۴۶۰۳۵۸
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

تهران سرد می شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از بارشهای پراکنده باران و برف در ۷۲ ساعت آینده خبر داد و گفت: این بارشها به طور متناوب در برخی نقاط نیمه غربی، شمالی و مرکز کشور به‌وقوع می‌پیوندد.

خبرگزاری تسنیم: احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: از اواخر وقت امروز جمعه با نفوذ جرایانات شمالی بارشهایی از سواحل غرب خزر آغاز خواهد شد و این بارشها در ساعتهای آینده استانهای حاشیه دریای خزر و ارتفاعات شمالی البرز را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود برخی بارشهای خفیف برف و باران نیز در طی ساعتهای آتی برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور را در برگیرد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: در روز شنبه نیز در برخی بخشهایی از شرق و مرکز کشور رشد ابر و بارشهای پراکنده باران و برف دور از انتظار نخواهد بود؛ البته پیش‌بینی می‌شود که در طی همین مدت باد نسبتاً شدیدی در شرق و جنوب شرق کشور به‌وقوع بپیوندد.

به گفته وظیفه در روز یک‌شنبه نیز ابرناکی در نیمه غربی افزایش می‌یابد و باران پراکنده در این مناطق آغاز خواهد شد که گستره بارشها به تدریج به آذربایجانها می‌رسد.

وی ادامه داد: از اواخر وقت روز یکشنبه بارشهای پراکنده و ابرناکی در نیمه غربی کشور کاهش می‌یابد و در روز دوشنبه نیز بارشها غالباً روی مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور ایجاد می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: در دو روز آتی خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهد بود و هشدارهای لازم داده شده است.

وظیفه دمای هوای امروز جمعه تهران را هشت درجه بالای صفر دانست و گفت: صبح فردا شنبه دمای هوای استان تهران به زیر صفر می‌رسد و در روز یکشنبه نیز با دو درجه کاهش به منفی دو درجه خواهد رسید.

وی عنوان کرد: طی ساعتهای اخیر تبریز با ۱۱ درجه زیر صفر سردترین و بندرعباس با ۲۵ درجه بالای صفر گرمترین مراکز استانها محسوب می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج