جاباما
۴۶۱۰۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شریفی: ۳۰۰ روز درد کشیدم

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: خوشحالم که برای تیمم گل زدم و امیدوارم محبت هواداران را جبران کنم.

کاپ: مهدی شریفی که به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا چند ماه دور از میادین فوتبال بود حالا به روزهای خوبش نزدیک شده است. او در بازی حساس مقابل استقلال خوزستان یک گل سه امتیازی برای سه امتیازی زد تا نشان دهد که جزو بازیکنان تاثیرگذار تیمش است.

شریفی درباره این بازی و موضوعات دیگر صحبت کرده است.

*برد مهمی در اهواز به دست آوردید، درست است؟

در شروع نیم فصل دوم خیلی به این برد نیاز داشتیم و خداراشکر می کنم که در خارج از خانه به پیروزی رسیدیم. از طرفی خوشحالم که یک گل سه امتیازی زدم و در واقع ما یک مسابقه ۶ امتیازی را بردیم. همه بچه ها زحمت کشیدند و خداراشکر که سه امتیاز را گرفتیم.

* حتما می دانی تراکتورسازی در بازی های بیرون از خانه از ۸ بازی ۲۲ امتیاز گرفته است.

به هرحال ما بیرون از خانه هم هوادار داریم و آنها هیچوقت ما را تنها نمی گذارند. از طرفی یک کادر فنی باتجربه داریم که می توانند برای هر بازی برنامه ریزی خوبی داشته باشند. در همین بازی با استقلال خوزستان کار سختی مقابل حریف داشتیم و آنها در ۵۰ متر روبه جلو واقعا تیم خوبی هستند. همه بچه ها زحمت کشیدند و محمدرضا اخباری هم چند فرصت خوب را از حریف گرفت.

* با گلی که زدی نشان دادی که به روزهای اوج نزدیک شده ای.

خداراشکر می کنم و معتقدم هنوز کاری انجام نداده ام. در این چند ماهی که مصدوم بودم هواداران تراکتور ، مسوولان باشگاه ، کادر فنی و بازیکنان به من محبت داشتند. من باید محبت آنها را جبران کنم. خوشحالم که گل زدم و این گل را به پرشورها و همچنین دوست خوبم امیرعلی تقدیم می کنم که تولدش بود.

* هنوز از ناحیه مچ پا احساس درد دارید؟

من درد ندارم ولی به خوبی مواظب هستم که پایم تقویت شود. هر روز زیر نظر کادر پزشکی تمرینات تعادلی و فیزیوتراپی را انجام می دهم تا پاهایم قوی باشد. اگر بخواهیم به قبل از عمل جراحی برگردیم باید بگویم که من ۳۰۰ روز درد داشتم وروزهای بسیار سختی را سپری کردم. امیدواریم در بازی های آینده بتوانم دوباره هواداران را شاد کنم و طوری بازی کنم که کادر فنی هم از عملکردم راضی باشد.

* آیا تراکتورسازی امسال قهرمان می شود؟

ما هیچ هدفی جز قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی نداریم. امسال هر دو جام را با هم می خواهیم و امیدوارم در نهایت دو قهرمانی به دست بیاوریم و هواداران را خوشحال کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج