جاباما
۴۵۹۵۶۴
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

فال روزانه ۱۳۹۵/۱۰/۲۳

فال روزانه 1395/10/23

فال روزانه پنج شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۵

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 23 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال غافلگیری های فراوانی در انتظارتان خواهند بود؛ در تمام دوازده ماه این سال جدید از زندگیتان پر از غافلگیری های خوشایند خواهند بود. سعی کنید نسبت به ناشناخته ها و تجربه های تازه ذهنی باز داشته باشید. شاید تمام چیزهایی که می خواسته اید را به دست نیاورید، اما پیروزی های بزرگی در انتظارتان خواهند بود. به ویژه فصل تابستان موقعیت های خیلی خوبی برای شما به همراه خواهد داشت که به گسترش افق های پیش رویتان کمک خواهند کرد. خوش شانسی ها و فرصت هایی که سر راهتان قار می گیرند را با دوستان و عزیزانتان به اشتراک بگذارید تا از آنها بیشتر لذت ببرید. عشق واقعی چیزی نیست که در هر کوی و برزنی پیدا شود و نباید انتظار داشته باشید خیلی سریع عشقی تازه را جایگزین رابطه قبلیتان کنید. اگر به دنبال نیمه گمشده تان و عشقی حقیقی هستید باید حداقل تا فرارسیدن پاییز صبر کنید.
فال روزانه 1395/10/23
امروز با خودتان فکر می کنید که نکند دارید حافظه تان را از دست می دهید. احساس می کنید کارهایی باید انجام می داده اید که یادتان نمی آید چه کاری بوده است. نگران این چیزها نباشید، هر چه به خودتان فشار بیاورید فقط خودتان را دیوانه خواهید کرد. ممکن است به طور غیر منتظره ای در موقعیتی قرار بگیرید که واکنش های حساب نشده می توانند آن را به ضرر شما تغییر دهند. به جای این که طبق روش همیشگیتان و بر اساس احساس درونیتان عمل کنید، بهتر است با دیگران مشورت کرده و روش های کاربردی و منطقی را به کار بگیرید. به جای این که به دیگران حمله کنید به دنبال ریشه اصلی مشکلتان بگردید.

فال روزانه 1395/10/23
امروز ممکن است مجبور باشید زمان زیادی را به سر و کله زدن با دوستانتان بگذرانید؛ شاید مجبور باشید با آنها تماس گرفته و یا به طور حضوری به دیدنشان بروید، اما در نهایت از این که این کارها را انجام داده اید خوشحال خواهید بود. شما در آستانه رسیدن به یکی از اهدافتان هستید و باید به جای تسلیم شدن باقی مانده انرژیتان را به کار گرفته و با تمام توان به سوی هدفتان جهش کنید. سعی کنید بعدازظهر امروز را در کنار خانواده و دوستانتان بگذرانید و از بودن در کنار آنها لذت ببرید. اما مسئولیت به دست آوردن احساس امنیت عاطفی تنها به عهده خودتان است و نباید دیگران را به خاطر آن مسئول بدانید.

فال روزانه 1395/10/23

با وجود این که دلتان می خواهد دیگران را در رسیدن به اهداف و جاه طلبی هایشان یاری کنید، باید اهداف و نیازهای خودتان را در اولویت قرار دهید. امروز با وجود این که ترجیح می دهید وقتتان را همان طوری که خودتان دلتان می خواهد، مجبور خواهید بود زمان زیادی را در ماشین و در مسیر رفت و آمد به جاهای مختلفی که باید بروید بگذرانید و یا مدت ها با تلفن با دیگران صحبت کنید. سعی کنید حداقل بعدازظهرتان را برای خودتان نگه دارید و به دیگران وعده و وعید ندهید. امروز ذهنتان درگیر رابطه عاطفیتان است و در انتخاب شریک راهتان دچار تردید شده اید و نمی دانید کدام یک از گزینه هایی که پیش رویتان است برایتان بهتر است، در مسیر عشق فقط به حرف دلتان گوش کنید.

فال روزانه 1395/10/23

امروز اصلا روز خوبی برای این که بخواهید در مکالمات از موضع ضعف وارد شوید نیست، پس یا با قدرت و محکن نظراتتان را بیان کنید و نشان دهید که در گفته هایتان جدی هستید یا به طور کلی سکوت کنید. شما به شدت از زندگی خسته شده اید و دلتان می خواهد برای مدتی به سفر بروید و استراحت کنید. این اصلا فکر بدی نیست. شما این اواخر به اندازه کافی تلاش کرده اید و استحقاق یک استراحت درست و حسابی را دارید. نگاهی به مقاصد تفریحی مختلف داخلی و خارجی بیندازید و بر اساس بودجه و زمانی که در اختیار دارید برای این سفر برنامه ریزی کنید. اگر قرار است همسر و یا دوستتان شما را در این سفر همراهی کند بهتر است نظر او را هم در این رابطه بپرسید.

فال روزانه 1395/10/23
امروز مجبور به انجام برخی کارهای اداری مرتبط با تعویض خانه، ماشین و یا دریافت اضافه حقوق یا یک وام هستید که می توانند خیلی وقت گیر و خسته کننده باشند. اما در نهایت شما موفق به انجام آنها خواهید شد و نتیجه ای که به دست خواهید آورد ارزش صرف این همه وقت و انرژی را دارد. شما در انتخاب این که حرف هایتان را با چه کسانی در میان بگذارید و این که تا چه حد از اسرارتان را به زبان بیاورید آزاد هستید. حرف زدن با هر کسی نمی تواند شما را آرام کرده و از فشاری که روی خود احساس می کنید بکاهد، پس مخاطب خود را با دقت انتخاب کنید. بعضی حرف ها و احساسات را فقط و فقط خودتان باید بدانید.
فال روزانه 1395/10/23

سعی کنید امروز تا جای ممکن از تصمیمات ناگهانی و حساب نشده خودداری کنید و بر اساس برنامه های قبلیتان پیش بروید. به نفعتان است انرژی و وقت خود را روی کارهایی که در انجامشان مهارت دارید متمرکز کنید. کارها و وظایفی که انجام آنها باب میلتان نیست ممکن است باعث وارد شدن فشار و استرس به شما شوند و رفتارهایی عصبی از خودتان بروز دهید و خشمتان را روی نزدیکان خود تخلیه کنید. تا جایی که می توانید از چنین رفتارهایی اجتناب کنید. استرس خود را از طریق پیاده روی، ورزش و یا نوشتن احساساتتان تخلیه کنید. با دوستانتان صحبت کنید و به آنها اطمینان بدهید که از دستشان ناراحت نیستید و مشکلتان کاملا شخصی است.

فال روزانه 1395/10/23
امروز احساس می کنید که بیش از اندازه از خودتان کار کشیده اید و انرژی زیادی برایتان باقی نمانده است، خوشبختانه آخر هفته از راه رسیده و می توانید هر چقدر که دلتان خواست استراحت کرده و باتری هایتان را شارژ کنید، اما دلیل اصلی این کمبود انرژی استرس بیش از حد است و کاری که باید انجام دهید این است که از لحاظ ذهنی و روانی به خودتان استراحت دهید و کارهایی را انجام دهید که باعث دفع این استرس می شوند. بهترین گزینه ها برای انجام این کار تفریح با دوستانتان و یا خاموش کردن تلفن همراهتان و خلوت کردن با عشقتان می توانند باشند. اگر هیچ کدام از این ها نشد برای خودتان یک هدیه خوب بخرید تا فردا صبح با انرژی بیشتری بیدار شوید.
فال روزانه 1395/10/23
حتی اگر از لحاظ آکادمیک تحصیلات سطح بالایی ندارید ارزش تجربه هایی که در کار خود دارید را دست کم نگیرید و اجازه ندهید تازه کارها به سادگی از میدان رقابت بیرونتان کنند. امروز شما خیلی رمانتیک شده اید و اشعار و داستان ها و ترانه های عاشقانه شما را به شدت نظرتان را به خود جلب می کنند. اگر نیمه گمشده تان را یافته اید امشب حتما یک قرار عاشقانه بگذارید و ساعت های طولانی از بودن در کنار هم لذت ببرید. اگر هم هنوز مجرد هستید چرا در فعالیت های اجتماعی و یا مهمانی هایی که دعوت شده اید به دنبال عشق رویاهایتان نمی گردید، گاهی عشق در چند قدمی شماست و فقط باید چشمانتان را خوب باز کنید.

فال روزانه 1395/10/23
امروز در خانه در رفت و آمد و آماده سازی برای یک سفر و یا مهمانی هستید و مدام ذهنتان در حرکت و جنب و جوش است و این موضوع باعث بهم ریختن آرامش و تمرکزتان شده است. با از راه رسیدن مهمان های ناخوانده اوضاع برایتان حتی بدتر هم خواهد شد. اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که با نگرانی و استرس به هیچ جایی نخواهید رسید و فقط راندمان کاریتان را پایینتر می آورید. شما از این که در مورد رویاهایی که برای آینده تان دارید با عشقتان صحبت کنید لذت می برید، اما بهتر است در مورد چیزهایی که خیلی دور از دسترس هستند طوری حرف نزنید که انگار همین فردا آنها را به دست خواهید آورد و انتظار طرف مقابلتان را بالا نبرید.

فال روزانه 1395/10/23

امروز فعالیت های ذهنی و جسمی زیادی در انتظارتان هستند و ممکن است مجبور باشید حجم زیادی از کارهای خواندنی و نوشتنی را انجام دهید و تماس های تلفنی زیادی بگیرید و مدام اشتباهاتی در کارتان انجام دهید که نیاز به تصحیح داشته و وقتتان را می گیرند. این موضوع می تواند برایتان خیلی خسته کننده باشد و کاسه صبرتان را لبریز کند، اما اگر برای همه کارهایتان از ابتدای روز برنامه ریزی کنید خواهید توانست سر موقع همه این کارها را انجام داده و حتی وقت اضافه هم بیاورید. از طرفی در روابط عاطفیتان نیز به دلیل عدم توانایی در سرکوب کردن احساسات و خواسته های غیر منطقیتان این احتمال وجود دارد که به مشکلاتی بربخورید.

فال روزانه 1395/10/23

شاید امروز در مرکز توجه نباشید، اما قطعا به خاطر تلاش ها و زحمات خود در پشت صحنه مورد تأیید و تحسین قرار خواهید گرفت. این نظم و ترتیب در انجام کارهایتان و نشان دادن بهترین عملکرد ممکن باعث ایجاد احساس امنیت در شما می شوند. با این حال، احتمال این که مشکلات و بی نظمی هایی در کارهایتان پیش بیایند وجود دارند، اما شما می توانید با مهارتی که دارید آنها را به حداقل میزان ممکن برسانید و نگذارید اوضاع از کنترلتان خارج شود. امروز مقداری کاغذ بازی و کارهای اداری باید انجام دهید که هر چند وقتتان را خواهند گرفت در نهایت به خوبی و موفقیت آمیز انجام خواهند شد، کافی است خشمتان را کنترل کرده و از کوره در نروید.

فال روزانه 1395/10/23

امروز کمی عصبی هستید و خودتان هم دلیل این حالتان را نمی فهمید. با شنیدن صداهای ناگهانی از جایتان می پرید و حتی صدای موسیقی هم برایتان آزار دهنده است. نگران نباشید، قرار نیست دیوانه شوید. این وضعیت شما تنها ناشی از شرایط کیهانی فعلی بوده و بهترین راه برای مقابله با آن ورزش کردن و یا حداقل پیاده روی است! امروز مکالماتی که با دوستان و همکارانتان دارید می توانند پر از ایده های تازه و به درد بخور باشند، پس با دقت بیشتری به آنچه می گویند گوش کنید. در شرایط فعلی شما نیاز شدیدی به مهر و محبت دارید، پس سعی کنید وقت بیشتری را با آنهایی که دوستتان دارند و برایشان اهمیت دارید بگذرانید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این مسخره فال و ننویسید خیلی بهتره این چرت و پرت رو کدوم فالبین مینویسه سرتاسر دروغ و خالی بندی تو میری مسافرت خیلی کار کردی؟؟؟؟ با زنت میری؟؟؟؟؟ آدم خندش میگیره چقدر خالی بندی،،،، ، نون نداریم بخوریم؟؟؟؟؟؟ بیکار و بدهکار یم سفر میریم،،،، ،،،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج