جاباما
۴۵۹۷۹۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انتقاد شدید روزنامه اسرائیلی از اوباما

یک روزنامه اسرائیلی با اشاره به نتایج تصمیمات و مواضع اوباما از جمله خروج نیروهای آمریکا از عراق، موضع گیری در قبال تحولات لیبی و نیز امضای توافق هسته‌ای با ایران از او به عنوان یکی از بدترین روسای جمهور تاریخ یاد کرد.

خبرگزاری تسنیم: یک روزنامه اسرائیلی با اشاره به نتایج تصمیمات و مواضع اوباما از جمله خروج نیروهای آمریکا از عراق، موضع گیری در قبال تحولات لیبی و نیز امضای توافق هسته‌ای با ایران از او به عنوان یکی از بدترین روسای جمهور تاریخ یاد کرد.

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل امروز» با اشاره به تصمیمات و مواضع باراک اوباما در طول هشت سال ریاست جمهوری از جمله تصمیم خروج نیروهای آمریکایی از عراق که منجر به نفوذ داعش در این کشور شد و یا امضای توافق هسته‌ای با ایران، از او به عنوان یکی از بدترین روسای جمهور تاریخ یاد کرد.

این روزنامه نوشت: «اگر مشتاق پیشرفت صلح نبودیم، بی شک اکنون یا در عصر حجر یا دوران چنگیز خان به سر می بریدم که گرفتار کشتار و تجاوز بودیم»، این اظهارات باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا است که دیگر چیزی به پایان ریاست جمهوری اش باقی نمانده است و احتمال دارد با این سخنان در صدد توجیه خیانت خود در حق دوستان آمریکا از جمله اسرائیل برآمده باشد.

به نوشته اسرائیل امروز، اوباما مانند بسیاری از روسای جمهور قبل و بعد از خود می داند چطور در مورد صلح صحبت کند و به دلیل اظهاراتش برنده صلح نوبل شد، حال آنکه بهتر بود جایزه نوبل ادبیات را به او می دادند.

این روزنامه در ادامه نوشت: متاسفانه وی در مورد هرج و مرجی که در نقاط مختلف به جا گذشته است چیزی نگفت.

اسرائیل امروز سپس در ارزیابی هشت سال ریاست جمهوری اوباما نوشت: پس از گذشت هشت سال از ریاست جمهوری اوباما متوجه شدیم که درک و شناخت دنیا چقدر برای او دشوار است؛ او متقاعد شده است با استفاده از حق وتو در شورای امنیت آن هم در روزهای پایانی ریاست جمهوری خود به صلح کمک کرد.

این روزنامه اسرائیلی افزود: اوباما قول داد دنیای متفاوتی را به وجود آورد اما تاریخ جهان از او به عنوان یکی از بدترین روسای جمهور یاد خواهد کرد، رئیس جمهوری که نیت های خوب بسیاری داشت و نتایج ناگوار زیادی را به جا گذاشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج