۴۵۹۰۹۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سخنگوی شورای صنفی نمایش:

قرارداد «خوب، بد، جلف» برای اکران بعد از جشنواره پابرجاست

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره دلیل انصراف فیلم «مالاریا» از اکران در گروه آفریقا توضیحاتی را به ما ارائه می‌کند و همچنین می‌گوید قرارداد نمایش فیلم «خوب، بد، جلف» که حضورش در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، قطعی شد، همچنان با پرجاست و اولین فیلم پیمان قاسم‌خانی به احتمال فراوان بعد از جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.

وب سایت آی سینما: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره دلیل انصراف فیلم «مالاریا» از اکران در گروه آفریقا توضیحاتی را به ما ارائه می‌کند و همچنین می‌گوید قرارداد نمایش فیلم «خوب، بد، جلف» که حضورش در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، قطعی شد، همچنان با پرجاست و اولین فیلم پیمان قاسم‌خانی به احتمال فراوان بعد از جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.
قرارداد «خوب، بد، جلف» برای اکران بعد از جشنواره پابرجاست

او درباره مصوبات روز گدشنه شورای صنفی نمایش به آی سینما می‌گوید: «درخواست فیلم سینمایی «مالاریا» مبنی بر انصراف از اکران در گروه آفریقا مورد بررسی قرار گرفت و با توجه خواسته پخش کننده این فیلم مبنی بر عدم اکران، فیلم سینمایی «شاباش» از روز چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه در گروه آفریقا به نمایش درخواهد آمد.»

فرجی درباره انصراف «مالاریا» از اکران در سینماهای کشور توضیحات بیشتری می‌دهد و می‌گوید: «طیق آیین نامه شورای صنفی نمایش، هر فیلمی که از اکران عمومی انصراف دهد، باید در گروه آزاد به نمایش درآید و این فیلم برای نمایش عمومی، مجددا باید درخواست اکران خود را به شورای صنفی نمایش ارائه دهد. عوامل سازنده «مالاریا» به دلیل نزدیک بودن جشنواره فجر، از اکران این فیلم انصراف دادند.»

اما در ماه‌های گذشته، قرارداد اکران فیلم «خوب، بد، جلف» پیمان قاسم خانی در گروه زندگی بسته شد. این اتفاق درحالی رخ داده که امروز حضور «خوب، بد، جلف» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر فطعی شده است. با توجه به این موضوع از فرجی پرسیدیم که با توجه به شرکت این فیلم در جشنواره امسال، آیا قرارداد نمایش «خوب، بد، جلف» همچنان پا برجاست؟ که او در پاسخ گفت: «قرارداد اکران فیلم «ما همه گناهکاریم» تا پایان جشنواره فجر است و بعد از اتمام آن فیلم «خوب، بد، جلف» به نمایش درخواهد و حضور این فیلم در جشنواره فجر، مانعی برای اجرای قرارداد اکران آن به وجود نخواهد آورد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج