۴۵۹۰۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بارانی: در موفقیت پیکان فقط منشا تأثیرگذار نبوده است

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: در موفقیت پیکان همه بازیکنان نقش داشتند و این‌طور نبوده که فقط منشا تأثیرگذار بوده باشد.

خبرگزاری فارس: محمدصادق بارانی درباره شرایط تیم پیکان در آستانه شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر گفت: بعد از اینکه در نیم‌فصل اول عملکرد موفقی داشتیم در ۲ هفته‌ای که مسابقات تعطیل بود، برروی نقاط ضعف و قوت خود کار کردیم. تدابیری که مربیان اندیشیده‌اند این است که نقاط قوت را قوی‌تر و نقاط ضعف را پوشش دهیم تا روند نتیجه‌گیری ما ادامه پیدا کند. از حالا هم همه تمرکز ما برروی بازی مقابل گسترش‌فولاد تبریز است و می‌خواهیم اولین ۳ امتیاز نیم‌فصل دوم را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که پیکان می‌تواند روند مثبت خود در نیم‌فصل اول را ادامه دهد و اینکه بازی با گسترش فولاد را چطور می‌بینید، افزود: شرایط در لیگ ما به گونه‌ای است که دیگر تیم ضعیف در فوتبال کشورمان نداریم و همه تیم‌ها قوی هستند. از طرفی اهالی فوتبال می‌دانند که امتیازگیری در نیم‌فصل دوم سخت‌تر می‌شود اما ما با ادامه همین روند می‌خواهیم شرایط خوبی داشته باشیم.

بازیکن تیم پیکان درخصوص تغییراتی که در این تیم نسبت به نیم‌فصل اول انجام شده و اینکه آرش برهانی مهاجم اول فصل پیکان قصد دارد از این تیم جدا شود تصریح کرد: فکر می‌کنم کمترین تغییرات را در لیگ برتر بین همه تیم‌ها پیکان داشته است. ما فقط یکی، دو تغییر داشتیم و مهران موسوی و امیرحسین کریمی که بازیکنان و آینده‌داری هستند به ما اضافه شدند اما در مورد آرش برهانی نمی‌دانیم تکلیف چیست. گویا با توافقی که بین آقای جلالی و برهانی صورت گرفته قرار است او از پیکان جدا شود و ما هم آخر نفهمیدیم چه شد.

وی درباره کاپیتانی تیم پیکان هم خاطرنشان کرد: کاپیتان اول تیم ما رحمان احمدی است و من کاپیتان دوم هستم. البته هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و ما در ابتدای فصل این مسائل را بین خودمان حل کردیم. این همه تصمیمی است که آقای جلالی گرفته و همه ما برای موفقیت پیکان تلاش می‌کنیم.

بارانی در پاسخ به این سؤال که هدف پیکان در پایان فصل چه خواهد بود، گفت: کسب سهمیه واقعاً سخت است اما نیم‌نگاهی داریم تا بتوانیم به این هدف برسیم. مطمئناً ما اگر روند خودمان در نیم‌فصل اول را ادامه دهیم، می‌توانیم رتبه خوبی کسب کنیم و با کمی چاشنی شانس حتی شانس گرفتن سهمیه آسیایی را هم داریم.

بازیکن تیم پیکان در مورد اینکه منشا هم در این تیم باقی ماند و به تیم‌های خواهان نرفت، ادامه داد: از اول هم قرار نبود منشا از پیکان جدا شود. اصلاً یکی بگوید چرا هر بازیکنی در تیمی خوب بازی می‌کند، پرسپولیس و استقلال باید سراغ او بروند؟ واقعاً این مسئله برای من عجیب است! البته این را هم باید بگویم که منشا به تنهایی کاری نکرده و ما یک مجموعه و تیم هستیم. از تدارکات و ماساژور گرفته تا مسئولان و مدیران باشگاه، همگی دست به دست هم دادیم تا این نتایج رقم خورده و این‌طور نیست که فقط منشا تأثیرگذار بوده باشد. او هم یک بازیکن که جزو تیم است، به حساب می‌آید. در پیکان این همه بازیکن حضور دارند و منشا که تنهایی همه را دریبل نکرده تا گل بزند. قطعاً همه بازیکنان به او کمک کردند و زحمت کشیدند تا این نتایج به دست آمده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج