جاباما
۴۶۰۱۹۲
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

دستگیری عامل اصلی قتل‌ عام ایرانشهر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اعلام خبر دستگیری عامل اصلی قتل عام ایرانشهر در حین فرار به پاکستان، جزئیات انگیزه عوامل قتل ۸ عضو خانواده ایرانشهری را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اعلام خبر دستگیری عامل اصلی قتل عام ایرانشهر در حین فرار به پاکستان، جزئیات انگیزه عوامل قتل ۸ عضو خانواده ایرانشهری را تشریح کرد.

سردار حسین رحیمی با اشاره به دستگیری سومین عامل قتل عام ایرانشهر در تشریح جزئیات دستگیری وی که ساعتی پیش انجام شد، اظهار داشت: به دنبال وقوع قتل ۸ تن در تاریخ ۲۰ دی در روستای نصیرآباد شهرستان ایرانشهر، با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری این قتل‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از انجام اقدام تخصصی پلیسی، ماموران موفق به شناسایی دو تن از عوامل این قتل عام شدند و با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی موفق شدند بامداد امروز دو متهم ۲۶ و ۲۷ ساله را دستگیر کنند.

وی ادامه داد: همچنین در تحقیقات پلیسی انجام شده مشخص شد که عامل سوم این جنایت، به شهرستان میرجاوه متواری شده و قصد فرار به خاک کشور پاکستان را دارد.

رحیمی گفت: به دنبال اطلاع از این امر، همکاران ما محل اختفای نفر سوم که عامل اصلی این جنایت بود را شناسایی کرده و در عملیاتی غافلگیرانه، وی را دستگیر کردند و موفق شدند یک قبضه سلاح کلاشینکف که به وسیله آن، قتل عام مذکور صورت گرفته بود کشف کنند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هر سه متهم دستگیر شده به قتل اعتراف کرده‌اند، خاطرنشان کرد: پس از دستگیری عامل اصلی این جنایت، سه نفر دیگر که در فرار وی نقش داشته بودند نیز شناسایی و دستگیر شدند.

وی در تشریح علت و انگیزه وقوع این قتل گفت: پس از دستگیری عامل اصلی این جنایت، وی انگیزه قتل را اقدام تلافی جویانه عنوان کرد و مدعی شد برای تلافی قتل برادر و پدرش توسط همسر یکی از زنان به قتل رسیده، دست به این اقدام زده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آشغال اززن وبچه هاانتقام گرفتی لعنت به توتقاص رواین دنیاواون دنیابه زودی پس میدی ان شاء الله

    • وحید

      یکم دیگه تلاش کنیم مقام اول ترور دست ایران میفته
      ولی برای رسیدن یه این مقام،نیاز به حمایت مسئولین داریم

    • عقیل

      بعد بعید داعش بیرحمه بابا شماها با این قتلهای هرروز تون روی داعشی ها سفید کردید یه روز ایرانشهر یه روز اراک یه روز تهران................................

    • بی اسم

      یکی نیست بگه آدم آشغال روانی کثافت خواستی تلافی کنی دیگه چکار به بچه های بی زبون داشتی .خدا ازت نگذره .اگر تو مرد بودی انسان بودی غیرت داشتی تو خواب نمیرفتی سراغ زن وبچه های بیگناه.روی هرچی مرد سفید کردی.حتی همون انتقام هم راه رسم مردونگی داره .

    • سینا

      نامردا انشالله به درک واصل میشید

    • بدون نام

      دردناک اینجاست این قاتل بالفطره خواهرزاده وبرادرزاده ی مقتولینه پناه برخدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج