جاباما
۴۶۰۸۸۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

طنز؛ چرا با قطار سفر نکنیم

باید به جای سفر خطرناک با قطار از کشتی برای تردد بهره برد. در هنگام سفر با قطار امکان دارد قطار از ریل خارج شود، در صورتی که کشتی اصلا ریل ندارد که بخواهد از آن خارج شود.

ماهنامه خط خطی - همایون حسینیان: باید به جای سفر خطرناک با قطار از کشتی برای تردد بهره برد.

در هنگام سفر با قطار امکان دارد قطار از ریل خارج شود، در صورتی که کشتی اصلا ریل ندارد که بخواهد از آن خارج شود.

خطر ربایش قطار توسط تروریست ها همیشه یکی از مشکلات بشری در تاریخ بوده است. امکان دارد ناگاه قطارتان بایستد و ببینید چند نفر با اسلحه به داخل واگن آمده اند و به لوکوموتیوران گفته اند که قطار را به سمت کشوری دیگر هدایت کند، ولی ربایش کشتی مسافربری بسیار بعید است و احیانا دزدان سومالی هم به سراغ کشتی های باری می روند که جنسی تویش باشد.

ایرانی یکی از معدود کشورهایی است که در آن تصادف بین ریلی(!) بسیار اتفاق می افتد. عدم رعایت حرکت در بین ریل ها، سرعت غیرمجاز، عدم رعایت فاصله طولی بین قطارها، سبقت غیرمجاز، لایی کشیدن از بین واگن ها، خطر سقوط هواپیما بر روی قطار و... همه و همه عواملی است که باعث تصادف قطار می شود، در صورتی که کشتی ها نیازی به رعایت حرکت در بین خطوط ندارند، سرعتشان هر چقدر بیشتر باشد، بهتر هم هست، مشکلات سبقت غیرمجاز و لایی کشیدن را ندارند، همچنین هیچ هواپیمایی نمی تواند دقیق بیفتد توی کشتی!

مورد خیلی مهم خطر سونامی است! اگر ناگاه سونامی ای به سمت قطار بیاید، راننده تنها کاری که می تواند بکند آرزوی آمرزش برای مسافرین است، در صورتی که سونامی برای کشتی در واقع حکم دنده کمک را دارد. چه بسیارند کاپیتان ها و ناخداهایی که آرزو دارند یک بار در طول زندگی شان سونامی سواری را تجربه کنند!

در آخر، نظر شما را به این نکته جلب می کنم: آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اگر کریستف کلمب به جای کشتی با قطار سفر می کرد، هرگز قاره آمریکا کشف نمی شد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج