جاباما
۴۵۹۷۲۳
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

قفل شدن کامپیوتر و لپتاپ با دور شدن از آن

مایکروسافت این بار کاربران را با قابلیت جدیدی در ویندوزهای خود شگفت زده می کند به طوری که با دور شدن از لپتاپ و یا کامپیوتر در آینده ای نزدیک به طور خودکار قفل می شوند.

وب سایت کلیک: مایکروسافت این بار کاربران را با قابلیت جدیدی در ویندوزهای خود شگفت زده می کند به طوری که با دور شدن از لپتاپ و یا کامپیوتر در آینده ای نزدیک به طور خودکار قفل می شوند.
قفل شدن کامپیوتر و لپتاپ با دور شدن از آن

در حال حاضر کاربران آخرین به روز رسانی ویندوز با استفاده از دوربین های موسوم به Windows Hello به داخل سیستم هایشان ورود پیدا می کنند.در شرکت های بزرگ نیز کارکنان معمولا عادت دارند هر زمان که قصد دور شدن از میزکارشان را دارند با استفاده از ترکیب دکمه های ویندوز و L سیستم را قفل نمایند، اما به لطف این قابلیت تازه این امر به صورت خودکار انجام خواهد گرفت.

البته مشخص نیست که مایکروسافت چطور می خواهد دور شدن کاربر از میزکارش را تشخیص دهد اما انتظار می رود که این امر در دستگاه های سازگار با ویندوز هِلو محقق گردد یا شاید دستگاه بعد از تشخیص اینکه کاربر استفاده ای از آن انجام نمی کند به صورت خودکار وارد این وضعیت شود.

البته باید به این نکته اشاره کرد که می توان با انجام پاره ای تنظیمات امکانی را فراهم کرد که ویندوز بعد از مدت زمانی مشخص این کار را انجام دهد اما آنطور که این خبر نشان می دهد، مایکروسافت بر آن شده تا این فرایند را به شکل ساده تری در بیاورد.

این شرکت قصد دارد قابلیت Dynamic Lock را به عنوان بخشی از به روز رسانی Creators Update در اختیار کاربرانش قرار دهد.

در بیلدهای اخیر ویندوز ۱۰ از این قابلیت تحت عنوان Dynamic Lock یاد شده است و وبسایت ویندوز سنترال نیز گزارش داده که مایکروسافت به صورت داخلی نام «Windows Goodbye» یا خدانگهدار ویندوز را بر آن نهاده.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج