۴۵۹۵۴۳
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

مخالفت مجلس با انتشار جزئیات وام مدیران بانک

وکلای ملت با انتشار جزئیات وام مدیران بانک ها در پایگاه اطلاع‌رسانی همان بانک مخالفت کردند.

خبرگزاری تسنیم: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت شامگاهی امشب (چهارشنبه ۲۲ دی) پارلمان و در جریان رسیدگی به مواد مراعا مانده لایحه برنامه ششم توسعه، با تبصره ۲ ماده ۳۵ این لایحه مخالفت کردند.

در هنگام بررسی این ماده حسن سلیمانی نماینده مردم کنگاور در مجلس پیشنهاد حذف این ماده را داد که این پیشنهاد با مخالفت محمد دهقان نماینده مردم طرقبه و موافقت غلامرضا تاچگردون مواجه شد و در نهایت نمایندگان به حذف آن رای دادند.

طبق تبصره ۲ ماده ۳۵ این لایحه، کارکنان ومدیران و اعضاء هیئت مدیره ومدیرعامل بانکها ومؤسسات مالی واعتباری و صندوق‌های وابسته به دستگاههای موضوع ماده(۵) قانون مدیریت خدمات کشوری می‌توانند در طول دوران خدمت صرفاً درحدی که سایر کارکنان دولت از تسهیلات ازدواج، مسکن و تعمیر مسکن استفاده می‌کنند و نیز از تسهیلات ضروری برخوردار شوند.

پرداخت هرگونه وام به مدیران و اعضاء هیئت مدیره و مدیرعامل و رؤسای مناطق و مسئولان اعتبارات و رؤسای شعب موضوع این تبصره باید در پایگاه اطلاع رسانی همان بانک منتشر شود.

بانک مرکزی بر اجرای مفاد این تبصره نظارت می‌کند. همچنین سازمان بازرسی کل کشور موظف است گزارش نحوه اجرای این تبصره را به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

همچنین نمایندگان بند ن ماده ۴۱ این لایحه را که در آن ذکر شده بود: تعیین تکلیف استخدامی کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی در بانک کشاورزی یا صندوق بیمه محصولات کشاورزی و یا وزارت جهادکشاورزی و شرکتهای تابعه تا پایان سال دوم برنامه و پیش‌بینی سنوات همکاری آنها به عنوان سابقه خدمت حساب می شود، تصویب کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا مخالفت ! وام چند میلیاردی بلاعوض و پدیده اختلاس بخاطر انتشار نیافتن همین جزئیات هست!

    • حقگو

      نمایندگان حق دارندمخالفت کنند.!!! چون بیشتر از حقوقهای نجومی آبروی دست اندرکاران ومرتبطبن موضوع می رود.نمایندگان خوب میدانند امروزه مردم برایشان نامحرم هستند!!!!!.نفع نمایندگان درمخفی کردن است نه در آشکار کردن!!!!

    • بی نام

      متاسفانه بعضی از .....وام دار مدیران هستن که با علنی شدن وامها نگران می شوند

    • الویری

      از این ناشی گری ها میکنن نمایندگان جدای از مردم که به ذهن میزنه که نان دارن به بانک قرض میدن !!! و الا چه دلیلی داره چون بانک پول دستشه اینقدر حلوا حلوا بشه ؟؟؟
      از آنطرف به حقوق و خصوصا مزایای یک معلم نگاهی بیندازند نمایندگان محترم تا ببینند چرا فرهنگ و دانش کشور به قهقرا میرود !!!

      به عنوان یک معلم بازنشسته جانباز ازتون نمیگذرم که من بعد از سی سال خدمت با مدرک ارشد فقط دو و صد دریافت کنم و لا غیر و یه بازنشسته بانک .....

      کاش حقوق و مزایا بله مزایا در بانک و آموزش و پرورش یک مقایسه ای میشد !!!!

      بیخود نیست در یه کلاس دبیرستان وقتی صحبت از شغل شد خیلی از بچه های زرنگ بجای رفتن به شغلهای مفید و موثر مثل معلمی علاقه داشتند کارمند بانک شوند !!

      شاید حقوقشان خیلی تابلو نباشد ولی مزایا مزایا مزایا مثل همین وامها که ما را بهره ای نیست

      .................

    • بدون نام

      هر چقدر دلشان بخواد وام میدن

    • بدون نام

      لطفا یک فکری هم در خصوص وحدت رویه پرداخت حقوق به بازنشستگان بدبخت همین بانکها بفرمایید تا با کاسه گدایی در جلو بانک خود بساط پهن نکرده اند و آبرو و حیثیت بانک خود را نبرده اند.

    • جواد

      اگه بگین منم میگم

    • بدون نام

      خوب با این کار نمایندگان به نظرتون مردم چه فکری میکنن حتما به خدا پناه میبرن

    • بدون نام

      دولت باید در اولین حرکت یه فکری برای سیستم وام دهی کنه تا هیچ کس نتونه سواستفاده کنه و برای همه یکسان باشه.
      الان همه چی داره الکترونیکی میشه . خوب اینم یه کاریش کنن.
      البته اگه منافع خودشون به خطر نیفته.!

    • حمزه

      خواهش میکنم ننویسید وکلای ملت.کجای دنیا وکلای یک ملت بر ضد موکلشون عمل میکنند؟کجای دنیا نماینده یک ملت به دنبال ضایع کردن حق موکل خودش هست؟؟

    • مهدی رجائی نژاد

      ای بابا چه می گن این چه قانون وچه عدالتی من بخاطر رفتن جبهه با پانزده سال سابقه در مس سرچشمه مازاد بر نیاز اخراج وبهمین دلیل از استخدام در تمام جا محروم وهرچه شکایت می‌کنم اظهار میدارند بله حق شما پایمال شده چنین چنان میکنیم ولی درعمل هیچ ترتیب اثری داده نمیشود وبقیه۳۰سال بیمه آزاد پرداخت کردم نهایتا بازنشسته درحالی که همکاران درمس که کمتر از من پایه حقوق داشته هفت ملیون تومان ولی من بخاطر رفتن جبهه حدود۹۰۰هزار این چه عدالتی وچه قانون آیا نباید حداقل همان پانزده سال بنسبت همان همکاران محاسبه میگردید خلاصه بی عدالتی وتبعض غوغا میکند بکی بگییم کجا شکایت ببریم مگر خدا رحم کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج