جاباما
۴۵۹۴۷۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

تقاضای اروپایی‎ها برای خرید محصولات ایرانی

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با پیش بینی رشد ١٠ درصدی برای صادرات محصولات پتروشیمی کشور تا پایان امسال، گفت: تقاضا برای خرید محصولات پتروشیمی ایران از سوی خریداران بین المللی بویژه اروپایی‎ها افزایش یافته است.

شانا: مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با پیش بینی رشد ١٠ درصدی برای صادرات محصولات پتروشیمی کشور تا پایان امسال، گفت: تقاضا برای خرید محصولات پتروشیمی ایران از سوی خریداران بین المللی بویژه اروپایی‎ها افزایش یافته است.

علی محمد بساق‌زاده با اشاره به روند مطلوب صادرات محصولات پتروشیمی ایران براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده اظهار کرد: خوشبختانه تقاضا برای خرید محصولات مجتمع‌های پتروشیمی ایران از سوی بازارهای بین المللی بویژه اروپایی‌ها افزایش یافته است.

وی با بیان این که جهش در تولید و صادرات محصولات پتروشیمی در برنامه ششم توسعه پیش‌بینی شده است، افزود: با توجه به وجود زیرساخت‌ها و امکانات موجود در کشور، آینده خوبی در انتظار صنعت رو به رشد پتروشیمی است.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به این که تا پایان سال شاهد رشد ١٠ درصدی حجم صادرات محصولات پتروشیمی خواهیم بود، گفت: با افزایش خوراک، رشد تدریجی صادرات این محصولات را تا پایان سال و نیز سال آینده با توجه به اولویت تأمین کامل نیاز داخل خواهیم داشت.

به گزارش شرکت ملی صنایع پتروشیمی، عضو هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران ادامه داد: شرایط صادرات محصولات مختلف پتروشیمی پس از برجام از نظر لجستیک و حمل و نقل تسهیل شده است و مجتمع‌ها با هیچ مشکلی در این زمینه روبه‎رو نیستند.

بساق زاده با اشاره به اهمیت بخش خصوصی برای تحقق اهداف پیش بینی شده صنعت پتروشیمی اظهار کرد: با سرمایه گذاری‌های جدید داخلی و خارجی و بهره برداری از طرح‌های جاری و طرح‌های آینده، ایران در افق ١٤٠٤ به قدرت نخست منطقه در این صنعت بدل می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعیدی

      خام فروشی که هنرنیست
      مواد خام با قیمت پایین صادر میشه وبعد محصولات تولید شده از این مواد خام باقیمت چند برابر وارد میکنیم

    • بدون نام

      اقا ما که نمیدونیم برا پتروشیمی ممسنی کجا بریم چرا بعداز چند سال هنوز هیچ کاری نشده .سهامدارا ماندن که چی میشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج