۴۵۸۹۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

معمای دبیرکل فدراسیون فوتبال حل شد

هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با استعفای کی‌روش مخالفت کرده است. با این وجود رسانه‌‌ها بعد از این اتفاقات پرده از اهداف دیگر سرمربی تیم‌ملی در حاشیه جنجال‌های اخیر برداشته‌اند.

روزنامه شهروند: هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با استعفای کی‌روش مخالفت کرده است. با این وجود رسانه‌‌ها بعد از این اتفاقات پرده از اهداف دیگر سرمربی تیم‌ملی در حاشیه جنجال‌های اخیر برداشته‌اند.

تلاش برای حذف اسدی

به نظر می‌رسد که این بار هدف اصلی نه برانکو بود و نه بهانه‌هایی مثل زمین چمن، بلیت هواپیما و لباس ورزشی. این بار فضاسازی‌های انجام شده خبر از کلید خوردن پروژه حذف یک مدیر از فدراسیون فوتبال می‌داد. شخصی که به عقیده کی‌روش با برانکو برای قرارگرفتن روی نیمکت تیم‌ملی مذاکره داشته است. پیدا کردن نام این فرد با چیدن پازل اختلاف‌ و اتفاق‌های گذشته در کنار هم نباید سخت باشد. این مدیر کسی نیست جز علیرضا اسدی که بارها در رسانه‌ها عنوان شده بعد از جدایی محمود گودرزی وزیر سابق ورزش‌وجوانان از سمت خود،‌ دیگر حامی قدرتمندی پشت خود نداشته و امکان جدایی‌اش از فدراسیون وجود دارد. حتی از محمدرضا ساکت به‌عنوان گزینه دبیرکلی مهدی تاج نام برده شده بود. با این وجود شایعات وقتی زیاد شد، اهالی فوتبال فکر کردند که انگار واقعا قرار است تغییر و تحولی در صندلی دبیرکلی فدراسیون فوتبال اتفاق بیفتد. منتهی مهدی تاج که در گذشته خودش اختلافات عمیقی با علیرضا اسدی داشت برخلاف پیش‌بینی‌ها در شرایط کنونی تصمیم گرفت که از علیرضا اسدی حمایت کند. او رسما درباره شایعه منتشر شده درباره برکناری اسدی گفت: «به آقای اسدی بعد از مشکلاتی که بین او و کی‌روش وجود داشت،‌ یک روز گفتم سکوت محض کن و انجامش داد. یک خط سند بیاورید که کسی علیه اسدی چیزی گفته تا من صبح برکنارش کنم. بالاخره باید نقد را بپذیریم و بتوانیم با برنامه‌ریزی بیشتر، مشکلات را حل کنیم».

زیر سوال رفتن اختیارات دبیرکل

نکته حضور علیرضا اسدی در فدراسیون فوتبال این است که طبق چارت سازمانی و قوانین این مجموعه،‌ تمام دپارتمان‌های فدراسیون باید زیر نظر مستقیم او فعالیت داشته باشند که یکی از آنها دپارتمان کمیته تیم‌های ملی است. رئیس فدراسیون فوتبال ولی بعد از اختلافاتی که دبیرکل با کی‌روش پیدا کرد،‌ اسدی را از هرگونه دخالت در امور تیم‌ملی با خواست کی‌روش منع کرد و مدیریت تیم‌ملی را به محمدرضا ساکت مدیر مورد اعتماد خودش داد. جالب اینجاست که کی‌روش بعد از مدتی با ساکت هم اختلاف پیدا کرد و حالا به خاطر این مشکل ساکت دیگر در امور تیم‌ملی بزرگسالان دخالتی انجام نمی‌دهد و شخص مهدی تاج تمام امور تیم‌ملی را مدیریت می‌‌‌کند. با توجه به این داستان‌ها گفته می‌شود که اسدی از شرایط مدیریت خود در فدراسیون و کم شدن دایره اختیارات قانونی که دارد راضی نیست اما به خاطر درخواست تاج سکوت کرده است. باید دید این سکوت تا همیشه ادامه خواهد داشت و یا در آینده این آتش بر خاکستر دوباره شعله‌ور خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج