۴۵۹۰۲۲
۲۱ نظر
۵۰۵۳
۲۱ نظر
۵۰۵۳
پ

قتل خواهر ۲۱ ساله به دست برادر

پلیس در تعقیب جوان ۲۴ساله ای است که به ادعای مادرش به خاطر حرف مردم خواهر خود را به قتل رسانده و متواری شده است.

روزنامه خراسان: پلیس در تعقیب جوان ۲۴ساله ای است که به ادعای مادرش به خاطر حرف مردم خواهر خود را به قتل رسانده و متواری شده است.

چند روزی بود که زن جوان پس از گذشت دوماه از رفتن ناگهانی اش، به منزل بازگشته بود. او قبلا نیز به طور ناگهانی منزل را ترک کرده و به مکان نامعلومی گریخته بود، به همین دلیل سوابق گم شدن وی در اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی، وجود داشت.

همسر تبعه خارجی این زن ۲۱ساله به جرم حمل موادمخدر دستگیر و روانه زندان شده بود. از سوی دیگر نیز احمد برادر ۲۴ساله سمانه که مدتی را در مرکز ترک اعتیاد گذرانده بود تا به زندگی سالم بازگردد، از سه روز قبل به منزل آمده بود اما او حرف هایی را در کوچه و خیابان می شنید که پاسخی برای آن ها نداشت.

مردم از این که خواهرش چند بار از خانه فرار کرده است، به طور سرزنش آمیزی صحبت می کردند، تا این که این حادثه تلخ رخ داد.عقربه های ساعت اوایل بامداد روز گذشته را نشان می داد که شهروندان در تماس با مرکز فوریت های پلیسی، از مرگ مشکوک یک زن جوان در منطقه اسماعیل آباد مشهد خبر دادند و مدعی شدند که اعضای خانواده قصد دارند بی سر و صدا این زن را دفن کنند.

همین خبر کافی بود تا بی سیم های پلیس به کار بیفتد. لحظاتی بعد مأموران کلانتری سپاد مشهد با هدایت سرگرد زمینی وارد عمل شدند و با تأیید درستی این خبر، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اعلام کردند.

حدود یک ساعت از نیمه شب سپری شده بود که قاضی به همراه عوامل بررسی صحنه جرم و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی عازم اسماعیل آباد شدند.

جسد مربوط به زن ۲۱ساله ای بود که آثار کبودی در زیر گردنش خودنمایی می کرد اما هیچ مردی در این منزل حضور نداشت و همین موضوع کافی بود تا مقام قضایی ماجرای مرگ این زن را با دقت و وسواس خاصی مورد بررسی قرار دهد. همه زن های حاضر یک جمله می گفتند: «سمانه» به طور ناگهانی فوت کرده است، اما لباس خیس مردانه ای که در منزل وجود داشت، حکایت از یک ماجرای جنایی می کرد.

قاضی ویژه قتل عمد در ادامه تحقیقات، دستور بازداشت مادر مقتول و چند تن دیگر از بستگان وی را در حالی صادر کرد که بررسی ها نشان می داد مردی از اهالی همین منزل با یک دستگاه سمندسفیدرنگ از محل متواری شده است.

با انتقال بازداشت شدگان به پلیس آگاهی، ناگهان مادر متوفی لب به سخن گشود و گفت: دخترم حدود دو ماه قبل باز هم از منزل فرار کرده بود و مردم پشت سر ما حرف می زدند. شب حادثه هم من بیرون بودم، وقتی به منزل بازگشتم پسرم را دیدم که هراسان از خانه بیرون آمد و فرار کرد، وقتی به داخل اتاق رفتم، دخترم را در حالی نقش بر زمین دیدم که پس از استحمام از حمام خارج شده بود. در پی اعترافات این فرد، تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با صدور دستورات ویژه قضایی برای دستگیری متهم فراری که احمد نام دارد، آغاز شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بلالی

      اینجا ایران است.سرزمین امن

    • بدون نام

      امان از حرف مردم، حالا واقعاً هیچکدوم از اون ملت عذاب وجدان ندارن؟ الان با کشته شدن اون دختر، دیگه دهن های بی مصرفشون بسته میشه؟ تمام این مسائل بخاطر جهل و نادانیه که گریبان دیگران رو هم میگیره.

    • یک زن

      میدونم الان همه آقایان خوش غیرت میان و به به چه چه راه میندازن که خوب کاری کرد مرد بود و غیرت داشت و از این تعارفات که واقعا دیگه خبلی لوس و خیلی هم بی مزه شده واقعا متاسفم که در کشورم غیرت به آدم کشی ختم میشه
      اما در مورد این قضیه از از لجن زار نمیتونیم انتظار رویش گلی خوشبو داشته باشیم اون دختر در لجن زار خانواده ای از هم پاشیده بزرگ شده بوده از پدری که یا نیست یا اگر هم هست بودنش مساوی نبودن هست از برادری مفنگی و معتاد و شوهری قاچاق فروش و الان زندانی چه انتظاری میشه داشت این خانم محترم که اسم مادر رو خودش گذاشته کجای زندگیش با آبروست که از ترس بی آبرویی میخواسته دختر بد بخت رو بعد گشته شدن بی سرو صدا دفن کنه مگه تو اون خونه زمینه ای برای با آبرو زندگی کردن وجود داشته و این دختر راه بی آبرویی رو پیش گرفته اصلا اینا اگه براشون مهم بوده چطور پی گیری نکردن که دختر زمان هایی رو که از خونه میره بیرون و چند ماه برنمیگرده کجا بوده
      به هر حال از چنین لجن زار فقط میشه توقع بوی تعفن داشت نه یه گل زیبا و خوش بو
      حالا با غیرتاش بیان و از خوش غیرتی این مردک مفنگی و معتاد تجلیل کنن

    • طوطی

      خدایی آدم میمونه چی بگه؟؟
      دختری که یه شب روبیرون از منزل بگذرونه ،به چشم خانواده و کل فامیل یه هرزه حساب میشه

      وحشتناکه واسه یه برادر که تو کوچه اسمی از بی حیا بودن خواهر ببرن
      اونوقت یاباید خودشو بکشه یا خواهرشو

      یه زن هر چقدرم که سختی بکشه محتاج نون شبم باشه هررررگز نباید محیط بیرون رو به خونه ترجیح بده

    • بدون نام

      قتل درست نیست گناه کبیره ست ولی بنظرشمابااین دختران وزنان که ازخونه فرارمیکنن ومعلوم نیست پیش کی وکجامیرن وبه آبروی خانواده ارزش قائل نیستن چکارباید کرد؟

    • بدون نام

      بدون نام 10 و 50 دختر یه خانواده آبرومند هیچ وقت فرار نمی کنه یه خانوده غیرتی و آبرومند با زن و دختر هاشون طوری برخورد میکنن که کوچه رو به خونه ترجیح ندن اونی که از خونه فرار می کنه مطمئن باش خوشی نزده زیر دلش بلکه اون خونه و کوچه فرق چندانی نداره یا در حدی اون خونه داغونه که کوچه رو ترجیح میدن به اون خونه خواهشا عمیق تر فکر کنید و همه گناه ها رو گردن دختر نندازین خونه اگر اهمیت و امنیت داشته باشه ساکنانش رو به خودش جلب می کنه نه فراری همیشه هر علتی معلولی داره به دنبال معلول باشین تا این حوادث تکرار نشه اون دختر هر جور زندگیی که داشت حالا رفته ولی خیلی خونه هایی داریم که جای زندگی نیست و هر لحظه ممکنه دختری ازش فرار کنه و بشه دختر فراری به دنبال درمان باشیم نه محکوم کردن دیگران

    • بدون نام

      یک زن،انشاء نوشتی!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ خسته نباشی پهلوون

    • آوین

      خانم هایی که ارزشی برای آبروی خود و خانواده ،قایل نیستند باید سوزانده شوند کشتن به تنهایی کافی نیست

    • بدون نام

      ۱۲/۴۲درست میگین حقیقته من شرمنده۱۰/۵۰

    • حمزه

      امان از حرف مردم.امان از اعتیاد.امان از سرک کشیدن تو زندگی خصوصی و امان از ازدواج با افغانی ها.و امان از همسایگی با افغانستان و داد و فغان از بی ارادگی و تصور غیرت داشتن و عدم درک صحیح از غیرت.و امان از بی توجهی مسئولین مرتبط در آموزش های لازم از اعتیاد تا بعد از ترک.همه چی شده رو تین.مدرسه ها دیگه درس زندگی نمیدن.دانشگاه ها پر شده از دانشجوهایی که فقط مدرک و یه دوست میخوان. .ما حالمون اصلا خوب نیست.

    • عباس

      خوب کاری کرده.

    • بدون نام

      هم عباس و کلیه آنهایی که میگن که این برادر حق داشته خیلی خیلی بیخود کردن!!! مگه اگه برادری کار اشتباهی کرده خواهر ميتونه اونو بکشه!!!؟؟؟ عجب مردم کند فهمی که از عقل و شعور و فرهنگ و منطق به کلی دور شدن!!!

    • بدون نام

      یک زن من باشما موافقم بسیار ارزنده گفته ای این احترامم به گفته هایت قبل از انکه نکوهشت کنم اول تشکر اما بعدش خانم محترم شما که میتوانی بزیبایی کلمات صحبت کنی چرا از دهنت حرفهای زشت میاد بیرون شما میتوانی فقط همان نظر پسندبده اخلاقی را بگویی البته طوطی درست میگه خانم اینجا ایران باشرایط اخلاقی جامعه خودمان شما خودت زنی اولا ترا بجان مادرت حاضری شبی بدون رضایت و بیخبر در کوچه باشی ؟؟؟ هان چی گفتی نشنیدم اهان گفتی بهیچ عنوان خوب خانم محترم شما که میدانی دوماه رفتن یک زن معلوم نیست کجا پس چرا میای کاسه کوزه را سر ما مردها که بحرحال از حریم نجابت شما زنها باتمام وجود نگهبانی ونگهداری میکنیم اینطور با حرفهای نیش دار انهم قبل از بیان قشنگی که میتواند درست گویی باشد را خدشه دار میکنی خانم محترم چهار راه کنار خونتون چهار شکل صیاد منظرن تا شما از خونه بزنی بیرون حالا اگر درگیر شدی ایا بدون مردت میتوانی دفاع کنی مسلما خیر پس نیا همون اول شمشیرت را یاعلی نثار کن که بازم چهار نفر مرد را دشمن کن با خودت که زن هستی بابا اینجا ایرانه با خلق وخوی اخلاقی خودمان که دختر وزنمون باید حریم داشته باشه واین حریم را ما مردها برای شما میسازیم که ان با الهام از تقوا مصونیت هست نه محدودیت حالا باز بیایاید شما خانمها بکید ومارو بازم دشمن کنید اما بازم بگم شما درست گفتی در لجن زار گل نمیروید پس بقول خودت ان زن از لجن زار لجن بیرون امده و از بوی تعفنش دیگران را الوده مبکند که باید بنوعی جلویش گرفته شود بازهم پوزش بخاطر زیاد شدن

    • بدون نام

      اگر در جامعه ایی مردم خودشون حکم صادر کنن و خودشون هم حکم اجرا کنند که دیگه هیچ
      هرج و مرج میشه وسنگ رو سنگ بند نمیشه

    • هم وطن

      با نظر شما موافقم یک زن

    • بهار

      خدا نگهش داره دادش رو والا کجا رفته حقش بوده

    • قاتل فراری

      دمش گرم ... هرجای کار لنگ شد زنگ بزن تا بربچ انجام بده کارتو هیچ نگران نباش ازحرف مردم نجات یافتی

    • سجاد

      سلام این کونه آدمها رابسو زانید تافساد ریشه کن بشه باسوسول بازی وآزاد گذاشتن خیلی جری تر میشوند حتی شما رابا دوستانش مسخره میکند

    • بدون نام

      این را خدا شاهد و ناظر است که دقیقاً روز بیست و نهم اسفند ماه یکهزار و سیصد و پنجاه وشش بود که فردا عید نوروز میشد با دو نفر از دوستام تو خیابان ولی عصر میرفتیم که دو سه دختر روبرو مون می اومدن یکی از دوستان چیزی گفت که یک دفعه یکی از دختر ها با صدای بلند گفت آقا میدونی چرا به خواستگاری ما (دخترا)نمیان؟ چون از بس پسرا خودشون را آرایش میکنن دیگه کسانی که میخوان زن بگیرند میرن سراغ پسرا!!! با اینکه ما سه نفر از اون پسرای که دارای سروضع خوب نبودیم ولی حالا که چهل سال گذشته حرف اون دختر هنوز تو گوشمه بخدا، حالا برخی میگن خوب کاری کرده!! اگه پسرا کار بدی مثل اینکه بهش تجاوز کنن خواهر باید برادرش را بکشه؟؟؟ متاسفم برای بعضیها!!!

    • بدون نام

      یک زن وکسانی که نظرش روتاییدمیکنن بخدااگردراین موقعیت قرارمیگرفتن این حرفارونمیزدن چه بساهستن خانواده های محترم ونجیبی که دارای دخترانی افسارگسیخته وبی آبرومیشن که ازهیچی باک ندارن وبرای آبرووحیثیت وقعی نمیگذارن ماکه شاهداین افرادهستیم کارمون شده دردورنج وگریه ها واشک های پنهانی خدارندنصیب هیچکس نکنه برترین هاخواهشادرج کن

    • الی

      از حرفای مردم و خود مردم متنفرم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج