با توجه به نخستین حضورش روی نیمکت تیم نفت بازی سختی مقابل صبای قم در پیش دارد.

خبرگزاری ایسنا: فیروز کریمی در نشست خبری پیش از بازی با صبای قم اظهار کرد: به هر حال بازی اول ما قرار است برگزار شود و طبیعتا بازی سخت و غیر قابل پیش‌بینی داریم اما با تلاشی که کرده‌ایم و اطلاعاتی که از حریف به دست آورده‌ایم تمرین‌هایی را پشت سر گذاشته‌ایم که بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم.

وی در مورد عملکرد تیمش در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: تا الان تنها رضا نورمحمدی را جذب کردیم و دو جای خالی داشتیم اما بعد از اطمینان از مصدومیت دو بازیکن دیگرمان دو جای خالی دیگر هم اضافه شد. بنابراین در مجموع از ۴ سهمیه‌ای که داشته‌ایم ۳ سهمیه دیگر باقی مانده است. عزیز معبودی را می‌خواستیم جذب کنیم اما به مشکلی برخورد و امیدواریم بتوانیم مشکلش را حل کنیم.

سرمربی نفت آبادان در مورد جذب معبودی که گفته می‌شود سن بالایی دارد توضیح داد: او بازیکن لیگ برتری محسوب می‌شود چرا که ملوان فصل پیش از لیگ برتر به دسته یک سقوط کرده و سال‌ها کاپیتان ملوان بوده است. ما به تجربه‌اش نیاز داشتیم و در تمرین‌ها نیز دیدیم که سریعا با تیم هماهنگ شد. این به خاطر تجربه‌اش بوده است. به هر حال نفت را خیلی جوان بسته‌اند و نیاز داریم با جذب چنین بازیکنانی به تجربه تیم اضافه کنیم همان طور که می‌بینید رجب‌زاده هنوز در لیگ ما حرف اول را می‌زند و جلوی نفت هم هت تریک کرده است. در دنیای امروز سن و سال مهم نیست و بازیکن باید آماده باشد.

وی افزود: معبودی در نیم فصل اول خیلی خوب کار کرد و نباید جدا می‌شد. با این حال هنوز با این بازیکن قرارداد نبسته‌ایم اما مراحل انتقالش به زودی انجام می‌شود. ضمن اینکه با یک بازیکن دیگر هم خودم به صورت شخصی مذاکره کردم. نمی‌دانم اگر اسم این بازیکن را بیاورم درست است یا نه اما با آقای پورقاز صحبت‌هایی کردم اما او به من قول داد اما نیامد. الان هم می‌گویم اشتباه کردم با او وارد مذاکره شدم. در هر حال ما تمام تلاش ‌مان را کردیم اما بازیکنان به سختی به تیم‌های شهرستانی منتقل می‌شوند. طبیعی است که یک بازیکن بین تیم تهرانی و شهرستانی، تهرانی را انتخاب می‌کند. ضمن اینکه بودجه ما بسیار پایین‌تر از تیم‌هایی مثل استقلال، پرسپولیس و سایپا است.

کریمی همچنین درباره شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر پیشنهاد باشگاه استقلال به محمد شادکام عنوان کرد: خیلی اهل فضای مجازی نیستم و دوست دارم در فضای حقیقی باشم. ضمن اینکه بازی‌ها از فردا شروع می‌شود و امکان انتقال بازیکن نداریم حتی اگر بدانیم آینده‌اش در تیم دیگری بهتر رقم خواهد خورد. ما ۴ مهاجم داشتیم که یکی از آن‌ها مصدوم شد و یک ماه و نیم دیگر به تمرین‌ها بازمی‌گردد. امید زلیکانی را هم نداریم. بازیکن برزیلی تیم هم رفته و هنوز نیامده است. آنقدر دعا و امن یجیب خوانده‌ایم تا توانستیم دو مهاجم داشته باشیم. محمد شادکام خودش علاقه‌مند بود در تیم بماند و ماندنی شد.

سرمربی نفت آبادان در پایان تاکید کرد: همه طرفداران نسبت به تیم‌شان تعصب دارند و هواداران خوزستانی هم از این قاعده مستثنی نیستند و من آن‌ها را به خوبی می‌شناسم چرا که 4 سال و نیم در این شهر حضور داشتم. تمام تلاش‌مان این است تا تیم به بهترین شکل حفظ شود و کنارش به ارائه فوتبال تماشاگرپسند و در شان فوتبال آبادان فکر کنیم. به هر حال آبادان برزیل ایران است و سعی می‌کنیم این موضوع تنها اسمی نباشد و در عمل آن را نشان دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج