جاباما
۴۵۹۸۲۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

زمان معرفی سرمربی جدید تیم ملی والیبال

رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: هفته آینده، یک یا دو گزینه‌ای که با شرایط ما همخوانی بیشتری خواهد داشت در تهران حاضر می‌شود تا ضمن دیدن لیگ برتر،‌ قرارداد او را نهایی کنیم.

خبرگزاری تسنیم: آخرین باری که محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال صحبت کرد،‌ روز جمعه ۱۲ آذر بود و قرار شد سرمربی جدید ظرف یک هفته، انتخاب و معرفی شود.

داورزنی صبح امروز در رادیو ورزش گفت: مذاکره با ۳ گزینه اصلی یعنی خواویر وبر، مائورو بروتو و ایگور کولاکوویچ ادامه دارد. ما برنامه آنها را اخذ کرده‌ایم و اگر بنا داشتیم که کمی عجله کنیم تا الان با یکی از آنها به نظر ما شرایط بهتری دارد به توافق رسیده بودیم.

او ادامه داد: علاوه بر ۳ مربی فوق، یک گزینه دیگر هم به لیست ما اضافه شده است. با این حال در هفته آینده، یک یا دو گزینه‌ای که با شرایط ما همخوانی بیشتری خواهد داشت در تهران حاضر خواهد شد تا ضمن دیدن لیگ برتر،‌ قرارداد او را نهایی کنیم.

داورزنی در مورد انصراف رادوستین استویچف از قبول سرمربیگری تیم ملی ایران تصریح کرد: این مربی برای خودش شرط گذاشته بود که هدایت تیمی را قبول کند که بتواند در المپیک به مدال برسد. عنوان چهارمی و دوازدهمی المپیک برای او فرقی نداشت. در واقع ما برای او شرطی نگذاشته بودیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسخره بازی در اوردین یه مربی نمیتونین انتخاب کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج