۴۵۹۲۰۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

افزایش تماس با اورژانس در روزهای آلوده تهران

معاون اورژانس تهران گفت: در روزهای آلوده تهران تماس با این سامانه تا ۱۲ درصد افزایش یافت و بیشتر مراجعان به آمبولانس های مستقر سطح شهر خواستار اکسیژن تراپی بودند.

خبرگزاری میزان: معاون اورژانس تهران گفت: در روزهای آلوده تهران تماس با این سامانه تا ۱۲ درصد افزایش یافت و بیشتر مراجعان به آمبولانس های مستقر سطح شهر خواستار اکسیژن تراپی بودند.

اسماعیل فراهانی اظهار داشت: همزمان با افزایش آلاینده ها در شهر تهران تیم های ویژه اورژانس تهران در ۶ میدان مهم تهران مستقر شده و اماده امدادرسانی به هموطنانی هستند که در طول روز به علت آلودگی دچار مشکل می شوند. همچنین برای سرعت بخشیدن به امدادرسانی ۳۰ موتورلانس هم در سطح شهر مستقر شده اند.

معاون اورژانس تهران تاکید کرد: بیشتر افرادی که به آمبولانس های سطح شهر مراجعه کردند، خواستار اکسیژن تراپی بودند. همچنین اگر شهروندان در سطح شهر دچار مشکل شدند، می توانند برای دریافت اکسیژن به این آمبولانس ها در میادین آزادی امام حسین، امام خمینی، تجریش، انقلاب و شهر ری مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته میزان تماس با اورژانس تهران نسبت به روزهای عادی ۱۲ درصد افزایش یافته و بیشتر افراد به علت آلودگی دچار کمبود اکسیژن و مشکلات قلبی شده بودند.

معاون عملیات اورژانس تهران با بیان اینکه به علت افزایش تماس ها تیم های دیسپیچ مرکز اورژانس افزایش یافتند، تاکید کرد: برای اینکه هیچ شهروندی پشت خط اورژانس تهران نماند تیم ها و نفرات مرکز دیسپیج، افزایش یافته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج