۴۵۹۸۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مسی به رکورد کومان رسید

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا با گلزنی در بازی این تیم برابر اتلتیک بیلبائو به رکورد ستاره هلندی پیشین آبی‌و‌اناری‌ها رسید.

خبرگزاری تسنیم: گلی که لیونل مسی شب گذشته (چهارشنبه) به اتلتیک بیلبائو زد تا نتیجه را ۳ بر یک به سود بارسا تغییر دهد و مسبب صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا شود، برای او یک رکورد جدید هم به ارمغان آورد.

این سی‌و‌دومین گلی بود که ستاره آرژانتینی آبی‌و‌اناری‌ها در دوران بازیگری‌ خود (ملی و باشگاهی) با ضربات ایستگاهی می‌زد و همچنین سومین گل او در سومین تلاشش برای رد کردن توپ از سد دیوار دفاعی رقبا در سه بازی متوالی اخیر بارسلونا.

مسی که یکشنبه شب در دقایق تلف شده بازی خارج از خانه بارسا برابر ویارئال با یک ضربه ایستگاهی زیبا تیمش را از شکست نجات داد، شب گذشته هم در دقیقه ۷۸ بازی برابر باسکی‌ها با یک ضربه ایستگاهی دیگر ناجی تیمش و مسبب صعود آن به مرحله بعد شد.

مسی ۲۹ ساله پیش از بازی برابر ویارئال هم مقابل همین بیلبائو در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، یک گل خارج از خانه ارزشمند را با یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسانده بود. این چهارمین ضربه ایستگاهی کاپیتان تیم ملی آرژانتین در بازی برابر بیلبائو بود که دروازه‌بان این تیم گورکا ایرایسوس را تسلیم می‌کرد.

گل شب گذشته مسی همچنین بیست‌و‌ششمین گل او با ضربات ایستگاهی در بارسلونا بود که از این حیث او را به رکورد رونالد کومان، ستاره هلندی پیشین بارسلونا رساند.

به نظر می‌رسد که کومان خود را برای شکسته شدن رکوردش در بارسلونا آماده کرده است چرا که در صفحه توئیتر خود تصویری از مسی قرار داده و برای او پیامی با این مضمون گذاشته است:« تبریک به تو بابت زدن بیست‌و‌ششمین گلت با ضربات ایستگاهی. لئو مسی، یک گل دیگر تا شکستن رکوردی دیگر.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج