۴۵۹۸۳۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نوکمپ یکپارچه دشمن تباس شد

در شب صعود آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا به مرحله یک چهارم نهایی کوپا‌دل‌ری، هواداران این تیم شعارهایی علیه رئیس سازمان لیگ اسپانیا سر دادند.

خبرگزاری تسنیم: در شرایطی که به نظر می‌رسد جنجال‌ها درباره اشتباهات مکرر داوری به ضرر بارسایی‌ها روبه‌پایان است، داور بازی شب گذشته (چهارشنبه) این تیم برابر اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه نوکمپ بهانه جدیدی به دست کاتالان‌ها داد تا از ناداوری‌ها علیه تیم‌شان شاکی شوند.

در مسابقه‌ای که در نهایت با پیروزی ۳ بر یک بارسلونا برابر اتلتیک بیلبائو و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی خاتمه یافت، داوری در کانون توجه قرار داشت به خصوص یک بار دیگر سوت‌هایی به ضرر کاتالان‌ها زده شد.

این اتفاق سبب شد که هواداران بارسلونا در ورزشگاه نوکمپ یکصدا شعار «تباس برو بیرون» را سر دهند و خواهان برکناری رئیس سازمان لیگ اسپانیا شوند. آنها با هر بار که داور علیه بارسایی‌ها سوت می‌زد این شعار را سر می‌دادند.

متحد شدن هواداران بارسلونا برای دشمنی با رئیس سازمان لیگ اسپانیا - اتهامی که چندی پیش به جرارد پیکه، مدافع میانی این تیم نسبت داده شد - در شرایطی است که مدیران باشگاه طی چند روز اخیر تلاش فراوانی انجام داده‌اند تا از جنجال‌های شکل گرفته علیه داوران اسپانیایی فاصله بگیرند و حتی از رویکرد پیکه در قبال داوران نیز انتقاد کرده‌اند.

پرونده انضباطی پیکه به دلیل انتقادات اخیرش از داوران اسپانیایی در دست بررسی قرار داد و بعید نیست که به زودی برای او مجازاتی در نظر گرفته شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج