۴۵۹۰۵۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

Batman V Superman در لیست تمشک طلایی!

همزمان با نزدیک شدن به مراسم اهدای اسکار، به مراسم اهدای تمشک طلایی نیز نزدیک می‌شویم! تمشک طلایی مراسمی است مقابل اسکار که طی آن جایزه‌ی تمشک طلایی را یک روز قبل از مراسم اهدای اسکار، به بدترین فیلم سال اهدا می‌کنند!

وب سایت سینما گیمفا: همزمان با نزدیک شدن به مراسم اهدای اسکار، به مراسم اهدای تمشک طلایی نیز نزدیک می‌شویم! تمشک طلایی مراسمی است مقابل اسکار که طی آن جایزه‌ی تمشک طلایی را یک روز قبل از مراسم اهدای اسکار، به بدترین فیلم سال اهدا می‌کنند!
Batman V Superman در لیست تمشک طلایی!

اعضای بنیاد تمشک طلایی را صدها منتقدحرفه‌ای، خبرنگار و طرفدار فیلم تشکیل می‌دهند که تصمیم می‌گیرند چه فیلمی نامزد دریافت تمشک طلایی شود! این مراسم بر خلاف اسکار طوری به نظر می‌رسد که انگار بسیار سطح پایین است و حتی جایزه‌اش هم یک تمشک پلاستیکی است که با اسپری آنرا طلایی می‌کنند. تمشک طلایی نیز در شاخه های مختلفی به بدترین کارگردانی، بدترین بازیگری، بدترین موسیقی و ….. اهدا می‌شود و معمولا برندگان جایزه را قبول نمی‌کنند ولی بعدا درخواست می‌دهند که جایزه‌شان را برایشان بفرستند و فقط تا کنون ۵ نفر جایزه را در مراسم قبول کردند!

از میان کاندیداهای موجود در لیست دریافت تمشک طلایی سال ۲۰۱۷ می‌توان به فیلم "بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت" (Batman V Superman: Dawn of Justice)، "سری فیلم‌های ناهمتا: پیمان" (The Divergent Series: Allegiant) و فیلم ( Assassin's Creed) اشاره کرد.

یکی دیگر از ویژگی های تمشک طلایی که آنرا از اسکار جالب تر می‌کند، نامزد شدن یک نفر برای چند فیلم است اما این بدین معنا نیست آنها چند جایزه دریافت می‌کنند. برای مثال "جرمی آیرونز" (Jeremy Irons) کاندیدای بدترین بازیگر مکمل مرد برای هر دو فیلم بتمن علیه سوپرمن و اساسینز کرید شده‌است!

لازم به ذکر است که اینها فقط کاندید هستند و به طور رسمی نمی‌توان گفت که جایزه به چه فیلمی می‌رسد و باید تا ۲۳ ژانویه منتظر ماند تا دید رسما چه فیلمی جایزه را از آن خود می‌کند!!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج