۴۵۹۸۵۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اولین رندرها از گلکسی اس ۸ سامسونگ

منابع چینی از طریق شبکه اجتماعی Weibo این تصویر را منتشر کرده اند که در آن، محافظ ساخته شده برای گلکسی اس ۸ سامسونگ به چشم می خورد.

مجله سخت افزار: روال سال های گذشته برای معرفی تلفن های هوشمند جدید به این صورت بوده است که ابتدا تصاویر CAD طراحی شده از یک گوشی در رسانه ها منتشر شوند، سپس نوبت به رندرها از طرف سازندگان کیس و گاردهای محافظ برای یک گوشی شود و پس از آن انتشار قطره چکانی تصاویر در کارخانه، خط تولید، اتاق استراحت و موارد شبیه به آن آغاز شود. اما سامسونگ این بار یک مرحله سریعتر حرکت کرده و قبل از انتشار تصاویر CAD، رندرهایی از گلکسی اس ۸ این شرکت توسط کمپانی های سازنده کیس و قاب محافظ منتشر شده است.
اولین رندرها از گلکسی اس 8 سامسونگ

منابع چینی از طریق شبکه اجتماعی Weibo این تصویر را منتشر کرده اند که در آن، محافظ ساخته شده برای گلکسی اس ۸ سامسونگ به چشم می خورد. اولین نکاتی که با مشاهده این عکس می توان به آنها اشاره کرد، استفاده نکردن از لنز دوگانه، عدم به کارگیری از سنسور اثر انگشت در بدنه پشتی دستگاه و همچنین حذف شدن کلید فیزیکی در بدنه جلویی گوشی هستند.
به این ترتیب شایعات اولیه درباره اینکه سنسور بیومتریک سامسونگ در نمایشگر یکپارچه سازی خواهد شد صحیح به نظر می رسند. علاوه بر این احتمالا همانند نوت ۷، این دستگاه نیز مجهز به سنسور تشخیص عنبیه چشم نیز خواهد بود. همچنین می توان به وضوح مشاهده کرد که لبه های نمایشگر به صورت همیده طراحی شده اند و حاشیه ها در بالا و پایین بدنه جلویی نیز تا حد ممکن کوچک تر هستند.
البته یک نکته تعجب برانگیز نیز در این تصویر به چشم می خورد و آن عدم وجود فلش های LED در کنار دوربین اصلی دستگاه است. همان طور که مشاهده می کنید حتی هیچ فضای اضافی تری برای قرار دادن LED ها در کنار یا پایین لنز دوربین در نظر گرفته نشده و این نکته می تواند علاوه بر زیر سوال بردن صحت رندرها، سوالات بیشتری درباره چگونگی عملکرد فلش در S۸ نیز مطرح کند.

اما به فاصله چند ساعت از انتشار این تصاویر، رندرهای دیگری باز هم از کیس های طراحی شده برای گلکسی اس ۸ منتشر شد که این بار مشکل به وجود آمده درباره مکان قرار گرفتن LED ها را برطرف کرد. در تصویر دوم مشاهده می کنید که موقعیت LED ها به بالای لنز دوربین منتقل شده است. هنوز مشخص نیست چرا سامسونگ چنین تصمیمی گرفته و آیا قرار دادن فلش LED در این مکان به بهبود کیفیت تصاویر گرفته شده کمک می کند یا خیر.
همچنین دیگر نکته ای که درباره این رندرها باید به آن اشاره کرد، وجود ورودی پورت ۳.۵ میلیمتر است که نشان می دهد بر خلاف اپل، هنوز هیچ یک از اندرویدی ها تمایلی به حذف این ویژگی از گوشی های خود ندارند. البته نکات جالب دیگری هم وجود دارند. برای مثال در بالای تصویر مشاهده می کنید که فضایی برای قرار گرفتن کلید پاور در نظر گرفته شده اما در عین حال در کنار دستگاه علاوه بر وجود کلیدهای کم و زیاد کردن صدا، یک کلید دیگر نیز به چشم می خورد.
ممکن است سامسونگ کلید پاور را به کناره دستگاه منتقل کرده باشد و از اسپیکرهای استریو هارمن (که اخیرا توسط این شرکت خریداری شده) در بالا و پایین گوشی بهره برده باشد. همچنین در پایین دستگاه فضای خالی دیگری نیز به چشم می خورد که می تواند شایعات درباره استفاده از قلم های سری نوت در S۸ را تقویت کند.

اولین رندرها از گلکسی اس 8 سامسونگ

به این ترتیب انتظار برای رندرهای بعدی هیجان انگیز تر خواهد شد. نظر شما درباره این طراحی برای S۸ سامسونگ چیست؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج